Šta je novo?

Tramvaji

Prekjuče se zapalio jedan tramvaj kod Kališa, kod točkova, ali je vozačica ugasila sama. Katica je bila, ja mislim 346, nisam zapamtio broj.
 
Jutros oko 0800 vozac 1502 kod univerzitetske biblioteke koliko sam ja video prica na mob i vozi.
 
Imaju pravo da pričaju na telefon ukoliko im je to službeni telefon i pričaju sa pogonom.
 
"Halo, Pogon? Gde si, šta ima luče, hoćemo na neko pićence večeras, a?" :laugh:
 
Zar tramvaj od nekoliko miliona evra nema uredjaj za komunikaciju sa pogonom? Nego za tu svrhu koriste mob telefon. Hmm mozda je onda ovo siromasna verzija tramvaja, dobro je da ima klimu.
Sto se tice mene ima sitnica koje mi smetaju i mislio sam da ce ih popraviti u sledecim modelima ali jok.
 
Tramvaj da ima komunikaciju? Siromašna verzija? Nije to autobombil da se bira stepen opreme. Standardi za telekomunikaciju sa pogonom su u različiti, pa se ne može očekivati da će proizvođač ugraditi neki radio sistem koji će praviti interferenciju recimo vojsci! Za realizaciju komunikacije je bio zadužen BusPlus! Međutim, to ne radi kako treba pa vozači još uvek koriste službene telefone!
 
sasa901":141ye0dq je napisao(la):
koncarevi tramvaji bar ovi sto se voze po zg su odvratno ruzni i imaju sloco tj sofersajbna il kako se vec to zove je u obliku u :grand:
i nisam pristalica neke kupovine kod hrvata...
@b_tuta pa sta ce ostati od tramvaja onda u bg 30 spanaca ne znam koliko svajcaraca i ?

Da li ćemo do kraja svojih života slušati ponavljanje ovog spina počivše vlasti??? :blah:
 
Pustite te price,samo razmislite logicno,koliko je laksa popravka kada je proizvodnja tramvaja na 200km od Beograda umesto na 2000km?

Da vas podsetim 1501 ne saobraca jos uvek i ko zna kada ce.
 
Икарбус је у Београду, па нешто не видим да га поправљају, а ближе не може да буде... :kafa:
 
Da nam je končar na 300 m, ne treba kupiti hrvatsku stvar, vi dobro svi znate kakva mišljenja oni imaju o nama, i da li bi nešto uzeli od nas.
Čist primer su i bilbordi na svakom ćošku koji reklamiraju Hrvatsku. Da li će se ikad desiti da u sred Zagreba bude reklama Beograda ? Naravno da ne.
Mi imamo i njihove supermarkete i ko još zna šta..
 
Ajde da mi gledamo sta nam je sa tehnicke i finansijske strane bolje a da ostavimo hejtovanje sa strane.
 
vucko":11qsn9bp je napisao(la):
Pustite te price,samo razmislite logicno,koliko je laksa popravka kada je proizvodnja tramvaja na 200km od Beograda umesto na 2000km?

Da vas podsetim 1501 ne saobraca jos uvek i ko zna kada ce.


Naravno Vučko, ali racionalna razmišljanja odavno ne stanuju ovde.

Mada, sobzirom na zaduženost i ekonomsku situaciju u Španiji ne bi me čudilo da je kreditna linija bila za njih i namenjena. Zašto bi EU banka finansirala posao jedne ili dve ne-EU zemlje ?

Moramo shvatiti da je u kapitalizmu ekonomija i politika u mnogo bliskijoj vezi nego što smo mi to utopistički zamišljali.
 
Доле са хејтом...али исто тако отварање тржишта неком ко своје тржиште апсолутно чува од србијанских фирми је помало ретардирано...
мало више :rolleyes:
 
Sto se trzista tice to se moze resiti jedino na nekom politickom nivou a to sto ovi nasi debelokosci dupetom nisu mrdnuli da nesto tim povodom urade/pregovaraju je dokaz koliko ih boli ona stvar za dobrobit i blagostanje Srbije. Ne treba to da se resava preko ledja GSP-a tj. nas gradjana. Time ne zelim da kazem da je trebalo da se kupe koncarevi tramvaji samo mislim da ovde nema mesta prepucavanju oko toga cije je nesto vec kakvo je nesto i koliko kosta.
 
Upravo tako, neka se svakome omogući da nam proda neki proizvod osim hrvata, jel dobro znamo da je nama sve zabranjeno tamo, od pevača, koncerata, do naših stvari.
 
kopmania":1si4nh02 je napisao(la):
Upravo tako, neka se svakome omogući da nam proda neki proizvod osim hrvata, jel dobro znamo da je nama sve zabranjeno tamo, od pevača, koncerata, do naših stvari.
Боже, одакле ти ова глупост. И наши певачи гостују ко њих, и њихови код нас, и у оба случаја се повремено дешавају инциденти, и у оба случаја највећи део народа буде срамота таквог инцидента. :notok: За кондиторске производе знам да се успешно продају у Хрватској, макар последњих 10 година, пре тога не знам. Имао сам прилике да разговарам са Хрватским сељацима који су заинтересовани за тракторе ИМТ и приплодни материјал из Србије (говеда, саднице, семена). То што такве производе не извозимо у Хрватску крива је управо идиотска пропаганда.

