ja sam pomislio da su dogradili taj deo zbog niskopodnosti tramvaja, a ne da su skratililukpot":1ikk80jh je napisao(la):Većina stanica u Jurija Gagarina je "sasečena", pomalo nespretno...
http://img219.imageshack.us/img219/3176/12052011360.jpg
ja sam pomislio da su dogradili taj deo zbog niskopodnosti tramvaja, a ne da su skratililukpot":1ikk80jh je napisao(la):Većina stanica u Jurija Gagarina je "sasečena", pomalo nespretno...
http://img219.imageshack.us/img219/3176/12052011360.jpg
To je razlog zašto ćemo čekati nekoliko meseci da tramvaj prevozi putnike - svi radnici moraju da prođu obuku, verovatno postoji i više vrsta obuka, nisu samo vozači radnici.Cuburac93":1bxc0mdm je napisao(la):Moj kum od danas na obuci za CAF![]()
![]()
![]()
Kodirano je više naziva ukoliko zatreba, a u tim remontovanim postoji i sistem obaveštavanja (tj. postojao), na tom displeju je bio ispis sledeće stanice propraćen zvučnom najavom!kopmania":348s7uef je napisao(la):Nice video +
MA kakav je ovo Smederevski put XD
Ceo tekst u Novostima: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:330775-Rizicno-na-sinamaOD početka godine čak 461 vozilo Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" učestvovalo je u saobraćajnim nezgodama. Najveći broj udesa imali su tramvaji, koji su samo u februaru bili učesnici u 23 saobraćajne nesreće u gradu.
Prema podacima GSP "Beograd", tramvaji su tokom prošle godine zabeležili neslavu cifru od 359 "čukanja", što je u proseku jedna saobraćajka dnevno.
Tacno je, i ako neko hoce da vidi kako je stvarno tesko zaustaviti tramvaj, neka isproba neki tram simulator, ima nekoliko besplatnih programa da se skine sa interneta. Ja nisam mogao da poverujem kako je tesko zaustaviti tramvaj dok nisam isprobao. :kafa:miki_ns":3buf0fuy je napisao(la):Pa dobro možda ima i bahatih vozača tramvaja, ali ono što vozači automobila uporno zaboravljaju jeste da tramvaj ne može stati u trenutku, i da je svako oduzimanje prednosti tramvaju igranje s vatrom. Pa samo postolje na katici je teško preko 3,5 tone (točkovi + motori + prenosni mehanizam ), a imate ih dva + kompletan sanduk i oprema + putnici, pa onda lepo nek računaju da je trenje na šinama malo (zbog toga šinski prevoz i jeste toliko efikasan) i da toliku masu treba naglo zaustaviti - kad se sve to uzme u obzir, pogotovo težina, automobili nemaju nikakve šanse u takvim okršajima. Pa kad ne poštuju prednost tramvaja i zanemaruje čistu fiziku rezultat je toliki broj sudara.
Uslikaj ih, prijavi GSP-u, saobracajnoj policiji i posalji slike medijima (novinama i televiziji) da malo i oni dignu dreku.belgrey":3rofoxxk je napisao(la):Jutros sam čekao tramvaj kod Belvila u smeru ka Bloku 45. U suprotnom smeru je prošlo tri tramvaja. Od tri vozača tih tramvaja dvojica su telefonirala. To je inače slika koju redovno viđam. Ne znam kako se izboriti sa tom pojavom. Strašno je koliko profesionalni vozači telefoniraju. Ne znam da li da ih fotografišem pa da prijavljujem GSP-u ili saobraćajnoj policiji.
Naravno da su vozaci automobila najcesci krivci. Pravilo o prvenstvu prolaza za tramvaje nije nicija obest, niji usiljena mera kojom bi se ubrzao "rapid transit" jednostavno, on je daleko najteze vozilo na gradskim ulicama i svaki kontakt sa njim je kritican. Ali ne slazem se sa tim da vozaci tramvaja mogu da telefoniraju "jer ne koriste ruke u upravljanju" Nije stvar u tome koliko ruku i nogu koristis u manipulaciji odredjenim vozilom, vec u koncentraciji. TElefon odvlaci koncentraciju, sem toga tramvajdzije ne koriste ruke za upravljanje kretanje vozilom, ali koriste za sve ostalo. Zamisli da je napolju mraz, a vozac se zaneo telefoniranjem u svojoj kabini da je zaboravio da ukljuci grejanje u putnickoj kabini,stf":1aqspqm2 je napisao(la):Sto se tice samog telefoniranja, najmanje lose utice na tramvajdzije, jer oni imaju samo gas i kocnicu. TJ. ruke ne koriste za upravljanje. Plus imaju izvanredan pregled. Ali se slazem da ne sme.
Verujem da je u 95% cukanja tramvaja krivac vozac automobila. Tram ima prednost kako god okrenes, a posto to retko koji automobilista postuje, tramvajdzije idu na snagu, jer je zakon na njihovoj strani. I treba tako da bude.