I ja, zato što ovi nadzemni vijadukti u mnogo čemu potsećaju na metro ili LRT. Most na Adi i estakada kod Hipodroma su jedini delovi beogradske tramvajske mreže koji su potpuno nezavisni od ostatka saobraćaja. Tu je tramvaj najbrži, nažalost Požeška, Resavska, Beogradska, Slavija, Savski Most, Ruzveltova, 27. Marta, Cara Dušana su više nego dovoljni da ga žestoko uspore do te mere da službeni red vožnje putnicima ne znači mnogo.Volim ovaj deo tramvajske mreže.
Pogledajte prilog 199498
Pogledajte prilog 199499
Pogledajte prilog 199500
Ma kako nije, ovde novac postaje sve manji razlog za odlazak, sve drugo postaje sve veći. Ovi slepci iz EPS nisu u stanjui da skapiraju ko ima koje brojilo u zgradi nakon što su poslali svoju firmu podizvođača da ugradi nova i onda još odgovore da oni nemaju evidenciju na osnovu koje bi mogli da uvaže moj prigovor na 0 kWh!!! Ali su mi zato uredno došli glasački listići za dvoje ljudi na moj broj stana koje nikad u životu video nisam. Znači potpuni raspad sistema. Mi smo i fazi rasturanja društveniih institucija, i to već traje bar zadnjih 5 godina, ako ne i duže. Uz malo sreće moje dete sad upiše fakultet vani i ćao. Ionako kad je upisivao srednju školu većina vršnjaka je bila u fazonu "ti si lud što upisuješ to gde se najviše uči". Onda su celu generaciju maltretirali da li će ili neće da im izdaju ovakva ili onakva svedočanstva za njihov školski program - do te mere da su njih 15-ak koliko ih to pohađa bili spremni da sve to napuste. Čak i on vidi da ovde mnogo stvari ima vrlo čudno rangiranje i ako "znaš nekog" znači više nego da "znaš nešto".Није ти неки разлог да бежиш.
Pa neće ni to trajati večno.Ma kako nije, ovde novac postaje sve manji razlog za odlazak, sve drugo postaje sve veći. Ovi slepci iz EPS nisu u stanjui da skapiraju ko ima koje brojilo u zgradi nakon što su poslali svoju firmu podizvođača da ugradi nova i onda još odgovore da oni nemaju evidenciju na osnovu koje bi mogli da uvaže moj prigovor na 0 kWh!!! Ali su mi zato uredno došli glasački listići za dvoje ljudi na moj broj stana koje nikad u životu video nisam. Znači potpuni raspad sistema. Mi smo i fazi rasturanja društveniih institucija, i to već traje bar zadnjih 5 godina, ako ne i duže. Uz malo sreće moje dete sad upiše fakultet vani i ćao. Ionako kad je upisivao srednju školu većina vršnjaka je bila u fazonu "ti si lud što upisuješ to gde se najviše uči". Onda su celu generaciju maltretirali da li će ili neće da im izdaju ovakva ili onakva svedočanstva za njihov školski program - do te mere da su njih 15-ak koliko ih to pohađa bili spremni da sve to napuste. Čak i on vidi da ovde mnogo stvari ima vrlo čudno rangiranje i ako "znaš nekog" znači više nego da "znaš nešto".
Tačno i to (uspostavljanje novih) je već pri kraju - partokratske strukture su se uspostavljale stalno (bar zadnjih 80 godina) - a sada su finalizirali, pa osim članstva u strankama - ništa drugo nije ni bitno (čak i komunistima je vrlo brzo posle rata postalo bitno da se ipak ne blamiraju i da ipak postavljaju ljude koji su nke škole završili, a sad je obrazovanje najmanje bitno - bitna je "partijska podela plena"). Tako smo imali pečenjara direktora EPS-a, vlasnika neke kafane direktora beše ono železnica ili tako nešto (ne mogu se svih tih ludila ni setiti), ordinarno nekulturnu osobu ("volim kad kleče") za ministra ... (nastavi niz).Инвертирај вредносни суд: растурене друштвене институције (које свакако нису ваљале) значи да је много лакше увести потпуно нове.
