Šta je novo?

Tramvaji

Moze ko da prica sta oce, ali dzabe kad je Beograd izabrao gradonacelnika Sapica, demokratski, na izborima. Presecanje linije 2 ipak predstavlja volju gradjana, a to sto vi sad ne slazete sa tim, to je vas problem i necete ga resiti na taj nacin. I ja sam bio sentimentalan oko tih trola i dvojke, ali sentimentalnost nas ne vodi u buducnost ako odrzavamo nesto sto nije pogodno i isplativo. Glavnu zeleznicku i BAS vise ne pokriva 2, tako da je maltene i ceo potez izgubio na znacaju svakako.
 
Moze ko da prica sta oce, ali dzabe kad je Beograd izabrao gradonacelnika Sapica, demokratski, na izborima. Presecanje linije 2 ipak predstavlja volju gradjana, a to sto vi sad ne slazete sa tim, to je vas problem i necete ga resiti na taj nacin. I ja sam bio sentimentalan oko tih trola i dvojke, ali sentimentalnost nas ne vodi u buducnost ako odrzavamo nesto sto nije pogodno i isplativo. Glavnu zeleznicku i BAS vise ne pokriva 2, tako da je maltene i ceo potez izgubio na znacaju svakako.
🥪🥪🥪
 
Moze ko da prica sta oce, ali dzabe kad je Beograd izabrao gradonacelnika Sapica, demokratski, na izborima. Presecanje linije 2 ipak predstavlja volju gradjana, a to sto se vi sad ne slazete sa tim, to je vas problem i necete ga resiti na taj nacin. I ja sam bio sentimentalan oko tih trola i dvojke, ali sentimentalnost nas ne vodi u buducnost ako odrzavamo nesto sto nije pogodno i isplativo.
Ma nemoj? Jel tim građanima možda obećao presecanje linija 2 i 11 pre izbora? A ukidanje trolejbusa?

Kada bez pomoćne trase duž Kalemegdana skoro cela desna obala Save ostane bez tramvajskog saobraćaja kao što je to bilo pre dva meseca zbog Karađorđeve pod radovima, onda će vam i za to "blokaderi" biti krivi? Ukinite onda sve tramvaje, trolejbuse, autobuse i BG Voz, pošto nijedan od tih podsistema ne održavate kako valja.
 
Poslednja izmena:
hoćemo li stići uopšte da se provozamo dvojkom i jedanaesticom još koji put pre nego što ih potencijalno ukinu?

Tako što su table za 11 & 2 zamenjene , pokazuju samo 2A.
1000060714.jpg


Nadstrešnica kod Pristaništa je okrenuta ka putu, ne ka šinama.
Čudi me da bi se toliko cimali za prekid od 2-3 meseca..
 
Mora se uvesti reakcija 🙄 na ovaj forum, baš bi bila korisna za neke izjave.
Btw, kako napreduju radovi u Karađorđevoj, hoćemo li stići uopšte da se provozamo dvojkom i jedanaesticom još koji put pre nego što ih potencijalno ukinu?
Pa niko nije ni najavio ukidanje 2 i 11. Mozda 11 bude isla samo do Pristanista, a 2 od Pristanista do Dorcola. Nije tolko strasno.

To sto se negde uklanja pruga to ne znaci da u buducnosti nece doci do prosirenja iste na drugim, bitnijim mestima…
 
Pa niko nije ni najavio ukida je 2 i 11. Mozda bude 11 bude isla samo do Pristanista, a 2 od Pristanista do Dorcola. Nije tolko strasno.

To sto se negde uklanja pruga to ne znaci da u buducnosti nece doci do prosirenja iste na drugim, bitnijim mestima…
A zašto da se uklanja pruga ako ista može funkcionisati i u okviru pešačke zone? Da bi biciklisti gurali bicikle na toj uzbrdici ili da bi SNS gangsteri i makroi imali više prostora za bašte svojih lokala?

