Колико глупости у једном посту!
MAN":3hg1hqk2 je napisao(la):
Kako Hrvati govore, Koncar je Hrvatski Ikarbus, koji nije uspeo pobediti ni na jednom tenderu u evropi, bio je na probama, i nije prosao, previse kvarova i slicno. Kupio ga je Zagreb politicki, i niko vise.
Не постоји, апсолутно не постоји у свету ни један тендер за набавку трамваја у свету у последњих неколико деценија, у који није била умешана политика у већој или мањој мери! У Хелсинкију су имали жалбе на буку, и практичност путничког простора, неколико пута обарали тендер да би на крају купили домаћи (фински) производ. Бугари су били одушевљени, и на крају рекли "немамо ми пара за овакав спјс шатл", и купили 15 половних трамваја Т4 са приколицама из Швабије за неке бедне паре. Наравно, на крају, купили од Пољака, своје ЕУ браће, јефтинији трамвај од Кончара. По питању кварова Кончара, то су такође глупости.
Хрвати уколико не направе Хрватску инвестициону банку, која ће другима давати кредите за уваљивање послова својим предузећима, нема шансе да прода робу типа ТМК2200, а ни Србија без такве банке нема шансе да уваљује своје производе и робу. Евентуално, ако уђе у ЕУ преко ЕИБ и ЕБРД.
MAN":3hg1hqk2 je napisao(la):
U odnosu na Caf, za istu duzinu nudi 40 putnika manji kapacitet, Caf 72 sedenje, 142 stajanje, a Koncar 41 sedenje 161 stajanje. 242:202 u korist Caf-a.
Normalno, ima tu i politike
ali meni je Caf drazi od Kontas
Корисна површина путничког простора КАФ и Кончар је малтене иста, једино што се код КАФ користи око 24 метра квадратна за седење, и око 30 за стајање, а код Кончара 14 за седење и 40 за стајање. Поређења ради, код Катице, наменски купљеног трамваја за крпљење превоза милионског града без метро превоза, користи се 9 метара квадратних за седење и 21 за стајање (при томе, у ту површину нису урачунате површине степеништа).
МАН, потпитања:
1) Ценовни или бодовни ранг по којем је КАФ победио
2) Колико је кретенски тендер могао бити да Чеси, Пољаци, Јапанци и Бомбардије нису доставили своју понуду, иако је свако од њих имао дебеле разлоге да се бори за посао у сред кризе? (А сви они нуде технички погодније производе од Кончара и КАФ)
3) Чему служи бојкот хрватских производа? Ако је до ратног наслеђа и нетрпељивости, много више разлога имамо да бојкотујемо америчке рачунаре, или на пример, МАН аутобусе, јер Хрвати што су ратовали, макар су били имовински и животно угрожени, а САД и Немачка што су нас избомбардовали апсолутно нису били угрожени од стране Србије!