Šta je novo?

Tramvaji

Deonica Trojke od Careve Ćuprije do ŽS Topčider.

Od Careve do mostića je OK gornji stroj, potrebna je nova KM.
Pogledajte prilog 228267
Pogledajte prilog 228268

Od mostića do ŽS Topčider apsolutno više ništa nije upotrebljvo, mora kompletno ceo novi gornji stroj (on je totalno ostavljen atmosferskim uticajima i teško oštećen da se neka štap kanap popravka ne isplati) i KM.
Pogledajte prilog 228269
Pogledajte prilog 228270
Pogledajte prilog 228271
Pogledajte prilog 228272
Pogledajte prilog 228273
Pogledajte prilog 228274
Stravično, ovo izgleda kao neka davno napuštena tramvajska pruga iz 19. veka. Na Kneževcu i Rakovici kontaktne mreže više nema ni u fronclama, ostali samo stubovi a i šine se jedva vide od blata i raznog đubreta.

Zbog ovakvih prizora na trasi nekada najbrže tramvajske linije u gradu ja sve više sumnjam da naprdnjački neronovski režim uopšte planira da je ikada popravi i vrati u saobraćaj. Pogotovo kradonačelnik Gangula koji otvoreno najavljuje sakaćenje linija 2 i 11, šuška se i o sakaćenju banjičkih tramvaja, a po pitanju završetka BPP ne radi apsolutno ništa osim što na par meseci prose*ava lažne rokove i prazna obećanja.

Što da se vrati linija 3 sa GSP tramvajima, kada trajno može da ostane autobuska linija 3A i da na njoj vozi Strela, bez Spajdermenove mreže koja ruži prirodni šumski pejzaž Košutnjaka i Topčidera? Gangulistički pravac u filozofiji.
 
Poslednja izmena:
I Zagreb je u novim končarima tmk 2400 izgleda osuđen na ova užasna i glupa jednodelna sedišta kao sto xe biti na našim turskim bozankajama,takođe mislim da su lagamo mogli dodati dupla sedišta a ne po 1 u redu,Stigao im je prvi gb 2401 od 40 njih kasnije im stiže i 40 petodelnih.
Screenshot_20250204_001152_Instagram.jpg
Screenshot_20250204_001202_Instagram.jpg
 
Ја сам као студент и касније као војник врло често користио тројку. Топчидер ми је потпуно фантастична дестинација у Београду.

Ја сам пропустио сам почетак:
1. Због чега је прекинут саобраћај тројке,
2. Какве везе има река Топчидерка, и булевар патријаха Павла са овим
3. Како се зове тај пројекат који је прикинуо тројку и кад ће уопште бити готово? Ко за то о
 
Stravično, ovo izgleda kao neka davno napuštena tramvajska pruga iz 19. veka. Na Kneževcu i Rakovici kontaktne mreže više nema ni u fronclama, ostali samo stubovi a i šine se jedva vide od blata i raznog đubreta.
Licno sam pre par godina prisustvao sceni kako interventna oko 22h uvece skida i hapsi dvojicu lopova sa stuba KM, ispentrali se najlaganije da iseku i uzmu kablove nego ih zeznuli interi sto su naisli. Lokacija: pravac pred okretnicu u Knezevcu
 
Ја сам као студент и касније као војник врло често користио тројку. Топчидер ми је потпуно фантастична дестинација у Београду.

Ја сам пропустио сам почетак:
1. Због чега је прекинут саобраћај тројке,
2. Какве везе има река Топчидерка, и булевар патријаха Павла са овим
3. Како се зове тај пројекат који је прикинуо тројку и кад ће уопште бити готово? Ко за то о
1. ја памтим прекиде у саобраћају и аутобус 3А још 2012. После је радила линија ок неко време.
Саобраћај је прекинут 2019. због радова на булевару Патријарха Павла, где је на једном делу урађена нова пруга на средишњем разделном острву. (2.) План је да булевар изађе из парка и да иде дуж трасе пруге ка надвожњаку за мост преко Аде. Сад су недоумице да ли да иде уз постојећу трамвајску пруги или трасом повађене железничке пруге.
3. пројекат је део УМП, тачније булевар Патријарха Павла. Имамо тему о њему.
 
Аха, а због чега је пруга реконструисана? Она је мењала положај у доносу на булевар или је просто неко решио да би то било згодно кад се већ рад?
Сад су недоумице да ли да иде уз постојећу трамвајску пруги или трасом повађене железничке пруге.

Хм, како ли се то планирало кад имају недоумице, а пројакат је кренуо у извођење? Какав дилентантизам...
 
Radila je jedno vreme do Topčidera a onda je skroz prekinuta, stara okretnica je u međuvremenu potpuno raskopana. Na Instagram profilu sekretarijata okačili su da će pruga do Topčidera ostati gde i sada.
 
