Šta je novo?

Tramvaji

Neće skoro novi, a 14 jbg, pošto sam često u Univerzitetskoj biblioteci, uvek pogledam app pre nego što pođem da je čekam, nekad je nema skoro pa odradim još nešto.😁
Ovako da je čekam napamet nikada, i to nikome ne savetujem, 10tka i 9tka kako kad, al ona je kao linija baš nepouzdana.
Uistinu uvek me brzo vrati kući, problem je i za nju i za 10 kada idu uz Beogradsku ka Pravnom uvek uglave u Beogradskoj i lako ispadaju iz turaže.

Ja sam prilično ubeđen da će zbog stanje Katica na zimu da zavlada nedostatak tramvaja, iako je to pre nekoliko godina izgledalo neverovatno, zato je tada trebalo da se misli na nabavku.
 
Штета понадао сам се да ће то бити сад септембар октобар. Ал буквално прођу по две 9 и 10 пре једне 14.🤣 Нешто размишљам било би лепо кад би Београд увео неке носталгија линије са старијим возилима видео сам да тога има по другим градовима волео бих да чујем и шта други мисле о овоме
 
Jel ja tripujem ili na banjickim linijama nema uopste Spanaca ? Otkad su zavrsili onu parcelu kod Fransa, uopste nisam video nijednog Spanca na 9 ili 14. Pak ih nisam uopste vidjao na banjickoj okretnici, samo katice i tu tamo nekog Svajcarca.
 
Ja video kod mene na Bulevaru na Lionu bukvalno danas CAF na 14😁
BAB895A9-A4C9-479E-AB49-5C79C2FEE0E1.jpeg
 
@volvoobozavalac
Nisi utripovao, nego se jednostavno potrafilo da ti zađe takav period, s obzirom da na 14 i ovako radi mali broj vozila, a od tog malog je jedan broj CAF, onda ni ne čudi što se da retko uhvatiti.​
 
Данас 14 са устаничке отишао празан није ни стајао да покупи путнике око 16:30
IMG_1848.jpeg
 
Jel ja tripujem ili na banjickim linijama nema uopste Spanaca ? Otkad su zavrsili onu parcelu kod Fransa, uopste nisam video nijednog Spanca na 9 ili 14. Pak ih nisam uopste vidjao na banjickoj okretnici, samo katice i tu tamo nekog Svajcarca.
Zavisi kad imaju posalju ga ali cesto ne,na 9 isto budu vikendom nekad 2-3 nekad 1 a nekad nijedan...
 
Možda je pokvaren, ali ga prijavi za neostvareni polazak na app s obzirom da je tada polazak po RV-u sa Ustaničke.
Mozda je kvar sta ima da ga prijavljuje, ili ide za garazu, a mozda je i ispao iz vremena pa ce sacekati svoj tajming na odredjenoj lokaciji.
 
Eto i manji grad,poput Zagreba 80 kraćih+40 dužih novih končar tramvaja nabavljaju,A mi smešnih 25 kojih nece zameniti ni pola katica a kamoli popuniti rupe u cafovima koji ne rade,sve je bolje od 25 bozankaji kojih možda na kraju neće ni biti...
1000069692.jpg
 
Нисам га пријавио јер је мож
Eto i manji grad,poput Zagreba 80 kraćih+40 dužih novih končar tramvaja nabavljaju,A mi smešnih 25 kojih nece zameniti ni pola katica a kamoli popuniti rupe u cafovima koji ne rade,sve je bolje od 25 bozankaji kojih možda na kraju neće ni biti...
Pogledajte prilog 210600
Шта мислиш да ли су бољи Кончар или Каф трамваји? Мени је жао што тадашња власт није купила кончар уместо шпанаца колико се сећам морали су да раде и корекције на шинама
 
Po kvalitetu caf ima ga po mnogim metropoloma u više varijanti samo je nasa konfiguracija loša..,ali ovako i končar deluje ok sa možda nekim boljim rešenjima za naše uslove.ako gledamo dizajn ipak je caf malo moderniji.
 
