Šta je novo?

Tramvaji

I kada sledi ostavka direktora GSPa.

On svojim odlukama da ne ulaze pravilno u infrastrukturu i o odrzavanje vozila JGP snosi najvecu odgovornost.

Posle toliko zapaljenih autobusa, katica koje se dime i gore, trafo stanica koji nemaju osigurace pa vodovi padaju po tramvajima, toliko skretnica koje ne rade, mali milion iskakanja iz sina, i sada unistavanje novog tramvaja zbog neispravnosti skretnice koja bi trebalo da je tehnicki ispravna, DIRETKOR GSPa NE SAMO DA MORA DA OSTAVKU VEC DA I KRIVICNO ODGOVARA, kao i svi ispod njega koji svoj posao ne rade kako treba.
 
Gorim od želje da čujem šta će nam saopštiti pater familiae o svom konju za trku.

Ja bih voleo nešto tipa "Vožnja GSP-ovih vozila izaziva gradu veliku materijalnu štetu i opasnost za ljudske živote, u buduće neka se voze u depou između četiri ograde, da porodični ljudi mogu bezbrižno da prošetaju sa svojom decom po centru grada."
- A šta sa oniima koji loše održavaju sistem i time nas sve ugrožavaju?
- Znate, to su naša deca, očevi, rođaci, komšije, ljudi su isfrustrirani promajom i niskim platama, ne bi trebalo da ih izazivamo nekakvim zahtevima za savesno i dobro obavljanje posla. Ja sam lično protiv toga, jer sam konzervativno vaspitan porodični čovek, a savestan rad nije u duhu naše tradicije.
 
Са gspbeograd.net

"milmar"":32ynf42j je napisao(la):
Uzrok nesreće koja se danas dogodila oko 16:15h i glavni krivac je upravo skretnica (pravac Blok - Ustanička) koja je stajala usmerena ka okretnici Tašmajdan (koju koristi linija 7L kada dolazi iz pravca Bloka 45). Naime, tramvaj sa linije 14 (vagon #235) je bio uklapan u turažu i poslat da radi na liniju 6. Vozač tog vagona nije na vreme (ili nije uopšte) primetio u kom položaju se nalazi skretnica, te se zakucao u CAF-a #1501 koji je skretao u Resavsku ulicu. CAF je nakon udarca i ispadanja iz šina nastavio da se kreće "oravši" drum i polupavši prvo sebe, pa i banderu, žardinjere i zaustavio se tek po skretanju u Resavsku ulicu.

Napravio sam improvizovanu skicu koja će vam (nadam se) pomoći da stvorite sliku kako je bilo...



Inače, za rezultat ove nesreće se krive oba vozača: vozač katice, jer nije gledao u skretnicu i izazvao je nastalu saobraćajku, kao i vozač Španca, jer je nastavio da vozi uprkos mnogim faktorima koji su ukazivali na to da nešto nije u redu...

Dakle, uzrok nije nikakav kvar na nekom od vagona ili nešto slično...

Prema prvim procenama, šteta nastala na Špancu je oko 10 miliona dinara... Treba imati u vidu da je kompletno postolje najverovatnije oštećeno (pored vidnih oštećenja) i da se isto verovatno mora zameniti, ako ne kompletno, onda neki važniji segmenti. Šteta na katici je skoro zanemarljiva (prema rečima jednog tramvajdžije - samo je prednji stub malo iskrivljen).

Što se otkaza tiče, verovatno će isti dobiti oba vozača tramvaja, no to se za sada još uvek sa sigurnošću ne može reći...

Inače, ne možete da tvrdite da je vozač CAF-a potpuno odgovoran za nastalu situaciju (što jeste, ne sporim). Ali ima još faktora koji staju u njegovu odbranu, kao što su na primer kamere koje postoje umesto retrovizora. Kamera je statična (ako se taj izraz može upotrebiti), tj. nema mogućnost gledanja u neki dodatni ugao (što kod retrovizora nije tako, već se pomicanjem napred-nazad mogu videti drugi uglovi). Pritom, vrata vozača moraju biti zatvorena u toku vožnje, jer su ista od stakla. Zatim, buka koju stvara klima je isto doprinela da vozač ne čuje putnike koji mu govore šta se dogodilo... I tako dalje..
 
Dakle, svaki mali udes će da nas košta par miliona... To je jedan od razloga zašto je za uslove Beograda mnogo bolje modernizovati i održavati stare tramvaje. Ljudi imaju iskustva s njima. To je kao i za RVR vozove, toliko dugo se radi s njima da su u velikoj meri pouzdani i lako se otklanjaju kvarovi. A tramvaja kojih možemo modernizovati bar imamo, na pretek. Tako da sam protiv svake nove kupovine za sada...
 
