http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=225&start=690"ik202"":3jghoa58 je napisao(la):Bio sam u tom tramvaju, izgleda da sam bas odabrao dan kad cu da se prvi put provozam spancem. Imam i slike, okacicu kasnije. Uglavnom, na uglu Bulevara i Resavske 14. ica je skretala desno u Bulevar, Caf levo u Resavsku. Odjednom se cuo neki tup zvuk, uopste ne kao lomljenje stakla. Tada je i ta 14. ica iskocila iz sina, mi nismo imali pojma sta se desava, vozac je nastavio da vozi kao da se nista nije desilo i bukvalno je zaorao asfalt tockovima, tako je nastavio jos pravo, udario u banderu sa desne strane, nastavio da skrece u Resavsku i tu udario u kontejner i izvalio stubic pored puta. Ljudi su krenuli da vicu vozacu da stane, ali on nije cuo, pa je nastavio jos pravo, onda su krenuli svi da se deru i tek tad je stao i skapirao sta se desilo pa nas pustio napolje. Stvarno grozan osecaj, taj zvuk prolaska kroz beton je neopisiv, prilicno jezivo, neko kloparanje koje se ne moze opisati. Sva sreca da niko nije povredjen ni stradao, tramvaj je bio pun a stakla su pucala na sve strane. Garazni br je 1501, toliko dakle o tome da sa njim nema nikakvih problema.
Матеја Бељан":1o6dt0kd je napisao(la):Dakle, elektronika mu je odlična, toliko da omogućava i vožnju van šina;D
Tek je par dana radio, ovo je 1501 a ne 1502.dziggy":ped3an1z je napisao(la):kako ga izbacio drugi tramvaj, sta ima da ga propusta, ne kontam?
bas bedak , a tek mesec dana je radio
Није био ван шина, леви точак је био у десној шиниМатеја Бељан":2m0j892i je napisao(la):Dakle, elektronika mu je odlična, toliko da omogućava i vožnju van šina;D
Смири се Зидар, није проблем ни у траси ни у трамвају...zidar":2m0j892i je napisao(la):Gde su sada gradski celnici da nam objasne ko je organizovao tender za nove tramvaje, pod kojim uslovima, ko je proverio da li je trasa prilagodjena, a ako nije, ko ju je tako dobro prilagodio? Ko ce snositi troskove popravke vozila i trase?
Ko ce putnicima koji nisu zavrsili putovanje vratiti novac za kartu a ko ce im se izvinuti za pretrpeli strah?
Ovoliki blam ne moze da prodje bez odgovornosti, to je otprilike kao da je pukla sajla na novom mostu. :bash:
Ostavke odmah!
stf":233bd8tw je napisao(la):Ala nam je vozac obucen.....ako je elektronika zakazala, valjda nije gluv, slep i sasav??? Niti je covek cuo, niti je gledao u kamere...kao i vecina vozaca GSP-a....bezosecajan i bahat.
A kako nije cuo vristanje putnika? Da nije drzao sluske u usima kao mnoge njegove kolege?krkan1":3n6lrkd5 je napisao(la):stf":3n6lrkd5 je napisao(la):Ala nam je vozac obucen.....ako je elektronika zakazala, valjda nije gluv, slep i sasav??? Niti je covek cuo, niti je gledao u kamere...kao i vecina vozaca GSP-a....bezosecajan i bahat.
Nije vozaču uopšte lako uočiti da je zadnji dio tramvaja iskočio. CAF ima 35 metara, iskakanje zadnjeg postolja udesno u lijevoj krivini praktično se ne vidi. Zvučna izolacija je isto dobra, tako da se praktično ništa ne može ni čuti, kao ni vika putnika iz salona. Mene činjenica da vozač nie odreagovao zato ne iznenađuje, ali iznenađuje da elektronika nije zaustavila tramvaj (a zaustavila ga je kad je upao kamen, šta li već, u šine na NBG).
за нас су само таљиге, и ништа вишеKokos":fii3dkys je napisao(la):Nismo mi za ovaj tramvaj niti je on za nas.
vucko":fii3dkys je napisao(la):...tranvaju...Posle cesanja od tranvaja......