Šta je novo?

Tramvaji

Секретаријат би требало да слуша глас нас путника,јер ми смо ти који користимо превоз,могу да гарантујем да мали број њих тамо који раде користи јавни превоз.Ако има потребе за успостављање нове линије,одеш на терен са возилима испробаваш трасу и ако је све како треба,линија се уведе или поласци на линијама,ако путници желе још неки полазак на линији треба им изаћи у сусрет,а не овако да те не гледају ни 2%.
 
Mene zanima sta ce da rade u savskoj u tram baštici da zahteva toliko vreme
Ono što nedostaje
2 dispeja na stajlistu palata pravde
Ograda na istim celom dužinom
Uklanjanje prelaza preko pruge koji se ne koriste i postavljanje trave
Uklanjanje asfalta bliže mostaru i stavljanje trave i mozda Uklanjanje kola sa kolosjeke skretanje u m pocecrca sve je to moglo biti uradjeno i prilikom poslednjih zatvora pruge ali plana bez
 
Секретаријат би требало да слуша глас нас путника,јер ми смо ти који користимо превоз,могу да гарантујем да мали број њих тамо који раде користи јавни превоз.Ако има потребе за успостављање нове линије,одеш на терен са возилима испробаваш трасу и ако је све како треба,линија се уведе или поласци на линијама,ако путници желе још неки полазак на линији треба им изаћи у сусрет,а не овако да те не гледају ни 2%.
Šta misliš što smo počeli da "uvozimo" Azijate za vozače?
 
Ooooo, ajde ajde polako samo nigde ne žurimo.

Screenshot_20240809_131529_Gmail.jpg


P.S. Tek sada vidim poruku, nisam ni očekivao da će odgovoriti iskreno. 🤣
 
Rekoj jednom prilikom, kad ih stisneš, i te kako umeju da ubrzaju. Tako je i prošle godine bilo sa zamenom stubova za trole u Kralja Milana.​
 
Ponedeljak je, jesu li krenuli tramvaji? Na sajtu GSP-a i dalje stoji da sve banjičke linije i dalje ne saobraćaju južno od Slavije.
 
I jeste i nije. Više puta mi se desilo da neku informaciju nađem na njihovom sajtu a ne (i) na zvaničnom SJP. Ali mi se dešavalo i obrnuto.
 
Išli su danas tramvaji, odnosno krenuli su.

Vožnja preko dilatacije je nešto bolja nego lani, mada i dalje malo baca. Var na šinama očajno urađen i beton polako puca, videćemo koliko će sve izdržati.
Tramvajdžije cepaju 50 km/h i to je sada najbrža deonica u Beogradu uz onu na Mostu na Adi.
Ovaj sada uspeo lagano za manje od minut (40-50 sekundi) dA da stigne do Zvečanske sa Franša i za 10 minuta od Pravnog do Vitanovačke, tako da sve 5.
Nedostajali su mi tramvaji i sada je sve opet lakše, a kada dodamo da od Visoke Škole do Trg Oslobođenja saobraća 8 linija (E9, 9, 10, 14, 33, ADA3, 18, 39) izbor je odličan. 😂

Nije stigao odgovor stručnih službi, niti nema izvinjenja za odugovlačenje, tramvaji su mogli da krenu još 1. Avgusta, ali nema veze, bitno da je gotovo.
 
Moram da skinem kapu svim vozačima tramvaja koji rade u Katicama, nenormalno u kakvim uslovima ljudi funkcionišu poslednjih par dana, kao putnik istrpiš nekako tih 10-15 minuta sa lepezom, ali ti ljudi su ceo dan tu.
Čudo je da se nekom nije još slošilo, koliko vidim većina njih donosi ventilatore od kuće, ali sam putnički prostor je preko 50 stepeni zagrejan, slabo šta se tu puno može.

P.S. Kome nije teško neka ih počasti nekim hladnim napitkom, eto možda ne rešava problem, ali verujem da im znači.
 
Moram da skinem kapu svim vozačima tramvaja koji rade u Katicama, nenormalno u kakvim uslovima ljudi funkcionišu poslednjih par dana, kao putnik istrpiš nekako tih 10-15 minuta sa lepezom, ali ti ljudi su ceo dan tu.
Čudo je da se nekom nije još slošilo, koliko vidim većina njih donosi ventilatore od kuće, ali sam putnički prostor je preko 50 stepeni zagrejan, slabo šta se tu puno može.

P.S. Kome nije teško neka ih počasti nekim hladnim napitkom, eto možda ne rešava problem, ali verujem da im znači.
Uzasno je...veceras sam se provozao par stanica u duwagu sa prikolicom na 7 sto je retko da ih u letnjem redu voznje izvode bas zbog problema malih prozora i toplote(verovatno i nemaju neki drugi slobodan tramvaj)A kasnije u katici ona plasticna sedista=pakao greju kao sauna,jadni vozaci kako je tek njima 8 sati u njima...tako da razlika duwaga unutra nebo i zemlja jedina mana duwagu je cuveni specifican miris i mali prozori ali opet je izolacija bolja...cafove pouvuku cim je 40+ jer klime ili otkazu ili ne mogu da razhlade jer im se krov pregreje a tu je sistem za hlađenje...
 
