Šta je novo?

Tramvaji

Tačno Kokos. Nama treba nešto lakoza održavanje, na čemu već imamo iskustva... ovakav tramvaj mi je nekako za potpuno novi sistem, kao, recimo, u Saragosi. Cela trasa projektovana je za taj tramvaj i onda on ide fino. Ovo kod nas je improvizacija
 
"ik202"":3jghoa58 je napisao(la):
Bio sam u tom tramvaju, izgleda da sam bas odabrao dan kad cu da se prvi put provozam spancem. Imam i slike, okacicu kasnije. Uglavnom, na uglu Bulevara i Resavske 14. ica je skretala desno u Bulevar, Caf levo u Resavsku. Odjednom se cuo neki tup zvuk, uopste ne kao lomljenje stakla. Tada je i ta 14. ica iskocila iz sina, mi nismo imali pojma sta se desava, vozac je nastavio da vozi kao da se nista nije desilo i bukvalno je zaorao asfalt tockovima, tako je nastavio jos pravo, udario u banderu sa desne strane, nastavio da skrece u Resavsku i tu udario u kontejner i izvalio stubic pored puta. Ljudi su krenuli da vicu vozacu da stane, ali on nije cuo, pa je nastavio jos pravo, onda su krenuli svi da se deru i tek tad je stao i skapirao sta se desilo pa nas pustio napolje. Stvarno grozan osecaj, taj zvuk prolaska kroz beton je neopisiv, prilicno jezivo, neko kloparanje koje se ne moze opisati. Sva sreca da niko nije povredjen ni stradao, tramvaj je bio pun a stakla su pucala na sve strane. Garazni br je 1501, toliko dakle o tome da sa njim nema nikakvih problema.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=225&start=690
 
179614_tramvaj-saobracajka-d-goll-4_origh.jpg
 
Eeee..Šok!Lrt Neverica!Suze...sad će Španci da oforme konzilum a verovatno dolaze i iz Stokholma,koji je naručio isti model..lepo rekoh ja da su trebali da pozovu Čehe,ako je nešto radilo dobro tolike decenije brem su mogli da ih pitaju za savet.
Nije normalno da tramvaj vozi po ulici da vozač nema pojma da tramvaj nije na šinama,i da su putnici morali da vrište da bi vozač čuo da nešto nije u redu.Majko mila! pa čemu da se mi nadamo koji koristimo tobogan pored Hipodroma,ili ako ga poteraju preko novog mosta.. :shok: :kafa:
 
Матеја Бељан":1o6dt0kd je napisao(la):
Dakle, elektronika mu je odlična, toliko da omogućava i vožnju van šina;D

Dobri ovi spanci, mogu i van sina da voze, eto buducnosti tramvaja u Beogradu! Birajte nove trase, sine vise nisu potrebne :)

Gde su sada gradski celnici da nam objasne ko je organizovao tender za nove tramvaje, pod kojim uslovima, ko je proverio da li je trasa prilagodjena, a ako nije, ko ju je tako dobro prilagodio? Ko ce snositi troskove popravke vozila i trase?
Ko ce putnicima koji nisu zavrsili putovanje vratiti novac za kartu a ko ce im se izvinuti za pretrpeli strah?

Ovoliki blam ne moze da prodje bez odgovornosti, to je otprilike kao da je pukla sajla na novom mostu. :bash:

Ostavke odmah!
 
Komentar sa B92

Bila sam u tom tranvaju,bilo je uzasno,narod je vristao,stakla su pucala.Ovo mi je prvi i poslednji put da se vozim u njemu.Posle cesanja od tranvaja koji je dolazio u suprotnom smeru jedva je uspeo da se zaustavi u Reasvskoj,pritom je sve rusio.Dobro sto nije sleteo niz Resavsku.
(zena, 29. septembar 2011 18:26)

Dakle udario ga je tramvaj iz suprotnog smera u krivini!!!
 
Ala nam je vozac obucen.....ako je elektronika zakazala, valjda nije gluv, slep i sasav??? Niti je covek cuo, niti je gledao u kamere...kao i vecina vozaca GSP-a....bezosecajan i bahat.
 
Šta da kažem..ljudima sa Nbg pređite na BGVoz...dokazano sigurna stvar..zahtevajte pravi Metro u vašoj mesnoj zajednici a ne improvizacije :kafa:
 
Vucko, nije ocesao drugi tramvaj, vidi se na snimku da je iskocio iz sina jos u Bulevaru, pre krivine. Pre bih rekao da je udario u banderu dok je drugi tram prolazio pored bez kontakta.

Pitanje je kako je vozac vozio 30 metara van sina a da nista nije osetio, cuo ili video u kamerama.


Otkazi da lete kao jesenje lisce!!!!
 
A na studiu B nisu ni pomenuli da je tramvaj iskocio iz sina vec samo je okrznut i inisistiraju da je cena samo 10 000 000 dinara.bag** jedna...Bio je i Djile da vidi LRT fijasko,sad ce prilog na youtube.
 
