Šta je novo?

Tramvaji

Fleke koje već svako sedište u CAFu ima
photo-35.jpg
 
Kompania,to likovi oslanjaju noge patikama na sedista postavljena u kontra smeru..video ja..sto samo govori da su kontra sedista losa ideja kao i da je bolje bilo da su plastificirana ili kozna kao u Svajcarcima
 
Ima toga, ali ima nekih stolica gde je 60% njenog dela u fleci (pa čak i na naslonima) ?
A video sam to i na pojedinačnim stolicama gde nisu okrenute jedna drugoj
 
1507 je upravo na slaviji napravio krug, prazan. Verovatno ga testiraju
 
тестирали су их и раније празне. треба да га пробају са путницима, таман на 12ици 01.05.
 
2012":1sci0ad4 je napisao(la):
Kompania,to likovi oslanjaju noge patikama na sedista postavljena u kontra smeru..video ja..sto samo govori da su kontra sedista losa ideja kao i da je bolje bilo da su plastificirana ili kozna kao u Svajcarcima
303™
542663_3674763987826_1236737852_33653176_559858220_n.jpg
 
Nikako da stignem da napišem da mi se jako dopadaju one nalepljene školjkice po podu tramvaja
naročito na podu zgloba - kao da sam uživo kod sunđer Boba - baš je super efekat u tramvaju :cool: :kk:

edit
umalo da omašim stanicu zbog njih gledajuci ih kako se ljuljuškaju :laugh:
 
to je Gb405+406 jedan od po meni najlepsih tramvaja danas radio na 9-ci ali ovako je redovan na 7-ici
251120112129.jpg

251120112124.jpg
 
@dare
+1 :)
da , taj zeleni baš je lep a sa školjkicama je predivan :kk:

Koliko vremena treba da se zakači ili otkači prikolica
ako je to par minuta, onda kapacitet bi lako mogao biti povecan u špicevima

Najavljena dugotrajna rekonstrukcija V. Stepe sa postavljanjem šina u sredinu
da li je moguce da uporedo sa izgradnjom -postavljanjem šina po sredini
da ostanu u funkciji do završetka i postojece šine, kako bi gotovo jedini javni prevoz- tramvaji u toj ulici
funkcionisali sa minimalnim prekidom :rolleyes:
 
Ова два трамваја су очајна! "Лото" је до сад имао стварно лепе рекламе на трамвајима, типа "Стигла је седмица" на трамвају на линији број 7. Те рекламе су супер, али ова која укључује шарање трамваја изнутра је очај! :notok:
 
@Александар
I na njih, jednostavno na svakoj okretici (gde ima uslova) da stoji po jedna ,,prikolica,,
koja bi se kačila , samo na po krug dva , u špicu . . .

Ujutru kad se završi prvi špic, ne mora da ide u gražu nego je tu otkači, do II špica kada je opet potrebna
a po završetku smene vraća je u gražu za sutra. . . . .
zato i pitam koliko je minuta potrebno da se zakači-otkači još po jedna dodatna prikolica
jer ne treba nam kopozicija sve vreme da tadara koroz Bgd vec samo po 1-2 h.
 
Па већина "Швајцараца" стално вуче приколицу, и нема потребе да је откачиње после шпица. Нека вози цео дан са њом, а не знам да ли би могао да вуче 2 приколице...У Базелу су соло трамваји вукли по 2 приколице.
strassenbahn-basel-bvb-blt-333971.jpg
 
Izlazak dodatnih vozila je povezano sa guščim redom vožnje u špicevima
a ja sam pitao za vozila koja su vec na trasi što je povezano sa kapacitetom
učestalost i kapacitet jesu povezani ali nisu isti zar ne ? ;)

@Somi303
da, to je to :kk:
besmisleno bi bilo da sve vreme tako ,,klopara,, gradom takva kompozicija , kada može samo u jeku špica, 1-2 kruga
a ostalo vreme, prikolice da ne bi usporavale saobracaj ,,odmarale,, na okretnicama

Sada vec imamo zadovoljavajuci tamvajski park
pa ko u onom vicu
hajde malo da se organizujemo . . . :laugh:
 
Teško je realizovati to, u principu je i moguće ali nije praktično da prikolice stoje na okretnicama, pogotovo na nekim gde mesta za to nema. KT4 rade kao udvojene i to samo su neke tehnički pripremljene za to Goša/Inekon 2002. i KT4 iz 1997. godine, jer proces povezivanja zahteva sinhronizaciju vučnih motora i ostalih komponenti, displeja, kočnica, kontrole vrata itd.

Trenutno je problem sa manjkom mesta u depou, verovatno će uskoro ponovo biti aktiviran i depo na Dorćolu za neke linije, možda 5 i 10. Uskoro stiže još zelenih -> http://gsp.rs/novine/mart 2012.pdf Konačno ćemo imati višak šinskih vozila :)
 
Aleksandre hvala na odgovoru
psssst, nema viška nemaaaa :laugh:
možda malo i napredujemo za koj korak pa neki ,,novi,, prošire mrežu, pa ce biti taman :)
a predviđanja i idu na tu stranu nafta, ekologija itd. . . . .
 
taman da se uvede i tramvajska linija B. Brdo - Banjica, eto gde da se stavi visak tramvaja
 
Vrh