Šta je novo?

Tramvaji

2701_bgd24-vojvode-stepe-foto-g-srdanov_origh.jpg

Докле ће се стављати тај асфалт у трамвајске баштице?! :mad:
 
unapred se izvinjavam ako ponavljam receno...ali danas sam se vozio u gb 1515 i 1514 i u prvom trecem i sestom segmentu video sam dodatne horizontalne sipke,koje su ,cini mi se, postavljali ovi nasi(u originalu srafovi su crveni a ovde metalik) eto toliko od mene.pozdrav :)
 
Али опет фале шипке напред. Кад уђеш на предња врата немаш за шта да се ухватиш :laugh: Има само једна вертикална шипка поред врата и онај мали "чворић" на седишту за који и кад се ухватиш као да ниси :rolleyes: То су моје једине замерке :)
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jG2z1X8yb2g&feature=player_embedded[/video]
Једва чекам :D
cab_over_driver.jpg

int_b_5.jpg

Верзија са тапацираним седиштима
int_a_15.jpg

Иначе "БВБ" је у једном Сименс трамвају у једном модулу уградио дрвена седишта поред његових тапацираних, да би путници одлучили да ли у новим трамвајима желе дрвена или тапацирана седишта :)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=wY4-...DvjVQa1PpcFMdx3u3hn-uSFkNpEZp9YMqcXJJD8xWT9I=[/video]
Резултати гласања
sitztest_resultat.jpg

Остају при распореду седишта 2+1, као у старим трамвајима
int_b_9.jpg

exterior_front.jpg

basel_scene_2_new.jpg

basel_scene_1new.JPG

exterior_perspective_2.jpg

exterior_perspective_1_neutral_background.jpg
"БВБ" је наручио 60 трамваја марке "Bombardier " модел „Flexity Basel“. Значи очекујемо 60 старих трамваја :kk:
 
svajcarci....najjaci tramvaj, njih treba kupiti na stotine i izgraditi gustu mrezu pruga po celom gradu :cool:
 
Lozkov":3bitstk3 je napisao(la):
unapred se izvinjavam ako ponavljam receno...ali danas sam se vozio u gb 1515 i 1514 i u prvom trecem i sestom segmentu video sam dodatne horizontalne sipke,koje su ,cini mi se, postavljali ovi nasi(u originalu srafovi su crveni a ovde metalik) eto toliko od mene.pozdrav :)

od 1512 su već postavljene šipke, a mislim da su to već u španiji odradili tako. A da će na ove predhodne od 1501 do 1512, gsp montirati
 
2+1 red sedista je trebalo uraditi i u CAF tramvajima kao kod novih Svajcaraca :kafa:
 
Iznad fara ,,trece oko,, :lool:

Predivano tehničko-dizajnersko rešenje
pantograf al šofer-šajbna je predivna sa ,,ugrizom i ovalna,, još pride stepenik spušten
eh kad bi Goša otkupita tu staru lincencu em jeftino em lepo , pa bi i drugim gradovima bilo pristupačnije za uvođenje. . .
Somi303
+1 :)
 
Upravo je na okretnici kod Radio industrije (Kluza) još jedan trmavaj iskočio iz šina.

Koliko sam video u pitanju je Kuplovana katica. Prvio Vagom je prošao skretnicu, a drugi nije.
Uzmite sa rezervom ovu inofrmaciju jer nije da baš u vožnji mogu da zagledam tačno šta se desilo, iako je saobraćaj u Bulevaru veoma usporen
 
Пре неки дан је неки возач чачкао ту скретницу јер је направила хаос. Он је ишао са Устаничке и стао пре ње и изашао са два она ђавола за пребацивање исте и гурао делове шина који усмерајаву трамвај. Значи скроз је поблесавила кад није могао трамвај да пређе преко ње из правца Устаничке :rolleyes:
 
@nbumbic

Opa bato, pa to se vec treci put desava u poslednjih nekoliko meseci!!
 
Данас 23.4.2012. је био кадровско-технички фијаско у Војводе Степе, на раскрсници Војводе Степе и Босе Милићевића (у близини Факултета организационих наука). Покварила се Катица око 17:40. Ајде што се покварила, него иза ње ишао Швајцарац. У том Швајцарцу није било елемената за качење на квачило КТ4. Иза су биле још две Катице, па затим Швајцарац који такође није имао ту опрему. Тек Швајцарац иза, трећи по реду, имао је опрему за качење. Међутим, опрема није била по мери, и Трамвајџије су доста мудровале. Сервисна служба је позвана око 10 минута након квара, али је дошла у року од скоро сат времена. Једина мера која је релативно брзо предузета је да су трамваји скраћени до Аутокоманде. То се могло закључити на основу тога што је за 70 минута застоја у застоју нагомилано само 3 Швајцарца и 4 Катице. Испомоћ познатија као аутобус 33, прошла је укупно 5 пута у правцу Трошарине, што је двоструко ређе од реда вожње.

Сервисна служба је решила проблем, али поставља се питање како је могуће да се у саобраћај шаљу трамваји без комплетне опреме, а возачи необучени како купловати трамваје? :rant: Да су ова два услова била испуњена, сметња у саобраћају би трајала 5-10 минута, а поремећаји би се врло лако надокнадили. Поставља се питање, шта ће бити када се на Метроу деси сличан проблем, са обзиром на одговорност и кадровску политику у ГСП-у?
 
Verovatno je to ono razmišljanje: kad kupimo nova vozila, sve će biti bajno i sjajno.
 
Не знам за вас, али ја једва чекам неку фул рекламу на КАФ-у :D
2552(Grants)-1.jpg

9123-01.jpg

64aea6df52ed3f057cbfaed8929827ca.jpg

melbourne-solo-tram-advertising_100811.jpg

tram-cars.jpg

6a00d8341c5a3053ef012876b81c9b970c-800wi
ж
А тек ово што би било лепо :rolleyes: :)
tram.jpg
 
Definitivno mi nije jasno zašto bi iko priželjkivao da se novo vozilo što pre prelepi reklamom? :shok: :rolleyes: Zar nije logično da bude upravo suprotno, da se svi nadaju da će vozila ostati bez reklama što je duže moguće?
Naročito kad znamo kako to u našoj varijanti izgleda (blokiran pogled iz vozila onim mrežastim nalepnicama, koje prekriju mnogo veće površine prozora nego što je to pravilnicima dozvoljeno).
 
Vrh