Nema nikakvog smisla da se 11-ca skraćuje do Pristaništa kada je to bukvalno jedina veza Dorćola sa novobeogradskim blokovima. Isto tako je i dvojka jedina veza Vračara i dobrog dela Palilule i Zvezdare sa Kalemegdanom. Od bilo kakvog proširenja tramvajske mreže pod Gangulom nema ništa, on ranije planirane tramvajske koridore betonira i širi po njima parkinge. Čovek je sam rekao da decenijama ne koristi javni prevoz i upinje se iz petnih žila da što više zagorča život i stotinama hiljada građana ovog grada koji ga svakodnevno koriste.
 
Pa niko nije ni najavio ukidanje 2 i 11. Mozda 11 bude isla samo do Pristanista, a 2 od Pristanista do Dorcola. Nije tolko strasno.

To sto se negde uklanja pruga to ne znaci da u buducnosti nece doci do prosirenja iste na drugim, bitnijim mestima…
Pruga nije proširivana DECENIJAMA, a sada hoće da je skraćuju bez ikakvog bitnog razloga, a ti očekuješ da verujemo da će je proširivati negde potencijalno tamo u budućnosti.
Imam osećaj da kontriraš samo da bi kontrirao, gotovo je konsenzus među ljudima ovde koji se iole razumeju u saobraćaj da je ovo loša ideja.
 
Tako što su table za 11 & 2 zamenjene , pokazuju samo 2A.
Pogledajte prilog 246973

Nadstrešnica kod Pristaništa je okrenuta ka putu, ne ka šinama.
Čudi me da bi se toliko cimali za prekid od 2-3 meseca..
Moramo biti budni. Ako se desi da slučajno "zaborave" povratak 11-ce i dvojke posle završetka radova, ulica je tu da ih potseti jedinim jezikom koji naprdni uličari razumeju.
 
Pa niko nije ni najavio ukidanje 2 i 11. Mozda 11 bude isla samo do Pristanista, a 2 od Pristanista do Dorcola. Nije tolko strasno.

To sto se negde uklanja pruga to ne znaci da u buducnosti nece doci do prosirenja iste na drugim, bitnijim mestima…

Da nije bilo reči o ukidanju dvojke kao linije to je tačno, al apsolutno nema ni jednog dobrog i valjanog razloga za presecanje koridora kroz Parisku i dalje do Dušanove. Kako sam već i pisao, moglo bi se opravdati samo u slučaju spuštanja pruge ispod Kalemegdana, al opet ne znam čemu to mlaćenje kad je postojeća trasa i svrsishodnija i na kraju već postoji. Taj deo trase je brdovit, pa ako ćemo i tako vrlo i interesantan, nesvakidašnji, jednostavno predstavlja nešto specifično na celoj tramvajskoj infrastrukturi, a ako i dođe pretvaranja u pešačku zonu, atraktivnost mu može samo porasti, plus korist i dalje ostaje i za turiste, a svakom gradu to treba. Nikome pre nije padalo na pamet da se uklanja taj deo mreže, jer nema ni rezona za to. Samo bace tako nešto i kao nema veze. Iskreno, uopšte nije bilo lako provući tramvaj tuda, i sumnjam da će se vraćati, ako se jednom mreža preseče. Vrlo bitna, a već pomenuta stvar, jeste i postojanje tog kraka kao alternative Nemanjinoj, koja ne sme biti jedina veza sa Depoom za celu jednu stranu grada.
 
To nema veze. Znaju i oni da će radovi da traju bar duplo više, ako ne i još više. Plus se uzme koja kinta na tablama.

Mreža je skinuta celom dužinom od raskrsnice kod Ekonomskog (uključujući i krak ka bivšem mostu) pa sve do Brankovog mosta, što me navodi da će sređivati ceo taj deo fazno u etapama. Ako je tako, to znači da od povratka nema ništa barem do kraja prve polovine 2026.

