Šta je novo?

Tramvaji

Jednom će doći glave nekom vožnja po baštici i parkiranje ispred kafića u tom delu.
Policija koja je stalno tu ne želi da sankcioniše te vozače, čak i kada sam im ja skretao pažnju.

Ovom Gradu nedostaje osnovna kultura i komunalni red.
 
Jednom će doći glave nekom vožnja po baštici i parkiranje ispred kafića u tom delu.
Policija koja je stalno tu ne želi da sankcioniše te vozače, čak i kada sam im ja skretao pažnju.

Ovom Gradu nedostaje osnovna kultura i komunalni red.
Бојим се да овом граду много тога недостаје, а не само те две основне ствари које су од животног значаја.
 
Šta je sad sa dvojkom? Zar trenutno ne vozi 2L koja kruži preko Slavije i Resavske zbog radova u Karađorđevoj? http://www.bgprevoz.rs/linije/red-voznje/smer-a/24002 Trebalo bi da se normalizuje 30. avgusta tako bar piše na sajtu DJP, ali odnos vladajućeg kartela prema celom tramvajskom podsistemu i javnom prevozu uopšte je teško iživljavanje nad njegovim putnicima, to stoji. Ne treba ukinuti liniju, nego napokon kazniti na jednim izborima te idiote zbog kojih ona više ne radi nego što radi.
 
Да ли је неко заинтересован за заједничку израду "тајмлепс" мапе (не)рада шинских система и тролејбуса у Београду од 2008е. године до данас.

Мислим да би резултат био врло ефектан и поражавајућ, који бисмо после могли да ширимо по мрежама и наравно да пошаљемо надлежним институцијама, односно кривцима за тај 16-годишњи континуирани пораз, деструкцију, садизам и јавашлук.
 
Siguran sam da tramvaji više nisu radili nego što su radili. Ne mogu da se setim nijedne linije koja nije bila pogođena. Možda je začuđujuće devetka bila najmanje puta sakaćena.
 
Највећа срамота у историји трамваја је линија 3 и пруга ка Кнежевцу,5 година већ није за саобраћај и не намеравају да то среде.Не би ме чудило да 3А остане још дуго дуго.Волео бих да имамо линије 1,4 и 8 поред укинуте 3.
 
У слици, без речи...
20240822_203215.jpg

Ако нешто значи за рад на мапи шинофобије, на "мојој" теми о реконструкцији Цара Душана је детаљно документовано кад је тај потез затворен и отворен за трамвајски саобраћај. 14.6.2019.- април 2021.
 
Poslednja izmena:
A niko da primeti da 11 ne radi uopšte.
A može komotno i na Tašu da se okreće.
А ко да примети кад иначе иде као антибиотик и преспора је па углавном вози једноцифрен број путника? Која је сврха градске линије са интервалом пола сата?
 
Ruku na srce nije baš toliko spora, ali Šarganska osmica sa NBG strane i interval su je udaljili od putnika.
Rekonstrumcija Mrtvog Trga je dodatno kumovala usporenju linije, jer sada od Ekonomskog ima 4 semafora, još često uglavi iza 7 & 9.

Meni je na Sajmu do Savskog Trga bila dobra alternativa. Mada kao linija je prikladnija da ide preko starog savskog mosta ili Novog Srpskog mosta ili već kako god da se zove to čudo sada.
 
Poslednja izmena:
A niko da primeti da 11 ne radi uopšte.
A može komotno i na Tašu da se okreće.
Pa onda bi mu se trasa 100% poklapala sa 12L.

Ruku na srce nije baš toliko spora, ali Šarganska osmica sa NBG strane i interval su je udaljili od putnika.
Za mesec dana, ako bude sreće, u šta čisto sumnjam, pa krene linija 11, biće i putnika, jer će biti jedina koja će povezivati montažnu zgradu za kupovinu karata, ulaz za putnike, izlazne i dolazne perone novog BAS - a.
 
Poslednja izmena:
Да ли је неко заинтересован за заједничку израду "тајмлепс" мапе (не)рада шинских система и тролејбуса у Београду од 2008е. године до данас.

Мислим да би резултат био врло ефектан и поражавајућ, који бисмо после могли да ширимо по мрежама и наравно да пошаљемо надлежним институцијама, односно кривцима за тај 16-годишњи континуирани пораз, деструкцију, садизам и јавашлук.
Treba krenuti 2 godine ranije od 2006 tad su krenule rekonstrukcije
Ali apsolutni šampion ce biti linije 3 12 13
 
Prenosim post sa teme Istorija JGP:
40 godina tamvajske pruge kroz Novi Beograd.
Nakon 40 godina postojanja, ovoj pruzi je potrebna ozbiljna rekonstrukcija.
 
