Šta je novo?

Tramvaji

Pa tamo su već izvršene probe, i ljudi bili uključeni u prve vožnje :)
 
Mihajlo sa GSP foruma.Moj komentar je da je tramvaj preeelep ali uzak strasno

"mihajlo"":1kezed83 je napisao(la):
Фотографије, нешто мало, пре истовара...







+ ентеријер...





--------------------------------------------------------------------------------------------------

+ једна фотка из Хале...

 
Da, to se uradi tako. Nedavno sam vbideo Lastu na kojoj piše: 10 Kalemegdan (Beko)
 
Igor":m63h4vt8 je napisao(la):
oces reci da si bio pripit tri dana ili da tramvaja jednostavno nije bilo :p :lool:
sobzirom da im je pivo u kaficima jeftinije nego karta u prevozu...inace su im busevi istih boja kao ovaj beogradski tramvaj...
 
Evo neke slike od mene danas sam se vozio sa kumom na liniji 7 (on vozi 14 ali su mu danas dali da vozi liniju 7) vozio je Garazni broj 216+299 dupli(sutra cu da napravim mali filmic pa cu da ga postavim):

x4rcw3.jpg


Kakva masina :)
mws386.jpg


12478d2.jpg


29bgduu.jpg


r85992.jpg


Posle smo morali na liniju 5 da prebacimo posto je blok 45 poplavljen bio.
55m2wn.jpg


vwxu80.jpg


I za kraj naljbolje. Uzivo sam video i slikao CAF URBOS 3. Samo sam jednu fotku napravio.
212iome.jpg

:D
 
Hvala za plus.Sad u petak idem da se opet vozim sa kumo na liniji 14 pa cu napraviti reportazu

Videcu da odem sa kumom u deop da vidim da uslikam po danu:D
 
Caf nije uzak uopste, nego je suzen na krajevima pa odaje takav utisak, a to je predpostavljam zbog skretanja :)
 
@Cuburac93
Bas puno vremena i truda da bi nama prikazao autentične fotografije , najmanje što mogu je čist plus od mene, +1 :)
 
tragac":3f09xc1w je napisao(la):
Za to je kriv mozak koji je svojevremeno odlucio da se gradi ovaj pilicarski kolosek umesto 1435mm kao u vecini gradova Evrope, ukljucujuci i Zagreb
Slazem se, inace zar nije u Zagrebu metarski kolosek???
 
Od gradova u ex YU samo u Sarajevu je 1435 mm kolosek. 1435mm bio je i u gradovima koji su pripadali Ugarskom delu K&K monarhije.
Inače metarski kolosek uopšte nije takva retkost, mnogi ga koriste zbog toga što mogu da se prave manji radijusi krivina nego sa 1435mm, pa je to zgodno u uskim ulicama u starim delovima grada. Neki od gradova sa 1m kolosekom su i Cirih, Bazel, Ženeva, Bern, Insbruk, Gent, Sofija (doduse 1006, ali ima i 1435), Helsinki, Manhajm, pa tram mreže u Poljskoj, Bratislava, u Španiji postoje i metro mreže na 1m koloseku, a u Barseloni FGC koja je železnica Katalonije. Sve u svemu te mreže rade sasvim dobro - jeste manji kapacitet, ali i na 1m mreži se može uz dobra prevozna sredstva i dobro održavanje pruge postići odličan efekat (Švajcarci imaju i dosta privatnih železnica koje su bile i ostale na 1m jer je mnogo lakše napraviti oštre krivine na nezgodnom terenu, čak su ponegde radili konverziju sa 1435 na 1000 mm da bi omogućili da se produže postojeće linije jer je proširenje bilo nemoguće izvesti u postojećoj geometriji pruge). Cirih je (iako ima i stanicu regularne železnice SBB ispod aerodroma, na aerodrom produžio i tramvajsku prugu - i to radi sasvim lepo). Sve u svemu 1m kolosek ima svoje mane, ali daleko od toga da je neupotrebljiv ili da na njemu nije moguće postići velike brzine i veliki kapacitet - sve je pitanje održavanja i tipa i kvaliteta vozila.
 
miki_ns":247qk114 je napisao(la):
Od gradova u ex YU samo u Sarajevu je 1435 mm kolosek. 1435mm bio je i u gradovima koji su pripadali Ugarskom delu K&K monarhije.
Inače metarski kolosek uopšte nije takva retkost, ....
ако се ја добро сећам, и у Јапану је велики део пруга са метарским колосеком (1.046мм да будем прецизан)
 
Otkad se taj terminus zove "Smederevski put"!?

Smederevski put ne pocinje kod ustanicke...
 
JohnnyLee":15cq4sy5 je napisao(la):
ако се ја добро сећам, и у Јапану је велики део пруга са метарским колосеком (1.046мм да будем прецизан)
Tacnije, kolosek je 1067 mm.
Mali OT. Kod mene u Pertu gradska zeleznica je takodje 1067 mm i uopste nema nikakvih ljuljanja, ispadanja, tresenja jer se sve lepo odrzava i voznja je veoma ugodna i vozila su siroka 2900 mm. Vozovi serije A postizu max. brzinu 110 km/h, dok serije B postizu 130 km/h.
@miki_ns
Veliki +1 za objasnjenje
Ne znam odakle ta fama da posto-poto svi sinski sistemi moraju biti standardnim kolosekom. Naravno da se metarskim kolosekom ne mogu postici super velike brzine, ali za gradske uslove i nisu potrebne. Drugo, cesca su pucanja osovina kod sirih nego kod uzih koloseka, upravo zbog krivina.
Sve u svemu metarski kolosek ima i prednosti i mane. I nisam zato da se menja sirina koloseka na tramvajskoj mrezi, to bi tek kostalo.
 
Vrh