Са једне стране имамо званичан план Града Београда за развој трамваја на којем су годинама радили урбанисти и саобраћајни инжењери, и који је кроз разне процесе јавних увида и скупштинских гласања усвојен (од стране СНСа ни мање ни више), а који укључује проширење трамвајске инфраструктуре од Калемегдана кроз Васину улицу ка Теразијама, Булевару и Славији, чиме би се омогућила директна травмајска веза Нови Београд - Калемегдан - Трг Републике, као и Булевар - Трг - Калемегдан.
Са друге стране имамо Шапића који на свој ћеф и без икакве консултације са струком, уједно кршећи усвојене планове, одлучује да укине трамвај на једној од најатрактивнијих тачака у граду односно пресеку Калемегдана и Кнез Михаилове, и да тиме уништи не само постојећу инфраструктуру и саобраћајне везе, већ да уништи и будући потенцијал за развој трамваја. Од толике Кнез Михаилове, од толиког Калемегдана, од толиког центра, нам баш сад одједном фали место за клупе и кафиће у Париској.
Уместо да се угледамо на урбанистичка правила успешно примењена у другим градовима где је трамвај носиоц развоја и где се трамвај спаја са пешачком зоном где год је могуће, јер повећава атрактивност за посетиоце и профитабилност околних локала, нама смета што трамвај сече један пешачки прелаз у дужини од 11,5 метара. Буквално невиђена срамота за један град да је уопште такав предлог успео да доспе у јавност, пре него што је проверен од било којег стручњака и сасечен у корену.
Понижење како за струку, тако и за здрав разум. Не постоји ниједан валидан аргумент за ово, и није ми јасно како ове ботине могу уопште да погледају или себе или своју децу у очи знајући да подржавају овакво уназађење и злочин против свог града.
Нема шансе да ово прође, превише је ирационалан потез чак и за њихове стандарде, чак и за њихове гласаче. Бунт је неминован, како струке у позадини, тако и Београђана на улици.