Šta je novo?

Tramvaji

Dosao muiskusniji brat u posetu...

29092011021.jpg
 
Evo sta kaze covek iz Zgrade u Resavskoj.Od prvog dana ne sme drugi tramvaj da udje u skretanje dok CAF skrece u Resavsku!

Ено га трамвај,још стоји испред зграде.Међутим,не знам одакле вест да га је ударио други трамвај.Био сам случајно на улици,ишао сам по цигарете.Трамвај је САМ искочио из шина.На станици у Ресавској је стајала 7,у смеру Булевара(не 14),Понављам,сам је искочио, наслионио се не бандеру и контејнере.Полупани су прозори с десне стране и врата.14 иначе и не иде Ресавском,него Београдском,осим кад се нешто ради на Славији.Проблем је што је "шпанац" предуг за полупречник те кривине.А,то је неко из ГСБ-а морао да види много пре него што је дошао.Ја сам то приметио први пут кад је скретао у Булевар.Ишао је ко пуж,и трамвај из супротног смера ја остао на станици да га пропусти.Е,сад,дете се родило,ваља га љуљати.
 
Сада отказе треба да добије возач КАФ-а,директор ГСП-а и неколико новинара! :)
Како возач није приметио да је трамвај искочио из шина.Јел трамваји имају камере напред и назад или само напред?
Иначе неколико новинара је писало да су се слупали "Швајцарац" и "Шпанац" неки да су се чукнуле 7 и 14 и да се удес десио на скретању иако је КАФ искочио још код скретнице за Таш.
Ако ГСП буде радио поправкуНЕ ДАЈ БОЖЕ КАФ ће изгледати као и већина "Швајцараца" уништени део ће бити офарбан тамно црвеном бојом! :bash: :bash: :bash:
 
Bio sam u drugom tramvaju i iz prve ruke mogu da napišem da je bilo prilično neprijatno dok smo se vozili po putu umesto šinama. Vozač našeg tramvaja je bio u velikom šoku,glavu je spustio na ruke i samo ćutao.
(Izveštač Amater, 29. septembar 2011 18:30)


a evo i komentara sa b92.

jedino ako su oba u istoj raskrsnici u isto vreme iskočila iz šina.



znači do kontakta dva tramvaja je sigurno došlo što se može videti na slikama sa prethodne strane neko što je uslikao katicu. tako da taj iz resavske laže.

treba se utvrditi da li je vozač katice blenuo negde i nije video kako je nameštena skretnica ili je skretnica sama prebacila.
 
No comment... Ovo je zaista prvoklasna afera ali će sigurno ostati zataškana zbog toga što je u čitav događaj umešan jedan od glavnih predizbornih aduta DS-a - “Španac”. Po već oprobanom marketinškom receptu, spinovaće se priča isključivo ka niže rangiranim službenicima (= vozačima) i tu ozbiljne istrage neće biti. A zbog skupocenog tramvaja koji tek treba da uđe u servis, ozbiljna istraga je neophodna. Pored ljudskog faktora treba dobro ispitati i šine, skretnice, tehničku ispravnost starog tramvaja, ispravnost novog tramvaja, da li je neka funkcija -koja bi mogla da umanji štetu na vozilu- bila isključena jer “nervira vozače” i slično...

P.S. Prošle nedelje sam prijavio vozača vozila gr.br. 1502 jer je razgovarao mobilnim telefonom u toku vožnje i prevozio 2 (+ vozač = ukupno 3!?) lica u kabini vozača a audio najava stajališta nije radila + vozilo je bilo prljavo i zamazano. Ljubazno su mi odgovorili da su oni izvršili proveru mojih navoda uvidom u snimke kamera u vozilu i da sve to jeste tako ali da je prijavljeni vozač razgovarao sa službenim brojevima i da su te (+)dve osobe u kabini ustvari vozač na obuci i instruktor vozača... ostatak prijave su "prosledili nadležnim službama" u preduzeću!? Još jedan zanimljiv detalj: na jednom od stajališta, tramvaj se "blokirao", nije hteo da krene... vozač je prčkao po touch screen-u i na trenutak se audio najava oglasila (potpuno ispravno, nije "teta" saopštavala pogrešno stajalište nego ono na kome smo bili), da bi se sve vratilo na staro kad smo opet krenuli...

P.P.S. Dajte studentima elektrotehnike da voze honorarno ova "čuda tehnike"...
 
