Šta je novo?

Tramvaji

angry bird":33lb179q je napisao(la):
Ma sporiji su oni samo zato što su naši vozači do sada mogli da teraju stare krntije od tramvaja kao da su bolidi formule 1, pa su se svi navikli na to. A sad kad su došli glanc novi i skupi nema više toga, svi se plaše da ih ne skrše, eto samo o tome se radi.

Е то је то..
Катице возе баш као формулу.. У кривинама поломим све живо у себи кад се залепим на шипку.
На тај начин ем уништавају инфраструктуру, ем ломе сам трамвај, да иду спорије у кривинама ништа бржи не би били од шпанца.
И наравно стајање на станици. Возачи катице отварају врата мноооого пре станице, што убрзава процес, али сложићете се да то некад није безбедно :)
 
stanislaw":2lwoo5vq je napisao(la):
vucko":2lwoo5vq je napisao(la):
kao da je tramvaj pravljen da niko ne stoji kod vrata osim nekoliko ljudi koji izlaze pa se uhvate za one prirucne sipke kod vrata.

Ruku na srce tramvaj i jeste pravljen da niko ne stoji kod vrata. Pravljen je da svi sede osim par njih koji silaze na sledećoj ili uskoro. A onih 100 ljudi koji na jednoj stanici čekaju sedmicu, oni su trebali da čekaju metro.
To i jeste najveći problem sa kupovinom španaca. Naši su na tenderu definisali samo kakav tramvaj treba da je konstrukciono, a ništa nisu definisali po pitanju uslova eksploatacije. I onda su ponuđači kao CAF uzeli postojeći model za jednu palanku (Saragosu) koji je pravljen upravo tako da svi sede, samo su izbacili vrata na levoj strani, izbacili vozačku kabinu pozadi i suzili tramvaj sa standardnog na metarski kolosek (dobro da su se naši setili makar to da navedu u tenderu!).
A u unutrašnjosti tramvaja nisu apsolutno NIŠTA menjali, jer naši to NISU TRAŽILI! Ne treba biti genije pa zaključiti da na datoj širini vozila nema mesta za 4 sedišta u redu, ali Španci možda iskreno nisu znali da Beogradu treba tramvaj gde će stisnuti putnici da se mimoilaze u salonu između sedišta i da taj prostor služi za redovno stajanje a ne samo za prolaženje, jer to nije bilo navedeno u dokumentaciji...

Bas to mi je rekao i inzenjer CAF-a kada sam pricao sa njime,naravno na uvijen nacin da ne bi ispalo da pljuje gradske oce Beograda.

Bice super cafici posle 2 linije metroa pa ce raditi na nekim sporednim linijama gde ni nema opterecenja,ali definitivno nisu za 7micu i 9ku.
 
Da budem iskren lepši mi je od našeg Kafonje, posebno su super drvena sedišta unutra. E sada da li je kvalitetniji to ne znam, nekako mi se čini da jeste.
 
Blesavi ovi u bazelu,imaju sirinu tramvaja kao u Beogradu a stavise 2+1 sediste i drvena sedista,trebali su lepo kao mi 2+2 i sedista koja se lako flekaju.
 
angry bird":qmu643qg je napisao(la):
Bivis":qmu643qg je napisao(la):
CAF 3 miliona evra, :shok: pa čini mi se da je to ista cena kao bombardier tramvaji koji su naručeni za bazel. Oni su 60 tramvaja platili 184 miliona.
Na renderu stvarno izgleda fenomenalno! http://www.youtube.com/watch?v=jG2z1X8yb2g&feature=player_embedded

Дрвена још 2+1 седишта, биће одлични за нас кад нам их буду донирали за једно 60 година...
 
U 2:20 otkacila se tramvajska kontaktna mreza na uglu ulice kralja milana i resavske(na gornjoj strani ulice, ka crkvi svetog marka) iz kabla su sevale varnice i "udarale po automobilima koji su prolazili i koji su se zatim zaustavljali na nevericu vozaca...
 