Opet, ništa zvanično, samo moje razmišljanje...
 
Треба да се крене у акцију везано за ову поремећену причу о укидању двојке и шина у Париској. Нешто треба да се предузме већ сада.
 
Mreža je skinuta celom dužinom od raskrsnice kod Ekonomskog (uključujući i krak ka bivšem mostu) pa sve do Brankovog mosta, što me navodi da će sređivati ceo taj deo fazno u etapama. Ako je tako, to znači da od povratka nema ništa barem do kraja prve polovine 2026.

Opet, ništa zvanično, samo moje razmišljanje... Bilo bi lepo kada bi neko nešto rekao o sređivanju tog dela Karađorđeve, baš se ništa ne zna.
Реално мислим да је цео тај део могао да се уради до краја августа од кад су кренули да га раде.
 
Mreža je skinuta celom dužinom od raskrsnice kod Ekonomskog (uključujući i krak ka bivšem mostu) pa sve do Brankovog mosta, što me navodi da će sređivati ceo taj deo fazno u etapama. Ako je tako, to znači da od povratka nema ništa barem do kraja prve polovine 2026.

Opet, ništa zvanično, samo moje razmišljanje...
A šta bi s onom najavom da će radovi u Karađorđevoj trajati do 3. avgusta?

Mislim da, znam da oni uvek probiju rokove. Ali mnogo mi je velika ta razlika između 3. avgusta 2025. i leta 2026... Šta rade toliko pobogu? I čudi me da nemamo više apdejta o tim radovima tamo...
 
Mreža je skinuta celom dužinom od raskrsnice kod Ekonomskog (uključujući i krak ka bivšem mostu) pa sve do Brankovog mosta, što me navodi da će sređivati ceo taj deo fazno u etapama. Ako je tako, to znači da od povratka nema ništa barem do kraja prve polovine 2026.

Opet, ništa zvanično, samo moje razmišljanje...
Ma ko zna šta muljaju. Ali radovi ne treba nikog da obeshrabre da se uključe u borbu za očuvanje šina i ulice.
 
Nemam nameru da ,,kontriram samo da bi kontrirao”. I meni je stalo da imamo sto bolji prevoz. Ali mi se cini da sta god da se uradi sada (stari savski most, pomeranje basa pa sad i linija 2) ljudima smeta. Ok u redu za neke stvari ali ne bas sve. Neke promene su dobre
Uklanjanje mosta bez prethodne izgradnje novog i pomeranje BAS-a bez završene nove stanice je sve samo ne dobro i normalno. A "presecanje" kružne tramvajske linije na deonici do koje je koristi većina njenih putnika bez ikakvog urbanistički opravdanog razloga je za psihijatriju.

Dobro je što su tramvajske šine u Vojvode Stepe izdvojene od automobila i što je izgrađena veza preko Mosta na Adi, ali to je uradio Gangulin prethodnik koji je pored tih nekih par pristojnih tačkica ojadio Beograd time što je sahranio tramvaj 3 i što je sve vračarske trolejbuske linije osim 29-ke skratio do Slavije. Centar Beograda nije Zabranjeni Grad, i moraju nekako da stignu do njega i oni koji nemaju službene vozače, džipove, limuzine, pa ni polovnog Fiću.
 
Реално мислим да је цео тај део могао да се уради до краја августа од кад су кренули да га раде.

Svakako...

A šta bi s onom najavom da će radovi u Karađorđevoj trajati do 3. avgusta?

To su radovi samo za deo u Karađorđevoj koji su uspeli nekako da probiju (crveno), koliko sam shvatio oni moraju da rekonstruišu ceo potez do Brankovog (plavo).
Zato sam naveo 2026, jer ako im je cilj da srede celu od Savskog do Brankovog, nema šanse da završe skora.
Screenshot (1243).png
 
Vrh