2 је изгубила путнике због бесконачних радова, прво у Мондезировој, па у Душановој. Људи су се одвикли, јер је онда дошло намерно, смишљено проређивање фреквенције. Као део плана ( ето па двојка је изгубила путнике) провидни штосови, нажалост непровидни за 80% безвољних, бескорисних грађана. 2 је још увек врхунска линија, удобно повезује велике делове града ј једном цугу. О културном, историјском , туристичком значају не треба ни говорити. Никакве потребе за укидањем нема, намере очигледно има.
Ne treba zaboraviti da je gašenjem Glavne Železničke i Autobuske stanice, dvojka pretrpela najveću štetu, izgubila je veoma bitnu transportnu ulogu.
Svako ko je dolazio sa stanica, vrlo verovatno da je koristio i 2jku, na kraju krajeva opevana je i u Džejevoj pesmi.
Ako uzmemo dodatno i te radove, smanjnenje frekvencije, 2jka je upala u neku svoju egzistencijalnu krizu.
Ja sam razmišljao da 2jka ostane kao linija u špicu, a da van špica saobraća kao istorijska linija, ali sada se nešto nećkam oko te ideje, s druge strane pre se dosta pričalo da se ukine jedan krug (unutrašnji ili spoljašnji), pa da ide preko Starine Novaka itd...
Realno, bez neke studije razvoja ne verujem da tu može bilo šta da se menja, bilo bi štetno.
Što se tiče trase u Pariskoj, tu stvarno nema puno diskusije, trasa ne samo što je bitna za tekuće linije, ona je dosta bitnija kao tehnička veza!
U slučaju gašenja, ostaje samo krak preko Nemanjine, a tokom blokade kod Vlade videli smo rezultate kada je cela druga obala ostala bez tramvaja.
Gašenje nema ni puno ekonomskog smisla, jer bi se tramvaji sa 5, 10 iz / za Centralu morali isključivati / uključivati preko Dorćola, Beogradske i Slavije, to bi povećalo troškove, jer će se utrošiti više energije, i osoblje će duže raditi, duža trasa znači i veću šansu za potencijalne probleme na putu do garaže.