Katice nemaju ni veće klizne prozore u kabini vozača. Stvarno im je užasno na 40C. Düwag nije tu ništa bolji za vozača. Tek je njihova kabina klaustrofobično mala.
 
Uzasno je...veceras sam se provozao par stanica u duwagu sa prikolicom na 7 sto je retko da ih u letnjem redu voznje izvode bas zbog problema malih prozora i toplote(verovatno i nemaju neki drugi slobodan tramvaj)A kasnije u katici ona plasticna sedista=pakao greju kao sauna,jadni vozaci kako je tek njima 8 sati u njima...tako da razlika duwaga unutra nebo i zemlja jedina mana duwagu je cuveni specifican miris i mali prozori ali opet je izolacija bolja...cafove pouvuku cim je 40+ jer klime ili otkazu ili ne mogu da razhlade jer im se krov pregreje a tu je sistem za hlađenje...
Pre bih rekao da je u pitanju lose odrzavanje pa klime u Cafu ne rade kako treba. Mislim da klima ni u jednom Cafu ne radi preko 60 odsto svog kapaciteta.
A realno u Srbiji je toplije vreme tokom cele godine iz godine u godinu, zagrevamo se. Zimu nismo imali bar sest, sedam godina.
 
90% klima ne može da radi na 40+ stepeni, imaju problema sa pregrevanjem, čak ni Higer juče nije bas sjajno hladio u punom autobusu na 40 stepeni.
 
Mnoge ne rade ni kad je 30 stepeni.

Ceo život slušam neke izgovore u ovoj disfunkcionalnoj zemlji. A svi mi uredno traže pare i šalju račune kao da im je nivo usluge tip top.


Tramvaji u Beogradu su bruka i sramota u svakom pogledu. Spori, drndavi, štrokavi, čak i smrdljivi.

Juče sam se opet vozio raspalom Dvojkom, u oba smera. 7-8 stajališta a sto dana jahanja. Prvo dok se dogegaju. Pa dok prođu sve krljave deonice i skretnice. Pa dok izbleje tamo kod Pristaništa. Pa čak i dok krenu iz mesta, ko da su parne mašine prve generacije a ne električna vozila iz 1980ih. Moj dok se dokopa raskrsnice, od spore španske gliste ispred i našeg tromog vozača, semafor se opet zatvori i opet čekamo 3 minuta ko debili na 40 stepeni. A šatro vozilo sa prvenstvom prolaza, električno, kobajagi sinonim brzine i startnosti... Da da, vidim...

Koje linije rade a koje ne, to u svakom trenutku ni bog otac ne zna. Ko u onom gifu sa šibicarima. Čas radi, čas ne radi, čas je tu, čas nije, možda se vrati u funkciju ovog meseca, možda sledeće godine, možda nikad... niko ne zna.

Ma užas živi. Bruka i sramota.
Ne znam ni koji će nam više ovakvi.
 
Poslednja izmena:
Dvojka je baš epitet sporosti tramvaja, mada ima i pozitivnih primera.
Nedeljom i sada uopšte leti stižem za 15 minuta od Savskog Trga do Super Vera na Voždovcu što je relativno brzo.
Da ljudi u Sekretarijatu vrše svoj posao napravili bi analizu gde tramvaj tokom radnog dana gubi vreme i kako poboljšati situaciju sa Saobraćajnom policijom, ovako ih zabole.
Takođe, dosta vozača različito voze, znam lika koji kada uđe u Slaviju vozi konstantno sa 10 km/h bez stajanja, a ima i onih koji se dosta plaše i doslovno milimo kroz kružni tok (u principu žene,ne sve, ali češće su one nego muškarci).

Osim linija 2 & 11 (delimično i 12 od skora) sve ostale linije su popunjene tako da tramvaji imaju neku svoju ulogu, ali je potrebno dosta da se sistem unapredi i optimizuje.
Za ostalo se slažem.
 
90% klima ne može da radi na 40+ stepeni, imaju problema sa pregrevanjem, čak ni Higer juče nije bas sjajno hladio u punom autobusu na 40 stepeni.
Ima i toga što kažeš, al nažalost u mnogim autobusima su kilave i kad je temperatura daleko niža. Dal ne čiste kanale, dal one imaju dovoljno snage, možda je i struja delimično problem, a može biti i čisto podešavanje. Ja verujem da dosta i vozači stave tipa 25C, a to odmah znači realnih 29C u putničkom prostoru, pogotovo kad je napolju 40C. Al stoji stvarno da se i kućne klime muče kad su ovakve vrućine.
 
Мајку му, па КАФ је у Шпанији прављен, шта они не знају какве врућину треба да клима да победи?
 
Dosta zavisi kako je izvedena, vreme je iovako prebolesno i za ove naše kućne klime.

Možda bi neka zaštita kao na 666 dobro došla od direktnog udara sunca. Treba i servisirati klimu na vreme, takođe.
Screenshot_20240816_173548_Chrome.jpg
 
Vrh