2012":3u6bt07e je napisao(la):Auu!! tresnuo koncept...
У овој изјави превиђаш једну јако битну ставку, а то је одржавање технологије. Није да Србија нема фирме за одржавање ЛРТ концепта, већ нема фирме за одржавање возила нове генерације.2012":x5uhon6y je napisao(la):Pa za razliku od lrt koncepta,Srbija ima i znanja i kapaciteta i firme kojes i sada bave odrzavanjem voznih sredstava,pa ko je vratio u zivot otpisane RVR za BGVoz pa nas par godina uspesno sluze i odrzavaju se dok nam stignu Stadleri.. .
2012":36kpabjm je napisao(la):Nemojte samo da izgradimo metro, pa posle da se bijemo po usima, kada trebamo da odzavamo vozove, stanice, tunele, elektro mrezu,... Neka nadlezni prvo pogledaju neki dokumentarni film o londonskom metrou pa da vide sta sve ocekuje uredno funkcionisanje jednog sistema.
Bojan 87,Pa za razliku od lrt koncepta,Srbija ima i znanja i kapaciteta i firme kojes i sada bave odrzavanjem voznih sredstava,pa ko je vratio u zivot otpisane RVR za BGVoz pa nas par godina uspesno sluze i odrzavaju se dok nam stignu Stadleri.. :kafa:
laki72":261ifhu8 je napisao(la):Tako je i Beograd uradio. Kupio je 30 skupih tramvaja da bi se duvao, ali sto nema cime da ih odrzava, sto nema gume za autobuse, to nikom nista.
Beograd je napravio impresivni most kakav mu nije bio neophodan, ali nema para da na njega dovede saobracaj za koji je planiran, nema para da zakrpi rupe na ulicama, nema za najosnovnije.
I to sve na kredit.
Пантограф":n6zr00wf je napisao(la):Мада пруге по којима се креће ЦАФ у принципу уопште нису лоше, осим деоница Ресавска - Вуков споменик и Аутобуска станица - Железничка станица.