Šta je novo?

Tramvaji

Tramvaji će očigledno najkasnije posle expa doživeti istu sudbinu kao trole.
Mislim da im u Gradu ne daju toliko šanse. Nekoliko predloga za nove bus linije se razmatra ili se analiziraju varijante (nisam baš razumeo), ali je poenta u tome da se autobusima, uglavnom privatnika, pokrivaju trase tramvaja i trola. 🚃
Tramvaj nije prošao Višnjičkom što je bio plan. Tramvaj neće biti produžen ni u Bulevaru kralja Aleksandra, do MML, sve to pošto je trojka praktično sahranjena. Ideja je da prevoz prebace na privatne prevoznike koji neće sigurno preuzimati tramvajske i trolejbuske linije. Veliki broj bus linija su planirali da podele privatnicima, ali ne bilo kojim. To se već ostvaruje. Kapiram da će uskoro ide dugi deo bus linija. Potom će veći deo trolejbuskih linija biti pokriven, a slede tramvajske. Dakle, što se njih tiče, rešili su problem i sve je okej. 😡
 
Poslednja izmena:
Mislim da im u Gradu ne daju toliko šanse. Nekoliko predloga za nove bus linije se razmatra ili se analiziraju varijante (nisam baš razumeo), ali je poenta u tome da se autobusima, uglavnom privatnika, pokrivaju trase tramvaja i trola. 🚃
Tramvaj nije prošao Višnjičkom što je bio plan. Tramvaj neće biti produžen ni u Bulevaru kralja Aleksandra, do MML, sve to pošto je trojka praktično sahranjena. Ideja je da prevoz prebace na privatne prevoznike koji neće sigurno preuzimati tramvajske i trolejbuske linije. Veliki broj bus linija su planirali da podele privatnicima, ali ne bilo kojim. To se već ostvaruje. Kapiram da će uskoro ide dugi deo bus linija. Potom će veći deo trolejbuskih linija biti pokriven, a slede tramvajske. Dakle, što se njih tiče, rešili su problem i sve je okej. 😡
Што би онда куповали и ових 25?
 
Што би онда куповали и ових 25?
Nije njihova ideja da tramvajski sistem sutra ukinu, samo da ne šire, za sada, a linije će se po tome same gasiti. Zato samo 25, a ne 125 ili 180 koliko bi bilo potrebno za obnavljanje voznog parka, sa prihvatljivim taktom vozila na frekventnim linijama, ako računamo povratak trojke.
Nije da imaju posebno lošu nameru. Zapravo, nema neke svesne namere. Sekretarijat ima odavno uračene predloge za unapređenje tramvajske mreže, iz vremena nabavke CAF-ova, koje su uglavnom planirane za period nakon krize "SEKA" (2008-2012.). Ljudi u sekretarijatu uredno ažuriraju i listu šta je od infrastrukture neophodno rekonstruisati ili unaprediti. Mnogo ideja i predloga od strane ljudi koji odgovorno rade svoj posao.
 
Nije njihova ideja da tramvajski sistem sutra ukinu, samo da ne šire, za sada, a linije će se po tome same gasiti. Zato samo 25, a ne 125 ili 180 koliko bi bilo potrebno za obnavljanje voznog parka, sa prihvatljivim taktom vozila na frekventnim linijama, ako računamo povratak trojke.
Nije da imaju posebno lošu nameru. Zapravo, nema neke svesne namere. Sekretarijat ima odavno uračene predloge za unapređenje tramvajske mreže, iz vremena nabavke CAF-ova, koje su uglavnom planirane za period nakon krize "SEKA" (2008-2012.). Ljudi u sekretarijatu uredno ažuriraju i listu šta je od infrastrukture neophodno rekonstruisati ili unaprediti. Mnogo ideja i predloga od strane ljudi koji odgovorno rade svoj posao.
Мени више изгледа као рејтинг кампања ,,100 трамваја купујемо'' и сл.
 
Мени више изгледа као рејтинг кампања ,,100 трамваја купујемо'' и сл.
Delimično da, sigurno, ali ne u meri u kojoj su to nekada radili. Beograd im.nije naklonjen, pa je rejting kampanja nepotrebna. Da, u smislu ličnog rejtinga i imidža, ali mahom u okviru ciljne populacije.
Više na mah i bez nekog formiranog cilja, plana i ideje, što se kampanje tiče.
 
Tramvaji će očigledno najkasnije posle expa doživeti istu sudbinu kao trole.
Pre izvesnog vremena sam napisao da će ostati samo linije 7, 9 i 12. Ako i to ostane. Možda bi trebalo na vreme da se organizuje udruženje za očuvanje beogradskih tramvaja i trolejbusa, kako je krenulo..
 
20240911_185110.jpg

20240911_185151.jpg

20240911_185326.jpg
 
Pre izvesnog vremena sam napisao da će ostati samo linije 7, 9 i 12. Ako i to ostane. Možda bi trebalo na vreme da se organizuje udruženje za očuvanje beogradskih tramvaja i trolejbusa, kako je krenulo..