При било каквој комуникацији са Хрватима по сваку цену избећи ратну и националну политику! Те отрове од мисли, који постоје са обе стране треба чистити, а највише стварањем оних односа који су нам пријатни и корисни. Ових дана, на пример, Азербејџан нам даје неповољан кредит за аутопут, у којем упошљава Азербејџанске фирме, за који је услов да се покењамо по Јерменима, и који ће за последицу имати повећање увоза нафте и аутомобила, те нас у великој мери приближити потпуно економском краху! Најважније је да посао није склопљен са Хрватима :rolleyes:

А мислим да сам био јасан у предлогу: Ако Хрвати не наместе посао Српским фирмама, ништа од посла! А то важи и за Хрвате, и Чехе, и Швеђане и све редом.
 
Baš me interesuje kako ce nalepnice ulaz-izlaz izgledati na novim tramvajima? :D
 
Jel vam lici na ruski BKM?Pogotovu zbog narandzastih sipki.Bas me zanima kolika je cena,a mogu se kladiti da je duplo jeftinija nego CAF


Aleksandar_M;93272701":15dx508h je napisao(la):
Konačno, prvi 100% niskopoljnjik :))))

516166.jpg

516165.jpg

516132.jpg

http://transphoto.ru/articles/2966/

516338.jpg
 
Ubedljivo najružniji tramvaj koji sam u životu video, ove naše kafonje su spejs šatl u odnosu na ovaj traktor. :laugh:
Farovi su urnebesni, a ovako na prvi pogled deluje stvarno nekvalitetno.
 
Deluje kao (lose) nasminkani LM ili KTM iz 70ih, sto verovatno i jeste, a kamionski farovi su poseban stilski detalj. Logo proizvodjaca deluje tako nostalgicno.
 
Karlo del Ponte":13asawqw je napisao(la):
А мислим да сам био јасан у предлогу: Ако Хрвати не наместе посао Српским фирмама, ништа од посла! А то важи и за Хрвате, и Чехе, и Швеђане и све редом.

Tačno. Možda je upravo zato Končar i izvisio. Zato što Hrvati nisu bili spremni da reciprocitetno poste srpske firme na svoje tržište. Ili su naši nanjušili da se Hrvati neće držati sporazuma.

I upravo zato je uzet CAF. Nije bio reciprocitet u izvozu, već u politici.


Hrvati i Srbi treba da shvate da samo zajedno mogu ekonomski opstati. Mali smo narodi i razjedinjeni smo laka meta velikim igračima. To je lepo objasnio Boris Malagurski u svom dokumentarcu.

Međutim, stičem utisak da je daleko veća prepreka u tome Hrvatska nego Srbija. Bar su naši političari shvatili to pa imamo tako soft politiku prema Hrvatima, ali sa njihove strane zid koji ne nameravaju da sruše, ček ni na državnom nivou. Oni su takvi i prema Bosni i prema Sloveniji, a Slovenija je takva prema njima.
 
vucko":1zdwu8rw je napisao(la):
Jel vam lici na ruski BKM?Pogotovu zbog narandzastih sipki.Bas me zanima kolika je cena,a mogu se kladiti da je duplo jeftinija nego CAF
Aleksandar_M;93272701":1zdwu8rw je napisao(la):
Konačno, prvi 100% niskopoljnjik :))))

516166.jpg

516165.jpg

516132.jpg

http://transphoto.ru/articles/2966/

516338.jpg
Ово решење постоља је боље и скупље него код КАФ-а и Кончара, а исто као код Цитадиса. Вучна сила је за више од 50% већа него код претходно поменутих, нема проблема бочног уништавања шина, али захтева се одлична софтверска регулација. Иако је трамвај за 20цм шири од КАФ и Кончар, осовинско оптерећење је за тону мање и од једног и од другог. У равничарским условима, какви су у већини Руских градова, овај може вући и приколицу без проблема. :kk: Једино, за ужи колосек, морали би направити практично нови трамвај. Тек неколико мањих градова у Русији има метарски колосек.

Проблем тржишта је у томе што је Јекатеринбург један од ретких градова у Русији где корумпирани градоначелници не уништавају трамваје, како би њихови пајташи са маршруткама имали бољи бизнис. :rant: :violina:

Што се тиче осталих произвођача, карактеристичан је следећи:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ЛВС-2009
Он је делимично нископодан. Интересантно да је за 25цм шири од Кончара и КАФ, а скоро исте масе, уз две осовине више.
images

images

Са обзиром да је под висок изнад сваког постоља, само би постоља требало мењати за метарски колосек. Цена је за једностране (са једном управљачницом) око 1,3 милиона евра. Ово није факат оптимално решење, већ чисто приказивање форумашима понуде на светском тржишту.
 
Končarov je za ovu blaziranu kornjaču sa slike prenapredno čudo extraterrestrial tehnologije. :blah:
 
Vrh