А сада да скренемо мисли са ове незгоде, ево неколико слика за све љубитеље линије 11 :) :

293


357


250


Извор: gspbeograd.net >> Panoramio
 
Матеја Бељан":1abcpvck je napisao(la):
Dakle, svaki mali udes će da nas košta par miliona... To je jedan od razloga zašto je za uslove Beograda mnogo bolje modernizovati i održavati stare tramvaje. Ljudi imaju iskustva s njima. To je kao i za RVR vozove, toliko dugo se radi s njima da su u velikoj meri pouzdani i lako se otklanjaju kvarovi. A tramvaja kojih možemo modernizovati bar imamo, na pretek. Tako da sam protiv svake nove kupovine za sada...

Апсолутно се слажем. Мени је жао што је од 200 Катица (201-400) у возном стању тек 130, а од тога је само 30 ремонтовано у Гоши и Инекону 2002. Да је бар још 30ак ремонтовано и модернизовано, била би друга прича. Имали бисмо готово нове вагоне, који су релативно лаки за одржавање и идеални су за наше услове, с обзиром да немамо метро.

Кад би се неко сетио да ових 100 неремонтованих што нам је остало пошаље на модернизацију, били бисмо обезбеђени за наредних 50 година.
 
CAF je oko 21 h otišao u depo sopstvenim pogonom. Istragu je vršila policija, pa ona utvrđuje i da li su oba tramvaja i skretnica ispravna.
Tramvaji, pa i najmoderniji, u principu nemaju dijagnostiku iskliznuća, pa je nema ni CAF.
Inače što se tiče toga da takvi tramvaji nisu za nas, pre izgleda da mi nismo za njih. Čini mi se da treba samo malo da se potrudimo. Nije valjda da mislimo da smo gori i od Hrvata i od Mađara i od Rumuna (Oradea ima ULF tramvaj) i od Turaka i od... Ipak prija vožnja u CAF-u.
 
jel moze nekako taj ugovor da se raskine? za te pare mogu od Nemaca da kupe gomilu polovnih katica koje su u extra stanju,ne moraju da se prilagodjavaju nasim sinama,pouzdane su...tako bi se ustedelo mnogo para i dobilo se puno tramvaja...realno nije ovaj CAF za nas...
 
КАФ је одлично освежење на нашим шинама, али не треба их више куповати већ ове ка(н)тице послати Гоши да их уради као оних 30 :D
 
lukabeograd":3tx5d7oc je napisao(la):
jel moze nekako taj ugovor da se raskine? za te pare mogu od Nemaca da kupe gomilu polovnih katica koje su u extra stanju,ne moraju da se prilagodjavaju nasim sinama,pouzdane su...tako bi se ustedelo mnogo para i dobilo se puno tramvaja...realno nije ovaj CAF za nas...


Ће да буде за нас. ;)

caf2b.jpg
 
spatiotecte":2w1daxpd je napisao(la):
Epilog ove price: Nije zvaka za seljaka! :bash:

I moja konstatcija.

Kada bi se sastavila lista svih propusta, na odgovornost bi trebalo pozvati nekliko generacija rukovodstava GSP-a. Naravno, naje*******aće vozači zbog nepažnje, ali oni su poslednji u nizu...

Juče je zbog nemara i nestručnosti, poginulo 4 radnika kada se aktiviralo klizište.
Velika je sreća, da u ovom sudaru niko nije nastradao.
Godine katastofalne kadrovske politike dolaze po svoje.
 
Momentalan otkaz za:vozaca zelenog tramvaja,direktora pogona Novi Beograd te generalnog direktora GSP-a....
 
Najbolje su vam reakcije: nije zvaka za seljaka, nismo mi za to, nije to za nas, nije to za GSP, treba odustati od kupovine daljne novih tramvaja, ljudi imaju iskustvo sa katicama, to je bolje - alo!?? Da je GSP nedorastao trenutno zadataku je svima jasno, ali valjda ono sto treba da se radi je da se to stanje poboljsava, a ne da sve prilagodjavamo GSPovoj felericnosti.

Jer ako stvarno mislite to sto govorite, preporucujem da sledeci put kada budete kupovali kola umesto nekog novog ili novijeg stranog modela kupite jugica od pre 20-25 godina, je*******iga nisu nasi putevi i ulice za nova kola, a i majstori su navikli na zastavu, a i ugradice vam fin remontovan motor ako vam originalni crkne.
 
ja nigde ne videh koja to ostecenja ima stari tranvaj, kao ni mesto kontakta starog i novog.
Da ne bude ono guranje pravog problema pod tepih i zamazivanje ocuju javnosti.
Nesto mi nelogicno da se naprasno desavaju problemi sa CAF-om i za sve probleme su odgovorni stari tramvaji, skretnici, sine, ulice, vozaci, putnici....