за нашу дужину мреже (око 47 км), 5 до 6 линија је максимум, а 3 до 4 линије су оптимум. по мени је боље имати три фреквентне линије, него их имати 10, од којих неке иду сваког пуног месеца. на ове три наведене линије, евентуално оставити двојку као историјску линију
 
за нашу дужину мреже (око 47 км), 5 до 6 линија је максимум, а 3 до 4 линије су оптимум. по мени је боље имати три фреквентне линије, него их имати 10, од којих неке иду сваког пуног месеца. на ове три наведене линије, евентуално оставити двојку као историјску линију
Треба имати трамвајских линија 1-14,али џабе кад 3 не иде већ 5 година,а неће ићи још 55.
 
Dve do tri po pravcu, srediti podstanice, omogućiti duže semafore za skretanje i da može da skrene više od jednog tramvaja i efikasniji prevoz ima da bude.
 
Opet niko ništa o (novim) linijama po Novom Beogradu.

Šapić je stavio tačku na proširenje tramvajske mreže na Novom Beigradu širenjem saobraćajnica, i sam je priznao nekoliko puta.
U ostalim delovima Grada mislim da se to više ni ne razmatra, PGR je sada samo puko slovo na papiru.
 
за нашу дужину мреже (око 47 км), 5 до 6 линија је максимум, а 3 до 4 линије су оптимум. по мени је боље имати три фреквентне линије, него их имати 10, од којих неке иду сваког пуног месеца. на ове три наведене линије, евентуално оставити двојку као историјску линију
Apsolutno se slažem sa ovim što si napisao, no mislio sam pre na trase nego na linije. Tramvajskim linijama je potrebna reforma, a mreži rekonstrukcija.

Šapić je stavio tačku na proširenje tramvajske mreže na Novom Beigradu širenjem saobraćajnica, i sam je priznao nekoliko puta.
U ostalim delovima Grada mislim da se to više ni ne razmatra, PGR je sada samo puko slovo na papiru.
Mrsko mi je ovo što ću napisati, ali Vesić je bio nešto manje zlo od Šapića, bar u vezi javnog prevoza.
 
Pre izvesnog vremena sam napisao da će ostati samo linije 7, 9 i 12. Ako i to ostane. Možda bi trebalo na vreme da se organizuje udruženje za očuvanje beogradskih tramvaja i trolejbusa, kako je krenulo..
Apsolutno je potrebno napraviti neko udruzenje za ocuvanje tramvaja i trola, situacija je alarmantna, potrebno je da se reaguje. Masa gradovi po Evropi siri tramvajsku mrezu, kupuje nove trole, ne ukida ih. Mislio sam da je Vesic najgori do sad, ali Sapic je jos gori, sto je neverovatno. Koji je to mozak i psiha bolesna. Sramota je za Beograd da se tramvajska mreza ne siri a pritom konstantno je osakacena vec sedam osam godina. Mreza nam je ista kao pre vise od trideset godina a koliko se Beograd prosirio. Umesto da sire tramvajsku mrezu, odvoje od ostatka saobracaja gde god je moguce, oni debili forsiraju autobuse i vrse surove malverzacije na svemu. Mislim da je glavni problem u ovom narodu koji na sve to gleda blagonaklono i izostaje bilo kakva reakcija.
 
Apsolutno se slažem sa ovim što si napisao, no mislio sam pre na trase nego na linije. Tramvajskim linijama je potrebna reforma, a mreži rekonstrukcija.


Mrsko mi je ovo što ću napisati, ali Vesić je bio nešto manje zlo od Šapića, bar u vezi javnog prevoza.
По мени Весара је више инсистирао на гсп-у и улагао више у њих док Шапа даје предност приватницима
 
Свако има своје шеме. Весић је гледао да изгради мрежу својих кадрова по градским предузећима. Ти су после саботирали Шапића у почетку мандата.
Шапић је више за шеме намештених послова. Реално нема своју мрежу кадрова пошто је уљез у ГО СНС БГ.
 
Kao pravi Gangul Pašini sledbenici, radujemo se kolapsu Hrvatskog Tramvajskog tima na ovogodišnjim igrama u Frankfurtu! 🥳




Beograd Pobeđuje, oh wait, Beograda ni nema!
 
Mlatiš li mlatiš Šapiću, već kada ne znaš o čemu da pričaš bolje ćuti:

Pokušaćemo da deo tramvaja koje budemo nabavljali ima automatizam da može da preusmeri šine kako ne bi morao da ide na okretnicu. To bi u mnogim delovima grada olakšalo saobraćaj - rekao je Šapić i naglasio da pojedini tramvaji zbog naših nestandardizovanih šina ne mogu da se kreću na svim relacijama. Primer za to su čuveni "španci".

 
Vrh