U zadnje vreme više koristim tramvaje nego pre i počinjem da se pitam koja je poenta njihovog postojanja u Beogradu?

Ceo potez ka Rakovici ne radi već godinama. Ovi što idu preko reka stalno šaltaju trase, a i dužine. 7 preko Mosta na Adi, 7 preko Starog mosta, 9L do Slavije, 9L do Autokomande... 2 i 11 ne rade jer valjda rovare nešto kod Brankovog mosta. I kad rade, stoje bezveze kod Pristaništa, nekada najlepšoj okretnici a sada blatnjavom parkingu. Dalje, kad god je bilo kakva utakmica, nijedan ne vozi dalje od Slavije jer navijačke horde hodaju po šinama a Murija im povlađuje pa zatvara drugo najveće saobraćajno čvorište zbog njih.

Isto tako, nevezano za utakmice već uopšteno, pošto GSP ne želi da poveća broj vozača i operativnih pojedinačnih vozila i polazaka, šalju uparena vozila na desnu obalu Save, koja onda ne mogu da stanu cela u stajališta, pa ostanu da "štrče" preko raskrsnica i parališu saobraćaj oko sebe. Pisao sam ranije i o njihovoj sporosti i tromosti. Osim na pravcima kao što je BKA, Novi Beograd i deonica između Franša i Vojvode Stepe, vozači kao da se plaše da ih ubrzaju preko 30 km/h. Čak i kad se PENJU, UZ Nemanjinu, Resavsku i Beogradsku, gde mogu brzo i lako da se zaustave, oni neće da ih iole ubrzaju.

Sama vozila su isto teška sramota. Neka su bolja od drugih, ali svi imaju svoje upadljive mane i odbojnosti, čak i CAFovi. CAFovi su žešći promašaj, bar ove varijante koje su birali prethodni okoti ljudi koji se nikad nisu vozili u GSPu (posle ih nasledili Gremlin Vesić i Gungula pa birali krš autobuse).

Takođe, srećno bilo sa praćenjem izmena, ukinutih trasa i vanrednih događaja. Ja kad sam pre nedelju dana gledao zašto nema usrane dvojke, nigde ništa nisam našao. Naravno, ni na stajalištima nema obaveštenja, zašto bi bilo. A ShitLogic table ne da ne pomažu nego odmažu, jer ti 3 puta prikažu lažne, nepostojeće 2ke koje se približavaju, a koje posle nestanu. Sve dok sam ne shvatiš da sistem laže i lupeta, i da 2ka očigledno ne radi. Takođe sam imao situacije da ShitLogic prikazuje da je 9ka za 2 stajališta, ja ne pređem ulicu odmah, ona se pojavi iza ugla a na ostrvu je pa ne mogu da uletim, a na tabli i dalje piše da je za 2 stajališta i onda mi pobegne pred nosem a ja ostanem da vagam da li je natpis za sledeće vozilo ispravan ili ne.

Mogu misliti kako je tek ljudima koji mnogo više zavise od tih krntija i tog shit sistema, i koji svakog dana usred vožnje saznaju da danas ne idu preko SSM nego preko MNA, da danas ide samo do Slavije ili pak da njihovu liniju danas menja autobus jer se opet rovare neki radovi negde po ko zna koji put. Strašno.

Ne kažem da nema deonica i krajeva gde tramvaji ne rade dobro i ne koriste putnicima. Eto, Novi Beograd i Bulevar. Možda Banovo brdo, ne znam, nisam dugo išao njima gore. Ali ovo ostalo što vidim je stvarno jadno i bedno. Zaista počinjem da se pitam koja je poenta tramvaja u Beogradu ako će da postoje samo da bi moglo da se kaže da postoje.
 
Poslednja izmena:
Људи данас у граду катастрофа што се тиче трамваја чекам 14 на Славији нема је пола сата и дође једна у квару после одем на 31 да не би чекао још пола сата. Пре недељу дана исто чекам 7 код Железничке недеља је била дођу 2 за редом ја уђем у другу трамвај празан распада се стари чехословак само ја и конзилијум возача испред код возача њих4-5 причају дал да остваре полазак или да терају за гаражу изађем после ибавим нешто и опет ухватим 7 кад оно куршлус избио истера нас возач напоље. Мислим да је ово ухваћен задњи час за реорганизацију превоза јер је буквално распад у задње време. Да ли неко зна да ли су стигли они нови трамваји и када ће почети са радом?
 
Vrh