Neko u komentaru piše kako se planira remont Katica za bezobrazno visoku cenu, al hajde i to da vidimo. Ja iskreno ne bih žalio pare da se srede bar primerci sa kraja 80ih i početka 90ih.Umesto u Beograd švajcarski tramvaji idu na reciklažu - GSP odustao od 50 vozila
Umesto u Beograd švajcarski tramvaji idu na reciklažu - GSP odustao od 50 vozilawww.ekapija.com
Kakvi ultramoroni primaju plate iz budžeta ovog grada, ne mogu da poverujem šta čitam.GSP je otkazao prijem dodatnih šindlera iz Bazela
Dakle onih 50 i kusur neće doći
Kao obrazloženje navodi se EXPO, tj. za potrebe izložbe će se nabaviti nova vozila.
Ovo je napravilo veliku pometnju u BLT, jer je ove nedelje krenulo rashodovanje šindlera i otvaranje mesta za nove tramvaje u depoima BLT. A GSP i Grad Beograd su se za sve pare osramotili, uzevši u obzir to da je GSP proaktivno gurao priču oko prijema šindlera.
Ovo je iz medijskog izveštaja blt i tako smo ih fino ukanalili i zahvali
Džaba što su modernizovani i održavni, ako bi ostajali u depou kako šta popusti od nedostupnih delova. Naravno da je bolje potpuno remontovati Katice, gde bukvalno dobiješ potpuno ispravno vozilo, koje ćeš imati gde i čime da održavaš duži niz godina. Remont tramvaja nikako ne može biti jeftin, al mi je iz ove perspektive i glupo ulaziti u tematiku, jer mi je sve trenutno na nivou rekla kazala. Ne treba remontovati one koje se baš izraubovane, al i inače sveobuhvatni remont menja apsolutno sve vitalne sklopova svakog tramvaja. Svašta se može uraditi tom prilikom, a same karoserije i šasije se rade u potpunosti, a postolja možda i menjaju komplet. Potpuno remontovane Katice sa jedne ili Schindler-i s početka 80-tih sa druge strane, pa svakako Katice, al pod uslovom da se remont uradi kako treba i da to ne košta na nivou nabavke novih tramvaja. I bez remonta, koliko god to pojedincima izgledalo smešno u ovom trenutku, velika je verovatnaća da bi i ovako ofucane Katice duže ostale na šinama u odnosu na Schindler-e, ma koliko izgledali trenutno zdravo i očuvano.Pa kako sad takav stav ima smisla - ok je odbiti donaciju održavanih i modernizovanih tramvaja (dakle za džabe), ali ok je i utući novac u rekonstrukciju nekih 7-10 godina mlađih, ali drastično gore održavanih KT4. Gde je tu logika?
SIndler je odlican tramvaj tu nema reči,dok sam se vozio onim na 11 to je bila premija onaj smeli enterijer i sedišta,navodno oni imaju problem sa joyistikom za dodavanje gasa(simatik),No katice jesu opet pouzdane i dobre ,vozaci i majstori navikli na njih ali su veoma trošne čak se i za njih teako nalaze delovi u zadnje vreme pa je tako par duplih remonta u kvaru,mislim da se bi remont bio papreno skup jer su stvarno u lošem stanju,dok bi za smesnu cenu tranaporta dobili 50 starih tramvaja ali u fabričkom stanju pa i ako su delovi problem od njih 50 nek 20 rastave u delove ostalo na inos i kao što kazes tu su u plusu sa transportom ali dzabe price ovo je verovatno gotovo...Ne slazem se sa vama, steta, dobra su to vozila. Ne kvari se tramvaj svako malo, a i sigurno ponesto ima od delova. Pola bi mogli da iseciraju za delove, pola da koriste. Oni su spremni nama na isporuku potpuno ispravni, znaci bilo je delova cim su ih spremili. Mozda ih ne bi bilo za 10 godina ali toliko bi izdrzali. Pa najstariji svajcarci su u ocajnom stanju, sa uzasnim obrtnim postoljima. Mogli su njih da iseku u Zelezniku a ove da koriste. U krajnjem sindlere smo i mi migli reciklirati i tako pokriti transport.
Pogledajte prilog 200157
БЛТ почиње ове недеље поступним укидањем Сцхиндлерових трамваја. Због
Краткорочни отказ транспортног предузећа ГСП Београд, Шиндлер Трамваји 50
не преузимају по договору, прва возила се сада рециклирају. Тренутно
БЛТ заједно са Сецом проверава да ли има око 20 зглобних вагона типа Бе 4/8
Седан се може испоручити у Лавов у Украјини.
Српско транспортно предузеће ГСП Београд проактивно је контактирало БЛТ на 50
Шиндлер трамваји се преузимају и користе на мрежи рута у Београду.
Нешто пре
ГСП Београд је на потписивању уговора обавестио БЛТ да ће добити возила Шиндлер
али неће преузети. Уместо тога, они ће бити у Београду 2027. године
набавити нова возила на сајму.
БЛТ ове недеље почиње процес де-плутања. Прва четири возила Шиндлер
су дошли до краја свог животног века и морају бити повучени из употребе. Зато што немају
може бити испоручен у Београд како је планирано и БЛТ има места за нове ТИНА трамваје
По потреби, возила се до Кајзераугста транспортују камионима. Проћи ће тамо
Тхоммен АГ, специјализована за рециклажу шинских возила, је демонтиран
и рециклирани.
80 до 90 процената материјала, углавном челика, може се поново користити
и унети у циклус рециклаже.
Шиндлерови трамваји ће се постепено гасити у јединицама од четири до пет
возила и биће завршена до краја 2025. – истовремено са испоруком
последњи од 25 ТИНА трамваја.
Од 58 Шиндлерових трамваја, један трамвај ће ићи до Тириншке шуме и трамваја Гота
ГмбХ продато. Три возила су остала код БЛТ-а, укључујући бар Лоунге