Šta je novo?

Tramvaji

Dvojka je ionako difsunkcionalna i propala tako da za njeno ukidanje i nemam neke velike emocije. Pripala bi mi muka kad god bih morao da je koristim, jer je spora, nepouzdana i sramotno zapostavljena. Uostalom, može da se vrati kad se ovaj režim skine i da se tada dovede u red, da bude bolja i pristojna. Ukidanje samo linije nije ništa trajno i nepopravljivo.

Ali ne treba vaditi prugu oko Kalemegdana. Da je neka zbudževina i da remeti saobraćaj pa i ajde. Ali ide po svojoj izolovanoj trasi od Pristaništa do Zoo vrta a i tamo gde se meša sa saobraćajem, ne ometa ga.

Mnogi kažu da SNS izrodi mrze Beograd a pogotovu centar i Stari grad. I ovakve imbecilne odluke idu u prilog toj tezi.
Ovde se radi o pruzi, koja je bitan link za buduće planiranje mreže linija tramvaja.
Linija 2 možda nema neki veliki saobraćajni značaj (ali i pored toga verovatno ne bi bila ukinuta nego samo ne bi pravila krug), ali ima kulturno-istorijski značaj. Recimo neka lepa budućnost gde na dvojci voze istorijska vozila nešto kao hop on hop off busevi, samo tramvaj (mžd uz produžetak do Hrama). Mislim da bi to turisti koristili.
 
Poslednja izmena:
Ne treba protestovati protiv ukidanja dvojke.​
Znači podržavaš proširenje Bulevara vojvode Bojovića oko Kalemegdana i pretvaranje Pariske u pešačku zonu. I podržavaš da svaki put kada se desi nešto u Nemanjinoj ili su tamo neki radovi, tramvajski sistem ne radi.​
 
Возе се људи и двојком од бетон хале до Дорћола, Славије, доста туриста такође. Има сврху двојка уз историски значај, лепа је пруга око Калемегдана. Свакако глупо је и погрешно укидати двојку, кратити или било шта мењати и не треба са тиме да се помиримо и то дозволимо.
 
Dvojka treba da bude okrenuta turistima ali ne po cenu toga da bude disfunckcionalna svima ostalima svojom sporošću i nepouzdanošću. Uostalom, i za turiste bi Katice na Dvojci bile loše rešenje jer su visokopodne i loše za kofere i rančeve, a uz to i raspale i neugledne. Takođe mora da se ukine ono obavezno stajanje kod Pristaništa i da se izmeni pravilnik tako da se staje u svakom drugom prolazu, ili da samo stajanje traje kraće, nikad preko 5 minuta u redovnim okolnostima. Naravno, samu okretnicu kod Pristaništa srediti i napraviti dodatni kolosek za ta zadržavanja Dvojke da ne bi ometale druge linije dok stoje. Ili što sam predlagao ranije - napraviti posebne stajanke za Dvojke kod Vukovog spomenika.

Jednostavno, Dvojka treba da bude normalna funkcionalna tramvajska linija kao i sve ostale. Udobna, pouzdana, niskopodna, brza i reprezentativna.
 
2 је изгубила путнике због бесконачних радова, прво у Мондезировој, па у Душановој. Људи су се одвикли, јер је онда дошло намерно, смишљено проређивање фреквенције. Као део плана ( ето па двојка је изгубила путнике) провидни штосови, нажалост непровидни за 80% безвољних, бескорисних грађана. 2 је још увек врхунска линија, удобно повезује велике делове града ј једном цугу. О културном, историјском , туристичком значају не треба ни говорити. Никакве потребе за укидањем нема, намере очигледно има.
 
Sačuvati prugu, sačuvati kolovoz, sačuvati dvojku i konačno napraviti šlus na Pristaništu gde može da čeka vreme i ne smeta 11-ici.
 
Bolje kod Vukovog spomenika. Uz obezbeđivanje nekog objekta za GSP vozače i osoblje, možda negde u podzemnom prolazu ili neki združeni objekat za obližnje vozače sa linija 32 i Eko 1.

Ima nekog rezona da se tramvaj (2) zadržava kod Vukovog spomenika, kao neka okretnica. A zadržavanje kod Pristaništa baš i nema. Kao kad bi 36ice stajale i zadržavale se u Nemanjinoj, a ne ispred Prokopa npr.
 
Возе се људи и двојком од бетон хале до Дорћола, Славије, доста туриста такође. Има сврху двојка уз историски значај, лепа је пруга око Калемегдана. Свакако глупо је и погрешно укидати двојку, кратити или било шта мењати и не треба са тиме да се помиримо и то дозволимо.
Ja vidim da radovi kreću sledeće godine, ako nam do tada bude gradonačelnik, nek je i ukinu, za bolje i nismo.
 
Opet ne razumem što ne mogu da integrišu Tramvajski i pesački saobraćaj...kao da to nigde u svetu ne postoji.
 
Poslednja izmena:
2 је изгубила путнике због бесконачних радова, прво у Мондезировој, па у Душановој. Људи су се одвикли, јер је онда дошло намерно, смишљено проређивање фреквенције. Као део плана ( ето па двојка је изгубила путнике) провидни штосови, нажалост непровидни за 80% безвољних, бескорисних грађана. 2 је још увек врхунска линија, удобно повезује велике делове града ј једном цугу. О културном, историјском , туристичком значају не треба ни говорити. Никакве потребе за укидањем нема, намере очигледно има.
Апсолутно се слажем све си лепо рекао. Намерно годинама обесмишљавају двојку као и тролејбусе, то су њихове форе и тужно је што то већина људи не капира. По стоти пут кажем проблем је у томе штп људи овде масовно немају свест. Пре неки дан чекам на Пристаништу трам, нема ниједне по пола сата и тако два пута, људи је чекају и после 15, 20 минута одустају и крећу пешке. Након сат времена крећу да се ређају по две три тројике једна за другом. Ајде контам деси се нешто на мрежи па се дође до застоја. Гледао сам апликацију и пратио возила у овом случају то није био случај. Много често се дешавају такве небулозе и то се ради намерно да би се обесмислиса двојка као и кретенски радови Карађорђеве, четри пута за две три године, уместо да се одради нормално одједном цела улица и то је то. И после свих ових радова остаје окретница не одрађена и претворена у блатњави свињац и дивљи паркинг поред нормално паркинга поред.
 
Vrh