ArchitectureSerbian;92940603":gnbjvw58 je napisao(la):
Look for this special tram, painted in honor of U.S. Independence Day, running in Sarajevo during the month of July

Mamu im Američku:p

539582_10150988399089431_1256807977_n.jpg
 
vucko":et0w2wob je napisao(la):
ArchitectureSerbian;92940603":et0w2wob je napisao(la):
Look for this special tram, painted in honor of U.S. Independence Day, running in Sarajevo during the month of July

Mamu im Američku:p

539582_10150988399089431_1256807977_n.jpg
ja sranja braco moja mila sto bi rekao gosm Izet Fazlinovic :)
 
pi kako je ruzan sa tom odvratnom zastavom
 
Nego da se vratimo na CAF-ove,obratite paznju na ovo.Dakle nemamo ni para za sredstva koja sluze za pranje sedista novih tramvaja! :bash:

grekos wrote:

Imam primedbu na cistocu sedsta u CAF tramvajima.Naime, ovih dana sam se dosta puta vozio njima i u skoro svakom su sedista u uzasnom stanju.Danas sam zato jedva nasao mesto da sednem, jer u skoro praznom tramvaju nije bilo sedista bez fleke,mrlje itd...Takodje, i stakla na CAF-ovima su prilicno prljava.
Ako se ne varam,neko je ranije na forumu napisao da se pere jedan CAF dnevno(spolja) i to onim najobicnijim valjcima, sto je definitivno nedovoljno, dok mi se cini da se unutrasnjost ne pere uopste.
Garazni brojevi su nebitini, jer bi ih trebalo skoro sve oprati, osim ovih par koji su skor stigli.
------

Nikoleta wrote:
Од појаве првих флека у CAF трамвајима, саобраћајни погон „Централа“ се труди да нађе начин како да их очисти. Проблем који се јавља је да су сва до сада испитана средства јака и да, поред тога што уклањању флеке, оштећују и тканину. Наиме, произвођач је још прошле године доставио ГСП-у списак средстава која се могу користити и које произвођач препоручује, али су та средства изузетно скупа за ГСП, због чега су колеге принуђене да траже алтернативно решење које одговара могућностима ГСП-а.

Дакле, решење овог проблема не зависи ни од кога у овом саобраћајном погону, већ пре свега од менаџмента ГСП „Београд“ и руководства Градске управе. Док се проблем не реши, СП „Централа“ је принуђен да се против овога бори најблажим средствима, како би се сачувала барем тканина, што све даје врло слабе ефекте.
 
gsp izgleda boluje od boljke koja je karakteristična našem narodu....


odvoji se puno para za auto, ali kad dođe servis vataju se za glavu kad vide cenu održavanja......
 
I onda su glupi ovi u bazelu sto uzese one bombardierove ali sa drvenim sedistima.Nisu oni sisali vesla vala...

Vazno je da mi imamo zadnje delove sedista u tri nijanse! :laugh:
 
Čisto radoznalosti radi, koliko uopšte mogu da budu skupa ta "sredstva" za čišćenje?
 
Па у односу на обичну воду и џогер су изузетно скупа....
 
Da li su bombardierovi tramvaji uopšte dolazili u obzir kada su ovi naši odlučili da kupe nove tramvaje? Nije mi jasno zašto nisu pozvali sve svetske proizvođače da pošalju svoja vozila pa da se na beogradskim ulicama oceni koji bi bio najbolji.
 
Pixel":2lkha403 je napisao(la):
Čisto radoznalosti radi, koliko uopšte mogu da budu skupa ta "sredstva" za čišćenje?

Ako ih prave po nekom slicnom receptu, "supstanca" u pogonima GSP-a moze neograniceno da nestaje. :laugh:

ciscenje.jpg
 
Sve češće pomišljam kako je ljudima, ili ajde da kažem nama, jako teško udovoljiti. Ne valja kad je ovako, a kad je onako nije dobro, zato što nije ovako. :laugh: Siguran sam da su stavili drvena sedišta da bi mnogi rekli a što su stavili ove staromodne neudobne daske, zbog čega nisu tapacirana. A sad ne valjaju jer nisu drvena pa mogu da se flekaju, i teško ih je čistiti. Mada mi se sve čini i da su drvena, da bi opet bila flekava i ižvrljana i da niko ne bi čistio.
@Bivis mislim da je jedan od uslova tendera bio najpovoljnija cena to jest da što manje košta, a bombarderi su malo skuplje igračke.
 
Vrh