Achtung! Betreten sie die wagen Nr. 1513 nicht ohne ohrstöpsel.
Počelo klepetanjem blagovremeno neostruganih točkova, nastavljeno drndanjem labavih kočnica, a sada zahvaljujući "odlično (ne)naštelovanom" reduktoru ni bez zvonjave u ušima ne izlaziš. Šta je sledeće pa da ga dokrajče? S*ebaće instalacije na kršu pored da bi ga progutao požar. Imaju iskustva sa ugljenisanjem autobusa tako da me ne bi čudilo da se bolest proširi i na depo "Sava".
I to ti je jedno vozilo od polovine koja je pukom srećom još u saobraćaju.
Mada kad bolje razmislim od onih koji odbiju najbolja (uz to i low entry) vozila iz Bazela ni ne treba očekucati više. Daj bože da šta god im niskopodno padne šaka izdrži i pola veka španskih tramvaja provedenog pod mandatima Malog, Vesića i Šapića.
Mislim da je zeleni pod ipak zaštitna folija. Nadam se
Imaš oštro oko. Vidi se odlepljena folija na zglobu.
Ovakav je pod kad se skine:
Vezano za sedišta najpovoljnija specifikacija sedišta za naš sistem bila bi 1+1 (obična, ne supersingle u prolazima turskih modela) udobna drvena sa vertikalnim šipkama do prolaza na svim postoljima, a u visećim modulima bar na svakom drugom kao u Italiji. Praktično 1+1 bazelski Flexity:
^^^Ali u konfiguraciji rendera torinskog Sirija (čija izvedena varijanta
nema vertikalne šipke):
Ona crna sedišta sa Zorro (ili pseće uši) rukohvatima su užasna. Odaju utisak turskog drumskog krckavog plastikanera. Da su bar italijanska pa da i liče na nešto. Sad kao široka nude više mesta za stvari i širi centriran prolaz u odnosu na 2+1 raspored pogodniji za šire karoserije od 2,65m karakteristične za standardni kolosek.
U svakom slučaju za metarski u našim trenutnim (relativno nisko opterećenje veći deo dana na dužim linijama, u špicu na 7 i 9 otežana cirkulacija u niskopodnom vozilu) i planiranim uslovima (par stanica do metroa, duže pod većim opterećenjem) nesumnjivo je najpogodnije gorepomenuto rešenje.