Dobro je sa niko nije povredjen, meni je cudno sto je spanac daleko dogurao zadnjim delom van shina.
Moram da priznam da sam video snimak na youtube_u kako kamion udara zadnji deo tramvaja koji je skreta i kako je samo pokosio ljude na pesakom ili stanici tj ostrvu strasno. Dobro je ovde se nije sem stete i pretrpljenog straha nista obiljnije desilo. A i ovo je neka vrsta skole i obuke kad je u pitanju popravka i odrzavanje CAF tramvaja, mislim da ce im biti potrebna.
Evo slika oko 2000h.
 
vucko":2k689cia je napisao(la):
Evo sta kaze covek iz Zgrade u Resavskoj.Od prvog dana ne sme drugi tramvaj da udje u skretanje dok CAF skrece u Resavsku!

Ено га трамвај,још стоји испред зграде.Међутим,не знам одакле вест да га је ударио други трамвај.Био сам случајно на улици,ишао сам по цигарете.Трамвај је САМ искочио из шина.На станици у Ресавској је стајала 7,у смеру Булевара(не 14),Понављам,сам је искочио, наслионио се не бандеру и контејнере.Полупани су прозори с десне стране и врата.14 иначе и не иде Ресавском,него Београдском,осим кад се нешто ради на Славији.Проблем је што је "шпанац" предуг за полупречник те кривине.А,то је неко из ГСБ-а морао да види много пре него што је дошао.Ја сам то приметио први пут кад је скретао у Булевар.Ишао је ко пуж,и трамвај из супротног смера ја остао на станици да га пропусти.Е,сад,дете се родило,ваља га љуљати.

ovo nije tačno, caf ima udarac na levoj strani, tako da ga je stari tramvaj sigurno udario.
 
Dosta je vise! Od sada se svercujem. Kada me uhvate ridzovani, lepo, sto ja vama da placam kada ste svi dosli preko kurte i murte i unistavate zajednicku imovinu svojom nestrucnoscu! Da li mi neko moze reci, mozda sam ja propustio JEL IKAD IZASAO KONKURS ZA NEKO RADNO MESTO U GSP BEOGRAD? makar bio i ocigledno namesten, formalnost? Vozila prljava, polasci neredovni, vozaci se iskljucuju kad hoce i kako hoce, voze kao ludaci, punim gasom ulecu u krivine, zimi u mnogima ne radi grejanje... GSP je jedna velika mafija i ovo sa CAF-om je izgleda moralo da se desi, nadam se da sad ima dovoljno hrabrosti da pocnu istrage, prvo novinarske (insajder i sl) a onda i sudske o GSP mafiji. GSP SE DOTIRA IZ BUDZETA I SVI SMO MI DOPRINELI I PLATILI ZA TAJ TRAMVAJ kroz razne poreze i takse, ne samo kroz naplatu prevoza.
 
BelgradeFan":2tgqky1v je napisao(la):
tragac":2tgqky1v je napisao(la):
Dosta je vise! Od sada se svercujem.

:laugh:

Kakva zamena teza.

:o
Kakav primer konformizma! Samo napred! To sto se u poslednje 4 godine jedan sistem koji je sasvim dobro funkcionisao skroz srozao uopste nije problem?!?
 
vucko":1mvvj2wr je napisao(la):
Evo sta kaze covek iz Zgrade u Resavskoj.Od prvog dana ne sme drugi tramvaj da udje u skretanje dok CAF skrece u Resavsku!

Ено га трамвај,још стоји испред зграде.Међутим,не знам одакле вест да га је ударио други трамвај.Био сам случајно на улици,ишао сам по цигарете.Трамвај је САМ искочио из шина.На станици у Ресавској је стајала 7,у смеру Булевара(не 14),Понављам,сам је искочио, наслионио се не бандеру и контејнере.Полупани су прозори с десне стране и врата.14 иначе и не иде Ресавском,него Београдском,осим кад се нешто ради на Славији.Проблем је што је "шпанац" предуг за полупречник те кривине.А,то је неко из ГСБ-а морао да види много пре него што је дошао.Ја сам то приметио први пут кад је скретао у Булевар.Ишао је ко пуж,и трамвај из супротног смера ја остао на станици да га пропусти.Е,сад,дете се родило,ваља га љуљати.
Ја не могу да верујем колико нетачних и нелогичних информација и колико се тај налупао у овако мало реченица :)))

И заиста не видим шта је овде тако трагично, обичан судар услед непажње возача трамваја или неисправне скретнице. То што је у њему учествовао Каф је случајност. Што се тиче возача Кафа, имајте у виду да је његов крај трамваја већ увелико био у Ресавској у тренутку кад је дошло до судара, и поприлично сам сигуран да није никако могао на ретровизорима да види да је задњи крај искочио. Једино што треба проверити је да ли трамвај поседује детекцију искакања из шина и зашто она није реаговала.
 