Аха, а због чега је пруга реконструисана? Она је мењала положај у доносу на булевар или је просто неко решио да би то било згодно кад се већ рад?


Хм, како ли се то планирало кад имају недоумице, а пројакат је кренуо у извођење? Какав дилентантизам...
Ни мени није најјаснија цела прича.
Рађена је нова трамвајска баштица. Имаш све лепо испраћено и фотодокументовано на теми о булевару Патријарха Павла.
 
Pa mislim da su uopste gradovi nezamislivi bez starih tramvaja. Mislim da nemamo drugo racionalno rešenje za neku heritage liniju od katica na dvojci. Posedujemo dovoljan broj koje samo treba remontovati, takodje katica je i dalje relativno funkcionalan tramvaj sto se tice kapaciteta ( naravno lose je sto nije niskopodan). Ne znam da li bi uopste bilo moguće uraditi slicno sa nekim predjasnjim modelima koje smo imali (pcc, predratni modeli...) A svajcarci ipak nemaju tradiciju u Beogradu.
 
Radila je jedno vreme do Topčidera a onda je skroz prekinuta, stara okretnica je u međuvremenu potpuno raskopana. Na Instagram profilu sekretarijata okačili su da će pruga do Topčidera ostati gde i sada.
Skraćena linija 3L je vozila do oktobra 2021. kada je železnička stanica Topčider ukinuta a svi barski vozovi prebačeni na Prokop. Takva osakaćena linija ne bi ni imala svrhe da se uvodi danas kada su Mostar i Sajam dobro pokriveni sa 12, 7L i 9L, posle Gospodarske Mehane bi 3L vozila promaju. Do topčiderske okretnice ima još jedino Senjak, i to rub naselja koji je samo jednom strmom uličicom povezan sa stajalištem Careva Ćuprija. To je bogataški kraj, ko tamo ide ili koristi svoja kola ili buseve 34 i 44 koji voze kroz samo naselje za razliku od tramvaja koji prati dolinu Topčiderske Reke i ne penje se uzbrdo.
 
Да, да имамо добре нове трамваје потребна нам је само Европска Унија јер не постоји земља која није њена чланица, а има квалитетне трамваје.
 
А шта нам говори да, да смо чланица, да нам неби правили разни други политичари дилове или просто правили тендере где највећу тежину има цена, као за БКМ, и наручивали Бозанкаје и БМЦ. Ево присутни су у толким земљама ЕУ, за Бозанкају ево имамо пример Чешке, Румуније и Италије, а за БМЦ и отокар још више.
Сматрам да нама нико неће помоћи, ако не ми сами себи, није Бугарска процветала након учланивања, а не би ни ми.
 
- Овај, у Србији која није чланица се праве/склапају квалитетни трамваји.

- Врхунац корупције на пољу шинских возила представљају европске компаније као што су Алстом, Сименс итд. Било је већ афера са судским епилогом

- Чланство у ЕУ није никаква гаранација да неће бити штетних дилова у набавци возила (Напуљ, Темишвар)

Према томе, биће да је до културе корупционашког функционисања друштва.
 
Deonica Trojke od Careve Ćuprije do ŽS Topčider.

Od Careve do mostića je OK gornji stroj, potrebna je nova KM.
Pogledajte prilog 228267
Pogledajte prilog 228268

Od mostića do ŽS Topčider apsolutno više ništa nije upotrebljvo, mora kompletno ceo novi gornji stroj (on je totalno ostavljen atmosferskim uticajima i teško oštećen da se neka štap kanap popravka ne isplati) i KM.
Pogledajte prilog 228269
Pogledajte prilog 228270
Pogledajte prilog 228271
Pogledajte prilog 228272
Pogledajte prilog 228273
Pogledajte prilog 228274
Тужно на шта личи
 
Ako ostane ovako kako je danas bilo izgleda da tramvaji neće morati da poštuju semafore, odnosno da će imati prednost bez obzira na ostali saobraćaj što je u skladu sa zakonom i kao korisnik tramvaja apsolutno sam zadovoljan što više policajac neće imati uticaja.
No, hajde da sačekamo do kraja, neprijatna iznenađenja su uvek na kraju.

 
Čemu ovi Gangulini semafori ovde? Vozim svaki dan i nemam nikakvih problema sa uključenjem u kružni tok. Semafori su potrebni na Slaviji, jedan pravi semafor u Bulevaru Oslobođenja zbog pešačkog prelaza gde ti pešaci iskaču svake sekunde pred auto, kao i ovi semafori ispred kružnih tokova, jer je iz Beogradske jako teško uključiti se u kružni tok.
 
Vrh