Šta je novo?

Tramvaji

Cuburac93":1bxc0mdm je napisao(la):
Moj kum od danas na obuci za CAF :D :D :D
To je razlog zašto ćemo čekati nekoliko meseci da tramvaj prevozi putnike - svi radnici moraju da prođu obuku, verovatno postoji i više vrsta obuka, nisu samo vozači radnici.
 
mozda ali nista neobecavam :D
Ja sa kumom radim u petak pa taman da sa njim odem do garaze da uđem sa njim u CAF da ga prelgedam licno da im ja kazem sta valja i sta nevalja :cool:
 
kopmania":348s7uef je napisao(la):
Nice video +
MA kakav je ovo Smederevski put XD
Kodirano je više naziva ukoliko zatreba, a u tim remontovanim postoji i sistem obaveštavanja (tj. postojao), na tom displeju je bio ispis sledeće stanice propraćen zvučnom najavom!
 
LRT fijasko !!!

OD početka godine čak 461 vozilo Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" učestvovalo je u saobraćajnim nezgodama. Najveći broj udesa imali su tramvaji, koji su samo u februaru bili učesnici u 23 saobraćajne nesreće u gradu.

Prema podacima GSP "Beograd", tramvaji su tokom prošle godine zabeležili neslavu cifru od 359 "čukanja", što je u proseku jedna saobraćajka dnevno.
Ceo tekst u Novostima: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:330775-Rizicno-na-sinama
 
Nisu krivi tramvaji, vec bahati sugradjani koji voze tramvajskim basticama i sasecaju tramvaje. Voleo bih da pise u clanku tramvaji prevrnuli 359 automobila bahatih vozaca...
 
Bogami i tramvajdžije su bahate samo tako. Kad imaju prednost ne ebu živu silu nego samo udaraju po rezonu jači sam i odatle toliko čukanja. Razumem ja da oni zakonski nisu krivi ali opet glupo je tako raditi...
 
Jutros sam čekao tramvaj kod Belvila u smeru ka Bloku 45. U suprotnom smeru je prošlo tri tramvaja. Od tri vozača tih tramvaja dvojica su telefonirala. To je inače slika koju redovno viđam. Ne znam kako se izboriti sa tom pojavom. Strašno je koliko profesionalni vozači telefoniraju. Ne znam da li da ih fotografišem pa da prijavljujem GSP-u ili saobraćajnoj policiji.
 
Pa dobro možda ima i bahatih vozača tramvaja, ali ono što vozači automobila uporno zaboravljaju jeste da tramvaj ne može stati u trenutku, i da je svako oduzimanje prednosti tramvaju igranje s vatrom. Pa samo postolje na katici je teško preko 3,5 tone (točkovi + motori + prenosni mehanizam ), a imate ih dva + kompletan sanduk i oprema + putnici, pa onda lepo nek računaju da je trenje na šinama malo (zbog toga šinski prevoz i jeste toliko efikasan) i da toliku masu treba naglo zaustaviti - kad se sve to uzme u obzir, pogotovo težina, automobili nemaju nikakve šanse u takvim okršajima. Pa kad ne poštuju prednost tramvaja i zanemaruje čistu fiziku rezultat je toliki broj sudara.
 
miki_ns":3buf0fuy je napisao(la):
Pa dobro možda ima i bahatih vozača tramvaja, ali ono što vozači automobila uporno zaboravljaju jeste da tramvaj ne može stati u trenutku, i da je svako oduzimanje prednosti tramvaju igranje s vatrom. Pa samo postolje na katici je teško preko 3,5 tone (točkovi + motori + prenosni mehanizam ), a imate ih dva + kompletan sanduk i oprema + putnici, pa onda lepo nek računaju da je trenje na šinama malo (zbog toga šinski prevoz i jeste toliko efikasan) i da toliku masu treba naglo zaustaviti - kad se sve to uzme u obzir, pogotovo težina, automobili nemaju nikakve šanse u takvim okršajima. Pa kad ne poštuju prednost tramvaja i zanemaruje čistu fiziku rezultat je toliki broj sudara.
Tacno je, i ako neko hoce da vidi kako je stvarno tesko zaustaviti tramvaj, neka isproba neki tram simulator, ima nekoliko besplatnih programa da se skine sa interneta. Ja nisam mogao da poverujem kako je tesko zaustaviti tramvaj dok nisam isprobao. :kafa:
 