Mnogo to sokocalo kosta da bi se ovakve stvari desavale! :bash:

A mozda je zaista slucajnost !? :rolleyes:
 
Idoti lijepo sam rekao da taj stub netreba tu da stoji kad su rekonstruisali ulicu jos u startu nakon tekostrukcije divazi su imali problema sa tegovima na stubu .Pricao sam sa inzinjerom prilikom prijama resavske na moju konstatavciju rekao je sta ti znas :bash: :bash: i divag je siri od katice :bash: .Ko ce sad da odogovara i na kojoj je liniji bila ta katica sta tu ima da trazi 14 kako govore mnogo sam ljutttt :rant: :rant:
 
Велику заслугу треба приписати и мегаломанији. Погледајте Шведску. мислите да они себи не би могли да приуште нове трамваје, али они се не одричу постојећих ресурса, наравно одржавање је беспрекорно. А ми бисмо да се улепшавамо парама којих немамо, ај бар да имамо привредни раст па да се кредити могу враћати.
 
hazard":2t26s18y je napisao(la):
Najbolje su vam reakcije: nije zvaka za seljaka, nismo mi za to, nije to za nas, nije to za GSP, treba odustati od kupovine daljne novih tramvaja, ljudi imaju iskustvo sa katicama, to je bolje - alo!?? Da je GSP nedorastao trenutno zadataku je svima jasno, ali valjda ono sto treba da se radi je da se to stanje poboljsava, a ne da sve prilagodjavamo GSPovoj felericnosti.

Jer ako stvarno mislite to sto govorite, preporucujem da sledeci put kada budete kupovali kola umesto nekog novog ili novijeg stranog modela kupite jugica od pre 20-25 godina, je*******iga nisu nasi putevi i ulice za nova kola, a i majstori su navikli na zastavu, a i ugradice vam fin remontovan motor ako vam originalni crkne.


Mislis da omaj ko zivi recimo 20km od recimo Ivanjice i nema pristojan put do svoje kuce treba samo zato sto ima love (a nema je) da kupi BMW M5 ili AUDI S8 ???
Ili je ipak logicniji izbor Lada Niva ? :D

I da dodam, sazem se sa onima koji kazu Nismo mi za to :kk:
 
Nego sta je djido rekao na sve to ciju ce glavu da trazi .Inace ta problematicna skretnica od samog ugradjivanja IMALA JE PROBLEM PRIJE NEKIH 10 dana tramvaji su boli preusmjereni kroz beogradsku dok su oni ceprkali tu skretnicu bio je lik iz njemacke samo je psovao inace skretnica je hidraulicna a ne kao ove dosad pa tako imamo vise tipova skretnica jer pri svakoj rekonsturkciji mi kupimo drugi model od drugog proizvodjaca :bash: :bash: ljutt sam mnoogo :rant: :rant:
 
hazard":1w4ycp8h je napisao(la):
Najbolje su vam reakcije: nije zvaka za seljaka, nismo mi za to, nije to za nas, nije to za GSP, treba odustati od kupovine daljne novih tramvaja, ljudi imaju iskustvo sa katicama, to je bolje - alo!?? Da je GSP nedorastao trenutno zadataku je svima jasno, ali valjda ono sto treba da se radi je da se to stanje poboljsava, a ne da sve prilagodjavamo GSPovoj felericnosti.

Jer ako stvarno mislite to sto govorite, preporucujem da sledeci put kada budete kupovali kola umesto nekog novog ili novijeg stranog modela kupite jugica od pre 20-25 godina, je*******iga nisu nasi putevi i ulice za nova kola, a i majstori su navikli na zastavu, a i ugradice vam fin remontovan motor ako vam originalni crkne.

I jeste, nije žvaka za seljaka je najbolji opis.
Da im daš nakovanj, polomili bi ga. Nije problem u tramvaju, niko neće da proizvodi tramvaj za jedan truo sistem. Problem je u preduzeću koje ga koristi, direktorima koji upravljaju, onima koji ih postavljaju, vozačima koji su C kategoriju dobili na Dajcu u Kraljevu, problem je u sistemu.

PS - Ja sam kupio Opel Astru, nisam hteo ništa drugo.
 
Opis je dobar reljo, ali nije dobro kada se iz opisa izvodi da treba odustati od zvake, a seljake prihvatiti kao neminovne. Treba se seljaka otarasiti, a ne zvake.

Kada bi se rukovodili "nismo mi za to" logikom ne bi bilo nikakvog napretka nigde.

Inace mislim da se ovde vidi debilnost tramvaja koji ide kroz Resavsku umesto Kneza Milosa...suvise je to skarabudzeno. Ali moze da funkcionise ako nadlezni rade svoj posao...
 
Znaci, odustajemo od metroa, posto to nije za nas? :shok:
 
Vrh