Šta je novo?

Tramvaji

Bus Rapid tranzit bi bio notorna glupost u zemlji koja nema naftu,verovatno bi u Arabiji bio ok ali, i u Rijadu grade i metro i tramvaj i gradsku zeleznicu..a na Bus ..zamislite samo koliko nafte potrosi danas GSP i koliko grad Beograd to kosta,ao zagadjenju grada i da ne govorimo...Beograd vec ima BRT i zute trake,ali i te trake nisu uradjene kako treba,sahtovi vire na svakih par metara,negde trake trebaju i da imaju barijere od uletanja ostalog saobracaja i sl
Rijad,Arapi iskljucivo ulazu u metro i sinske sisteme.
445774436_640.jpg
 
stf":1t6snosu je napisao(la):
Не, само их сакати до мере неупотребљивости.
Не бих рекао.
Но,знамо на крају ко је кога ту укинуо па је опет тај травај и дан данас сакат до неупотребљивости. И док ви критикујете свеобухватни план из 1976. године Београд данас нема ни метро који је скрајнут у корст трамваја а ни употребљив ,ефикасан трамвајски систем као ни ефикасан аутобуски превоз.

Нешто ми говори да критику усмеравате у погрешном правцу.
 
Ono što je evidentno je to da je greška napravljena odavno , kada su mnoge tramvajske šine sklonjene , kao i trolebuska mreža. Ovom prilikom ne mislim na Kneza Miloša i Bulevar Kralja Aleksandra , koji su izvršili rotaciju trolebusa i tramvaja. Tako bi smo danas imali trelebus u Bulevarima Mihajla Pupina i Nikole Tesle , kao i trolebusku liniju 84. Takođe bilo bi mnogo isplatljivije da je ostao tramvaj do Čukaričke Padine , tako da bi smo imali mnogo bolji prevoz ka tom delu grada i sl.
 
"Kuka neko drugi, ja samo primećujem da "novi" nisu zaustavili sve projekte "starih" kako se najavljivalo na sva zvona."

Pa ja samo kazem da bi bilo suludo da se takvi projekti gase... A nisam negde video da su novi najavili gasenje svih starih projekata... Ako mislis na spamovanje 2012 onda ok, ali tome ne treba pridavati znacaj...
 
Feanor,Ne razumem tvoj post...kako mislis da zaustave ono za sta je odobren kredit Ebrd, :?: to se ne radi tako...nece pucati sebi u nogu, a za dalje za ono za sta nije podignut kredit,eee..za to se ne nadaj.. :kafa: a to su bitnije stvari..
Gasenje nekog kredita ,a ja to nisam rekao nego si ti ubacio bi nas kostalo mnogo, jer banke ti naplacuju zestoku kamatu ako ih ne koristis..
Evo sta kaze nova Gradska uprava..
Kako je rečeno, investicije će biti nastavljene, ali će u narednom periodu biti preispitani postupci tendera u kojima su ti poslovi dodeljivani.
Prema izvoru, privremeni organ je do sada utvrdio da "grad Beograd samo za kredite prema bankama duguje 409 miliona evra, pri čemu će naredne godine povući još 124 miliona evra već odobrenih kredita".
Ovo samo pokazuje da je nova vlast veoma odgovorna prema Beogradjanima...i da grad nece dozvoliti da se zapoceti projekti nedovrse..a mozda se i neke pare usmere na neke nove prioritetnije,to bankarima ne smeta.. :kafa:
 
On je osiguran tako da mozes komotno da ispostavis racun osiguranju. Koje ako je sve bilo ok i vozac nije pijan nema pravo regresa. Nesretan slucaj od koga si osiguran. Panela ja mislim da ima. Na 1512 su osmah zamenili prednju masku i istog dana popodne je tramvaj izasao opet na ulice posle udesa (kod vise poslovne skole).
 
1501 je neverovatna prica. Koliko dugo nije u funkciji... Ali koliko vidim, to nije samo krivica osiguranja nego je tu i grad umesan. Valjalo bi uputiti neko pitanje gsp-u i gradskim ocima. to je 2 i po miliona evra.
 
