Данас 23.4.2012. је био кадровско-технички фијаско у Војводе Степе, на раскрсници Војводе Степе и Босе Милићевића (у близини Факултета организационих наука). Покварила се Катица око 17:40. Ајде што се покварила, него иза ње ишао Швајцарац. У том Швајцарцу није било елемената за качење на квачило КТ4. Иза су биле још две Катице, па затим Швајцарац који такође није имао ту опрему. Тек Швајцарац иза, трећи по реду, имао је опрему за качење. Међутим, опрема није била по мери, и Трамвајџије су доста мудровале. Сервисна служба је позвана око 10 минута након квара, али је дошла у року од скоро сат времена. Једина мера која је релативно брзо предузета је да су трамваји скраћени до Аутокоманде. То се могло закључити на основу тога што је за 70 минута застоја у застоју нагомилано само 3 Швајцарца и 4 Катице. Испомоћ познатија као аутобус 33, прошла је укупно 5 пута у правцу Трошарине, што је двоструко ређе од реда вожње.
Сервисна служба је решила проблем, али поставља се питање како је могуће да се у саобраћај шаљу трамваји без комплетне опреме, а возачи необучени како купловати трамваје? :rant: Да су ова два услова била испуњена, сметња у саобраћају би трајала 5-10 минута, а поремећаји би се врло лако надокнадили. Поставља се питање, шта ће бити када се на Метроу деси сличан проблем, са обзиром на одговорност и кадровску политику у ГСП-у?