играо сам ја Rail Simulator, и скоро сваки пут сам промашио станицу за пола вагона, док нисам ухватио фору
 
Posebno je opasno za pešake, pogotovo u onim uskim ulicama, kao Vojvode Stepe, gde idu uz trotoar, a vi žurite, istrčavate iz sporedne ulice. Druga situacija: zaobilazite na trotoaru parkirane automobile i jedini put su šine
 
Sto se tice samog telefoniranja, najmanje lose utice na tramvajdzije, jer oni imaju samo gas i kocnicu. TJ. ruke ne koriste za upravljanje. Plus imaju izvanredan pregled. Ali se slazem da ne sme.

Verujem da je u 95% cukanja tramvaja krivac vozac automobila. Tram ima prednost kako god okrenes, a posto to retko koji automobilista postuje, tramvajdzije idu na snagu, jer je zakon na njihovoj strani. I treba tako da bude.
 
belgrey":3rofoxxk je napisao(la):
Jutros sam čekao tramvaj kod Belvila u smeru ka Bloku 45. U suprotnom smeru je prošlo tri tramvaja. Od tri vozača tih tramvaja dvojica su telefonirala. To je inače slika koju redovno viđam. Ne znam kako se izboriti sa tom pojavom. Strašno je koliko profesionalni vozači telefoniraju. Ne znam da li da ih fotografišem pa da prijavljujem GSP-u ili saobraćajnoj policiji.
Uslikaj ih, prijavi GSP-u, saobracajnoj policiji i posalji slike medijima (novinama i televiziji) da malo i oni dignu dreku.
 
stf":1aqspqm2 je napisao(la):
Sto se tice samog telefoniranja, najmanje lose utice na tramvajdzije, jer oni imaju samo gas i kocnicu. TJ. ruke ne koriste za upravljanje. Plus imaju izvanredan pregled. Ali se slazem da ne sme.

Verujem da je u 95% cukanja tramvaja krivac vozac automobila. Tram ima prednost kako god okrenes, a posto to retko koji automobilista postuje, tramvajdzije idu na snagu, jer je zakon na njihovoj strani. I treba tako da bude.
Naravno da su vozaci automobila najcesci krivci. Pravilo o prvenstvu prolaza za tramvaje nije nicija obest, niji usiljena mera kojom bi se ubrzao "rapid transit" jednostavno, on je daleko najteze vozilo na gradskim ulicama i svaki kontakt sa njim je kritican. Ali ne slazem se sa tim da vozaci tramvaja mogu da telefoniraju "jer ne koriste ruke u upravljanju" Nije stvar u tome koliko ruku i nogu koristis u manipulaciji odredjenim vozilom, vec u koncentraciji. TElefon odvlaci koncentraciju, sem toga tramvajdzije ne koriste ruke za upravljanje kretanje vozilom, ali koriste za sve ostalo. Zamisli da je napolju mraz, a vozac se zaneo telefoniranjem u svojoj kabini da je zaboravio da ukljuci grejanje u putnickoj kabini,
 
Raduje me baš što smo bolji od Rima!:D

Inače, u Katicama su vozačima ruke potpuno slobodne, pa je razgovor mobilnim u ruci isto kao i handsfree u kolima. Tako da mislim da je malo preterano toliko pažnje posvećivati tome
 
лик је мултипрактик, ради три ствари истовремено. и после сметају трамвајџије које телефонирају...
 
Za sve ljubitelje reklama na vozilima:

traincochon.jpg
 
Vrh