Pa svi znamo da je u 2.mil Beogradu NEMOGUCE resiti problem saobracaja davanjem prednosti tramvajima,zato sto je usled nepostojanja Metroa pritisak na ulice sa automobilima ogroman,pa bi u tom slucaju ceo grad bio blokiran..zatvoris ventil na jednoj tacki a ono pukne poplava na drugoj.
Drugi problem je da su i rekonstruisane pruge za ogroman novac ,usled loseg projektovanja,umesto da ubrzaju dodatno usporile tramvaje...nisu ispeglane krivine ,signalizacija lose uradjena itd..primer B.Brdo..novi tramvaji idu sporije od starih koji ulecu u krivine odlicno i brzi su neuporedivo..a sve zajedno neuporedivo sporije od autobusa...pa se uglavnom voze penzioneri koji razgledaju grad.. :kafa: EFEKAT svega je da se vozimo jos sporije nego pre rekonstrukcije.toj ekipi koja je do sada planirala sve u vezi saobracaja sinskih sistema treba dodeliti Nobelovu nagrdu za saobracajno urnisanje Beograda..
Drugi problem je da su i rekonstruisane pruge za ogroman novac ,usled loseg projektovanja,umesto da ubrzaju dodatno usporile tramvaje...nisu ispeglane krivine ,signalizacija lose uradjena itd..primer B.Brdo..novi tramvaji idu sporije od starih koji ulecu u krivine odlicno i brzi su neuporedivo..a sve zajedno neuporedivo sporije od autobusa...pa se uglavnom voze penzioneri koji razgledaju grad.. :kafa: EFEKAT svega je da se vozimo jos sporije nego pre rekonstrukcije.toj ekipi koja je do sada planirala sve u vezi saobracaja sinskih sistema treba dodeliti Nobelovu nagrdu za saobracajno urnisanje Beograda..