Sređena Katica 2415 i evo primera kako bi trebao da izgleda svaki tramvaj u Beogradu
Spolja gladac, a unutra..
Mada i taj gladac, oni samo stari sloj površno skidaju i prefarbaju pa se ta farba ljušti i za 2-3 godine dođeš na isto. Najgore je kada ostave korodirani deo karoserija i samo ga prefarbaju i to nastavi da metastazira.
Obično se šinsko vozilo peskari.
Mada u Evropi su uveli neke nove metode, na primer, lasersko peskarenje ili se čak koristi specijalna voda pod visokim pritiskom. Zašto? Zato što za razliku od klasičnog peskarenja gde moraš da skidaš svu (elektro) opremu iz šinskog vozila, sa ovim novim metodama ne moraš.
Pa sledi proces gletovanja, šmirglanja, popunjavaš oštećenja, nanošenje antikoroziva & antigrafit za vreme lakiranja.
Sve je to skupo za GSP i dobijemo to što dobijemo, mada nije ni naivno, konstantno prefarbavanje ili površno skidanje stare farbe pre novog sloja može itekako da ošteti karoseriju na duže staze, što je greota pogotovo za 24xx koji su najmlađi i imaju zdravu konstrukciju još. Znaju to i ljudi u GSP-u zasigurno, ali kada nemaš novca onda kreće improvizacija..
Hrvati su šampioni u tom poslu, pripremu za lakiranje i samo lakiranje odlično rade, sve se presijava kada nešto dođe iz Gredelja, nikada nije bilo prpblema na konstrukcijama i karoseriji sa Hrvatskim vučnim vozilima npr..
Vidim da ni ZET ne kaska puno sa svojim KT4.