Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.471
- Pohvaljen
- 49.343
Ја ту итекако имам разумевања за Ђиласа. За Мост на Ади је све било спремно. Шта је била алтернатива? Да одустанемо, па да почнемо да форсирамо неки други пројекат - можда баш јефтинији мост на Ади - и да се до 2018. пола града гуши на Газели и на тобогану? Овако је једино логично, а сећам се ТВ-дуела на којем му је А. Вучић, тада радикалац, казао, цитирам: "Слажем се и са вашом одлуком да се, упркос високој цени, заврши Мост на Ади". И ја се потпуно слажем. Реализован је најнеопходнији грађевински подухват и исправљена највећа урбанистичка аномалија Београда - непостојање моста на Сави узводно од Газеле, упркос континуално густо насељеном градском ткиву на обе обале. Неко, паметном одлуком, није допустио да се тридесетогодишње кашњење претвори у четрдесетогодишње. Хвала му на томе.
О политици Ђиласове власти према шинским системима немам повољно мишљење. Посебно када је реч о трамвају, јер његов развој, у условима када имамо довољно возних средстава и капацитета у депоу, не захтева улагања која би била онемогућена "мегапројектима".
О политици Ђиласове власти према шинским системима немам повољно мишљење. Посебно када је реч о трамвају, јер његов развој, у условима када имамо довољно возних средстава и капацитета у депоу, не захтева улагања која би била онемогућена "мегапројектима".