Ima milion raskrsnica gde bi tramvaj mogao da se ubza.Isto i za semafor kod mostara ono je kataatrofa tramvaji čekaju po 4-5 min caf jedva prodje.ili isto tako 2 katice na kvarno a u spicu po 5 tramvaja čeka tu.Jos gori je problem sto posle 150 metara ide ponovo semafor koji drži jos par minutai onda se pitamo sto su nam tramvaji prespori i zasto ih ljudi zaobilaze.
Ako postoji sistem koji skenira TAG da bi prošao naplatnu rampu, može isto da se primeni i za tramvaje samo umesto rampe da bude semafor.
Svaki tramvaj dobije TAG uređaj, malo pre semafora se postavi skener, i rešen problem. Tramvaj malo uspori ali nema potrebe da staje ili još gore da čeka po 5min.
Benefiti:
- tramvaji imaju prednost
- kada nema tramvaja vozila uvek imaju zeleno
- brzina se ubrzava i tramvaj postaje neka vrsta lakog metroa
Treba samo naštelovati tako da mogu 2-3 tramvaja jedan za drugim da prođu, pa onda par min čekanja kao nekada kod veterinarskog. Da se ne desi kolona tramvaja u oba pravca pa da vozila stoje u nedogled.
Ima par lokacija koje su idealne za ovo. Ali uz dobru analizu i planiranje, može na 50% semafora da se postavi.