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...04671_100001391713370_693217_1970268692_n.jpg

Оћеш зољу сине,да га докусуриш? :D

Реално возач је крив.Ресавска је уска улица а ии шпански пешкирић не може против врхунца совјетске индустрије као што је легендарна катица. :)

Нема потребе да драмите сад,поравиће се ово лако,мало селотејпа и једна реклама преко свега тога и ко бомбона. :D
 
Eh vucko ne snimi ovo sa studia b.
Po meni ovaj iz katice je kriv jer kolko shvatam on je izleteo iz šina i udario u caf kojeg je izbacio iz šina ..
 
Матеја Бељан":2m0j892i je napisao(la):
Dakle, elektronika mu je odlična, toliko da omogućava i vožnju van šina;D
Није био ван шина, леви точак је био у десној шини :p

zidar":2m0j892i je napisao(la):
Gde su sada gradski celnici da nam objasne ko je organizovao tender za nove tramvaje, pod kojim uslovima, ko je proverio da li je trasa prilagodjena, a ako nije, ko ju je tako dobro prilagodio? Ko ce snositi troskove popravke vozila i trase?
Ko ce putnicima koji nisu zavrsili putovanje vratiti novac za kartu a ko ce im se izvinuti za pretrpeli strah?

Ovoliki blam ne moze da prodje bez odgovornosti, to je otprilike kao da je pukla sajla na novom mostu. :bash:

Ostavke odmah!
Смири се Зидар, није проблем ни у траси ни у трамвају...
Ево места судара:
mesto-zlocina.jpg


Лепо се види да је трамвај из супротног смера "исекао" кафка крећући се према ташмајданској окретници. Исто би се десило и да је на његовом месту био било који други трамвај...

Овде је кривац или возач трамваја који није видео да скретница није пребачена право (у шта сумњам) или је скретница сама пребацила пре након што ју је возач изгубио из вида. А заправо, највероватније је главни кривац је ретардирани заостали систем пребацивања скретница, ондносно недостатак слуха челних људи гсп-а да то треба да се мења. Уз данашњу технологију, инвестиција би била смејурија. Могао би најопуштеније да се накалеми нпр. неки систем бежичне комуникације између трамваја и скретница на постојеће скретнице и трамваје. ЕТФ и Машинац могу да ураде пројекте за мале паре, студенти да имају до јаја праксу, и сви срећни сви задовољни...
 
gsp ekipi je upravo nestalo goriva u kompresoru kojim ga vracaju u sine,naravno nisu proverili pre toga imaju li ga
 
stf":233bd8tw je napisao(la):
Ala nam je vozac obucen.....ako je elektronika zakazala, valjda nije gluv, slep i sasav??? Niti je covek cuo, niti je gledao u kamere...kao i vecina vozaca GSP-a....bezosecajan i bahat.

Nije vozaču uopšte lako uočiti da je zadnji dio tramvaja iskočio. CAF ima 35 metara, iskakanje zadnjeg postolja udesno u lijevoj krivini praktično se ne vidi. Zvučna izolacija je isto dobra, tako da se praktično ništa ne može ni čuti, kao ni vika putnika iz salona. Mene činjenica da vozač nie odreagovao zato ne iznenađuje, ali iznenađuje da elektronika nije zaustavila tramvaj (a zaustavila ga je kad je upao kamen, šta li već, u šine na NBG).

Kako sam ja shvatio "izlaganje" reportera Hronike, koji je bio u inkriminisanoj Katici koja je išla uz Bulevar (uzgred, mal što nije policijski metar pred kamerama razvlačio tokom izvještaja), izgleda je KT skrenuo na skretnici prema okretnici Taš i tako udario u zadnji modul.
 
krkan1":3n6lrkd5 je napisao(la):
stf":3n6lrkd5 je napisao(la):
Ala nam je vozac obucen.....ako je elektronika zakazala, valjda nije gluv, slep i sasav??? Niti je covek cuo, niti je gledao u kamere...kao i vecina vozaca GSP-a....bezosecajan i bahat.

Nije vozaču uopšte lako uočiti da je zadnji dio tramvaja iskočio. CAF ima 35 metara, iskakanje zadnjeg postolja udesno u lijevoj krivini praktično se ne vidi. Zvučna izolacija je isto dobra, tako da se praktično ništa ne može ni čuti, kao ni vika putnika iz salona. Mene činjenica da vozač nie odreagovao zato ne iznenađuje, ali iznenađuje da elektronika nije zaustavila tramvaj (a zaustavila ga je kad je upao kamen, šta li već, u šine na NBG).
A kako nije cuo vristanje putnika? Da nije drzao sluske u usima kao mnoge njegove kolege?

A to sto elektronika nije reagovala ne treba da te iznenadjuje. Uobicajena praksa GSP-a je da deaktivira nepotrebne uredjaje. Pa pocupali su tolike kablove za STOP tastere jer vozace nervira zvuk!!
Velika je verovatnoca da su deaktivirali taj blokator posle incidenta sa kamenom na NBG-u iz razloga sto su kod nas sine pune kojecega a klinci non stop ubacuju kamencice.
 
biće najverovatnije da voze kao sumanuti, kao i veliki broj vozača u ovom gradu
 
Meni nije bas najjasnije kako se sve ovo desilo...zexland napravi nam animaciju sudara :grand:
 
Vrh