Koliko sam ja shvatio KT4 je ispao iz šina, pa je tresnuo u CAF i izbacio i njegov zadnji kraj, te je CAF nastavio van šina čime je načinjena još veća šteta pošto je tresnuo u stub mreže, a kasnije i u konterjenere i ogradu kafića? Ono što je pitanje, da li ispadanje KT4 slučajnost ili su se oni međusobno, zbog radijusa krivine, počukali pri skretanju, što je dovelo da i KT4 ispadne.

Naravno da vozač nije mogao videti zadnji kraj tramvaja, posebno ne preko onih feleričnih kamera, koje kasne par sekundi i prikazuju svaki 10. frejm :rolleyes: A zašto elektronika nije reagovala i to je upitno, ako su uopšte predvideli da tramvaj može ispasti iz šina.
 
@Onaj koji bi da ruši kvazidemokratski poredak:

Da, tvoje neplaćanje karte će uticati na poboljšanje sistema rada GSP-a. :rolleyes:

Nego, da li ti i sada kupuješ markicu za prevoz? :D
 
To je ono sto sam te pitao Aleksandre pre nekoliko strana?
Mogu li istovremeno oba tramvaja skrenuti ili postoji neko prvenstvo zbog radijusa krivine?
 
Вероватно постоји та "детекција искакања из шина" али су га у депоу као што је Стф рекао ишчупали јер они "мисле" да је оно ту постављено "без разлога" као и дугме СТОП односно паник тастер :bash: Хоће ли Инсајдер почети да "претреса" ГСП? :rolleyes:
 
Ne, kupujem karte za jednu voznju, ali ne uvek. Na kracim relacijama kod mene na periferiji nikad ne placam
A prestao sam da kupujem markice kad sam video da kvalitet usluge drasticno opada! Inace najredovnije placam infostan i sve ostale komunalne usluge. Za ono cime nisam zadovoljan jednostavno necu da platim, a mislim da sva komunalna preduzeca dobro obavljaju svoj posao u mom kraju osim GSP-a i sistema javnog prevoza.
 
CAF pa CAF.....
Videla zaba da se konji kuju pa oce i ona...
za nas su bre zaprezna kola !!!!!
 
Trebalo bi nabaviti 100 prikolica od svajcaraca i u njih upregnuti sve rukovodioce GSP-a i njihove rodjake kojih je mozda 2% rodjeno u BG a 50% verovatno nikad bilo u njemu pre nego sto su im sredili posao...
 
Mislim da nikako nije slučajnost što se ovo desilo na tom skretanju sa kojim postoje problemi od njegovog nastanka... CAF je tu imao problema još od prve probne vožnje i baš na tom skretanju i baš u tom smeru, pa je prolazio kroz okretnicu taš, o čemu sam pisao na ovom forumu tada. I onda je najednom sve o.k. i ako nista nije urađeno na tom skretanju. ČKD T6 je takođe oštećen na tom mestu jer nije poštovao proceduru prolaska kroz okretnicu pre godinu dana i od tada nije u saobraćaju. Ovo može da se gurne pod tepih ali apelujem da se DETALJNO ispita ta deonica pre nego što bilo koji tramvaj tuda prođe. Da li ima neko info kada će dopremiti cafa u depo i kako će to da izvedu? A bruku novinara ne mogu više da podnesem! Ni manje ni više nego je švajcarac na linije 14 u Resavskoj udario u liniju 7. Svidelo im se kako zvuči Švajcarac i Španac se sudarili pa rešili da iskoriste i ako to nema veze sa vezom.
 
djakovac":1szsi5gi je napisao(la):
ČKD T6 je takođe oštećen na tom mestu jer nije poštovao proceduru prolaska kroz okretnicu pre godinu dana i od tada nije u saobraćaju.

Мислиш ЧКД-Т4? ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

А нико не помиње 235. Како је он прошао у судару? И који је оно фазон ''није га пропустио''? Је л то значи да на том скретању не могу да се мимоиђу ЦАФ и Катица, па ЧКД мора да га чека да скрене?
 
Vrh