Ne volim da opet pokrećem tu temu, ali u tom skretanju malo veća brzina mu neće mnogo pomoći da nadoknadi izgubljeno vreme ili da se drži vremena. Sad da imamo institucije, bila bi pokrenuta istraga zašto se uporno na ovom mestu, ali i na mnogim drugima, dešavaju ispadanja tramvaja iz šina. Pa bi se onda došlo i do zaključka da je loša konstrukcija šina, da je možda nešto na tramvaju defektno, da je vozač kriv - ako jeste, zašto, pa onda bi se i sve to videlo o čemu si ti pisao.Najlakše je okriviti čoveka, tobože to isto je uradio i Vesić za skorašnji sudar kod Pančevačkog i to bez ikakvog dokaza.
Prvo, što su sva skretanja i skretnice retarirano urađene u Beogradu da se mora voziti ispod 20 km/h iako negde nema za tim potrebe i moglo se drugačije rešiti.
Semafori u BKA od Građevinskog do Svetog Marka su glupi i onda se dosta tramvajdžija zaleće kada je žuto, jer zna da se u protivnom nećr skoro izvući.
Verovatno je tu žurio da skrene i izgubio je osećaj za drugi vagon i eto belaja, preveliki pritisak na vozače da se drže polaska i turaža, a tramvajski sistem malo jači od kisele vode.
Sada za to navodno nadoknađivanje od par sekundi ili minuta, ispade ceo tramvaj i napravi se ogromna šteta.