Tačno, ali neću ni ja. A 24 godina od moje izjave "ma biće sad ovde ok" (kad sam odustao od ponuđene prilike napolju) prođe očas posla, kad ono...Pa neće ni to trajati večno.
nije dovoljan razlog što ako se ne pokupiš i odeš, minimum naredne 4 tvoje generacije će da otplaćuju državi dugove od kredita prema EU i ostalima? i to pod pretpostavkom da se više nijedan novi kredit ne uzme, a to je efektivno nemoguće.Није ти неки разлог да бежиш.
Tema ostanka u Srbiji i kadrovskog opstanka jeste direktno vezana i za tramvaj. Dok neobrazovani možda i odlaze trbuhom za kruhom, to obrazovaniji odlaze pre svega obrazom za poštovanjem! Kada sam 2017. otišao, kao možda ne neki saobraćajni naučno-stručni super-genije, ali ipak ozbiljno iznad proseka, planirao sam da se vratim da se bavim poljoprivredom! Najslabija karika u mom planu je bila naći ženu koja će biti saglasna da živi sa nadimkom "seljanka". I tu je problem teška boleština u Srbiji, greh mnogo gori od holandskog bluda, američkog srebroljublja, istočnoslovenskog alkoholizma, a to je gordost! Na vlasti imamo budale koji betoniraju zelene površine za parkinge, i sa politikom "samo još jedna traka" u zagušenim ulicama, ali i u opoziciji preovlađuje sličan kretenizam, "najveći saobraćajni problem Beograda je nedostatak parking mesta". Da li se sa takvim ljudima može nešto uraditi?Pa neće ni to trajati večno.
Mislim da bi naši ljudi koji su se vratili iz Rusije i Belorusije imali najveći uticaj na stanovništvo, jer bi mogli da ljudima daju predstavu o uređenosti i visokoj kulturi u zemljama koje prihvatamo kao najbliže i bratske.Tema ostanka u Srbiji i kadrovskog opstanka jeste direktno vezana i za tramvaj. Dok neobrazovani možda i odlaze trbuhom za kruhom, to obrazovaniji odlaze pre svega obrazom za poštovanjem! Kada sam 2017. otišao, kao možda ne neki saobraćajni naučno-stručni super-genije, ali ipak ozbiljno iznad proseka, planirao sam da se vratim da se bavim poljoprivredom! Najslabija karika u mom planu je bila naći ženu koja će biti saglasna da živi sa nadimkom "seljanka". I tu je problem teška boleština u Srbiji, greh mnogo gori od holandskog bluda, američkog srebroljublja, istočnoslovenskog alkoholizma, a to je gordost! Na vlasti imamo budale koji betoniraju zelene površine za parkinge, i sa politikom "samo još jedna traka" u zagušenim ulicama, ali i u opoziciji preovlađuje sličan kretenizam, "najveći saobraćajni problem Beograda je nedostatak parking mesta". Da li se sa takvim ljudima može nešto uraditi?
U uslovima gordosti i samoljublja, pa čak i ako povećaš platu, koliko je atraktivno raditi u GSP na radnom mestu gde te svi vide? Kada novopečene majke u gradu sa 80% klimatizovanim i 90% niskopodnim voznim parkom ne žele da se voze GSP. Živim u Belorusiji, imam decu, i bojim se tolike količine loših primera za moje dete, i sistema u kojem pismeniji i čovek sa idejom nema nikakvu šansu, zato što su oni koji imaju moć odlučivanja previše gordi da puste nekog novog i svežeg.
Мислим да ни сам не знаш колико си у праву!I tu je problem teška boleština u Srbiji, greh mnogo gori od holandskog bluda, američkog srebroljublja, istočnoslovenskog alkoholizma, a to je gordost!
Otkud ti to da je 80% vozila klimatizovano?Kada novopečene majke u gradu sa 80% klimatizovanim i 90% niskopodnim voznim parkom ne žele da se voze GSP.
Ako me sećanje dobro služi ovo skretanje se pominje kao problematično još od rekonstrukcije Resavske i okretnice Tašmajdan. Takođe, bilo je problema i kada se CAF testirao na ovom delu pruge 2011.Neprilagođena brzina i loša konstrukcija pruge?
Ne znam na šta tačno misliš, pošto gomila tramvaja kojim sam se vozio, se između stajališta i semafora kreću 20 km/h.Verovatno je tu žurio da skrene i izgubio je osećaj za drugi vagon i eto belaja, preveliki pritisak na vozače da se drže polaska i turaža, a tramvajski sistem malo jači od kisele vode.