Jutros na pinku opet cujem kako kuka neki lik iz gradske vlade kako nemamo para za spanske tramvaje I kako je trenutno 5 komada garazirano, sledece godine ce biti garazirano jos 15 komada, I da cemo ostati na samo 10. Poredjuje cene vetrobranskog stakla koje kosta oko 10 000 evra za spanca naspram 300 evra za katicu.
 
Ne valja, bre, ni ta katica. Troši struju. Najbolji su oni na konjsku vuču. Treba ti malo vode, štala i hrana za konje. Kad je konj za penziju, samelješ ga u kobaju. I eto nama ravnomernog razvoja javnog saobraćaja i poljoprivrede!
 
biftek":1hf7ymno je napisao(la):
Jutros na pinku opet cujem kako kuka neki lik iz gradske vlade kako nemamo para za spanske tramvaje I kako je trenutno 5 komada garazirano, sledece godine ce biti garazirano jos 15 komada, I da cemo ostati na samo 10. Poredjuje cene vetrobranskog stakla koje kosta oko 10 000 evra za spanca naspram 300 evra za katicu.
Pa ma kolko se homer u svom postu iznad salio i bavio sarkasticnim komentarima, cinjenica je da se kod nas prilikom kupovine nije vodilo racuna o kasnijem tekucem odrzavanju i ceni tog odrzavanja.
Svako od nas koji ima automobil jako dobro zna da prilikom kupovine gledamo i kasniju cenu koriscenja, znaci servise, delove, potrosni materijal. Ocito da prilikom nabavke "spanaca" nikoga to nije zanimalo, pa se sada svi iscudjavamo nad cenama sedista, soferki i slicnog. Kada ovo pisem ne mislim nista lose ni o vozilu ni o proizvodjacu, vec o onima koji prilikom odlucivanja o modelu vozila koji se kupuje nisu uzeli u obzir sve cinjenice. To je bila njihova obaveza jer ih mi gradjani za to placamo isto kao i ta vozila, a i delove za njih.

@homer
Zaboravio si i prirodno djubrivo, kao produkt sagorevanja navedene vrste pogona za tramvaj. ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Јбт, ми се овде ложимо да ћемо да градимо метро као Пешта, а овај ладно каже да немамо паре да одржавамо ни 30 дебрецинских трамваја...
 
Лажу пси за класу више од Ђиласа што је скоро невероватан подухват.
 
Пантограф":26b6t9s2 je napisao(la):
Јбт, ми се овде ложимо да ћемо да градимо метро као Пешта, а овај ладно каже да немамо паре да одржавамо ни 30 дебрецинских трамваја...
Ako nemamo para za održavanje KAF-ova bolje da se okanemo metroa jer ćemo uložiti grdne pare a radiće do prvog pucanja zaštitne plastike iznad vrata. :roll:
Koliko se u izbornim kampanjama nalupaju gluposti bez grama razmišljanja.
 
He he rekoh ja da ce sve da ode na Metro,tramvaji su zastarela stvar... :wink:
 
Кад живиш у 1953. години, трамваји су заиста "застарела ствар".
 
Када премоташ историју ГСП, и ову новију од 2000.-2013. схватиш да смо од Другог светског рата до данас малтене непрекидно имали мањак возила. Једино што нам је у периоду 2000. - 2008. ишло на руку су разне донације, у којима смо поред уваљених кршева добили и доста добрих возила. Друга ствар је што је град куповао гомилу јефтиних Икарбуса заснованих на преписиваном уходаном техничком решењу високоподних возила. Чим се окренуло ка 100% нископодним возилима, кренуо је фијаско, у великој мери јер не можемо одржавати инфраструктуру за нископодна возила. И на крају, сам "Кротрам", је одбачен, трамвај који се међу нископоднима показао као најбољи на лошој прузи. Чак је успешно прошао тесз Софијских пруга, много горих од наших. Да не говоримо о Чесима и Пољацима, који такође умеју да направе трамвај који трпи лошу пругу и одржавање.
 
Мада пруге по којима се креће ЦАФ у принципу уопште нису лоше, осим деоница Ресавска - Вуков споменик и Аутобуска станица - Железничка станица.
 
Vrh