Po kvalitetu caf ima ga po mnogim metropoloma u više varijanti samo je nasa konfiguracija loša..,ali ovako i končar deluje ok sa možda nekim boljim rešenjima za naše uslove.ako gledamo dizajn ipak je caf malo moderniji.
Да чини ми се да сам га видео у Будимпешти и другим градовима. Разумљиво је за Хрватску да ће куповати Кончар то је њихова производња
 
Да чини ми се да сам га видео у Будимпешти и другим градовима. Разумљиво је за Хрватску да ће куповати Кончар то је њихова производња
Cafovi najblizi nama su u Madjarskoj (Budimpesta, Debrecin) i Nemackoj. Provozao sam se Spancem u Budimpesti i konkretno je u nekim stvarima bolji od beogradskog Spanca (vise mesta u tramvaju, brzi i bolja klima/grejanje a i mnogo duzi (samo modeli od 9 modula), univerzalni kolosek sto dozvoljava vrata na obe strane) dok je u nekim isti pa cak i gori (sedista isti k*****, neudobna kao i kod nas). Naravno, najveca razlika je sto oni njihove odrzavaju dok mi slabo (njihovi su samo 2 godine mladji od nasih).
 
Ja mislim da još ima i do infranstrukture. Ne znam dal neki grad ima skretanje koje je bukvalno cik cak. Sve organe polomiš kada skreće iz ulice u ulicu. Svakih tri sekunde naglo daju gas, pa koče jer je semafor... Svugde gde sam se vozio tramvaj ima komoditet, da bukvalno konstantno ide i staje na stanice. Nema tolikog kreni stani kod nas.
Verujem da i zbog ovoga naši tramvaji pre propadaju nego negde drugde.
 
Danas sam video 10tak Švajcaraca, skoro svi solo, a nedelja je i 11ca ne saobraća.
Plašim se da je ovo nije uvertira za potencijalnu nestašicu vozila uskoro.
Pritom će biti noćna mora za održavanje: Bozankaya, CAF, Duewag, Kt4.
Šapić se ućutao za 100 tramvaja, ovih 25 je premalo samo se gasi požar.

Čuo sam jednog vozača, kako se polazi iz garaže da će KT4 crknuti tokom dana, pogotovo ove starije su postale nemoguće.
 
Pa verovatno im je plan da uskoro izbace Katice.


Inače Budimpeštanski CAFovi su predugački. Čak su i ovi naši predugački za ulice na desnoj obali Save.
 
Danas sam video 10tak Švajcaraca, skoro svi solo, a nedelja je i 11ca ne saobraća.
Plašim se da je ovo nije uvertira za potencijalnu nestašicu vozila uskoro.
Pritom će biti noćna mora za održavanje: Bozankaya, CAF, Duewag, Kt4.
Šapić se ućutao za 100 tramvaja, ovih 25 je premalo samo se gasi požar.

Čuo sam jednog vozača, kako se polazi iz garaže da će KT4 crknuti tokom dana, pogotovo ove starije su postale nemoguće.
8 Je solo švajcaraca u saobracaju bar kolko znam 2605,2613,2618,2622,2630,2646,2649,2658 ali da svakako ih je sve više neke stare prikolice su rashodovali a ostali su raspareni i voze tako solo za 11 im treba 4 ali posto kao sto je taj vozac rekao katice masovno crkavaju voze solo švajcarci koji su očigledno pouzdaniji a za tih 25 tramvaja ko zna da li ce ih biti i kada ce doći kamoli 100...
 
После експа неће бити хране ни воде, Београђани ће морати да науче забрањене методе ваџрајане, после чега неће морати ни да једу, ни да пију, и моћи ће да лете, тако да јавни превоз неће бити потребан уопште. Председник ће бити проглашен за чакравартина, а Београд ће бити претворен у централно процесно постројење за становништво целе планете, иншалах
 
Vrh