Šta je novo?

Tramvaji

Problem tramvaja ka banjici
Kada policajac drži otvoreno od grada ka vojvode stepe i pravo ka bulevaru, tramvaj tad može da ide, ali uglavnom su šine blokirane od strane onih koji čekaju iz pravca stadiona, tako da tramvaj mora da sačeka. Kada policajac pusti suprotan smer, onda tramvaj takodje mora da čeka jel ne može proći jel kola non stop prolaze. Kada policajac ponovo pusti kola iz pravca grada tramvaj krene do sledeće raskrsnice sa bulevarom, ali na toj raskrsnici tramvaj ima STOP, tako da ponovo mora da čeka da policajac prvo zatvori taj pravac.
Ko je shvatio shvatio je :)
Tu i mene nervira, taj deo, pošto silazim odma na autokomandi i čekam 39 ili 18, obavezno prodju 3-4 osamnestice i jedna 39 :) dokle tramvaj ne prodje raskrsnicu :). Ali kada nema policajaca koji regulišu saobraćaj tramvaj za čas prodje
 
трамвај увек има предност на Аутокоманди. е сад, што дебили блокирају шине, то је друга ствар
 
Na Slaviji nije bilo saobracajaca, a tramvaj uvek ima prednost kad izadje. Ovaj "moj" je propustao bukvalno svakog, i sa leve i sa desne strane. Kad bi saobracaj tramvaja bio tako organizovan, turaze bi bile duplo duze nego inace.
 
Na Autokomandi najveci problem je milicija.
 
JohnnyLee":1kd620ub je napisao(la):
трамвај увек има предност на Аутокоманди. е сад, што дебили блокирају шине, то је друга ствар
Svugde osim kada treba da preseče bulevar, pogledaj bolje stoji STOP tramvajima :)
 
Ja ne mislim da su LRT i tramvaj isto, uvek smo ih na faxu pominjali kao dve razlicite vrste prevoza. LRT uglavnom ima nezavisnu trasu, veci kapacitet, brzine, redje stanice i dosta nadzemnih i podzemnih delova trase. To dodje nesto izmedju tramvaja i metroa, prema tome nije isto...
 
Ok,razlika je u infrastrukturi.

Recimo ovaj CAF sa vratima sa obe strane,sedistima 1+1 i delimicnom nezavisnom trasom=LRT.
 
prostorni planer":2tasocx9 je napisao(la):
Ja ne mislim da su LRT i tramvaj isto, uvek smo ih na faxu pominjali kao dve razlicite vrste prevoza. LRT uglavnom ima nezavisnu trasu, veci kapacitet, brzine, redje stanice i dosta nadzemnih i podzemnih delova trase. To dodje nesto izmedju tramvaja i metroa, prema tome nije isto...
...али је ипак ближе трамвају него метроу.
 
Bitna je i brzina pored nezavisnosti i kapaciteta!
Ovaj nas tram ide 60 max, dok DLR na primer ide 80 a nove kompozicije 100km/h!
 
U Hanoveru ima LRT i to svakako ima mnogo više sličnosti sa tramvajem nego sa pravim metroom štaviše ne može se porediti sa efektivnošću.
 
Kazu da se vozao caf po dvoristu depo-a sve do 22h onda je otiso na dremku.

valjda ce za neki dan na ulicu na testove
 
Pa pise katice i svajcarci... :)

Nego, jel pouzdana informacija da ce za vikend biti probna voznja? Valjda ce uspeti da predje most bez grebanja.... :/

Mislim da je jos jedno kriticno mesto stanica ispod mostarske petlje....
 
nije pouzdana informacija.Polako,znacemo kad izadje prvi put pa cemo posle da ga ¨lovimo¨.
 
nasi kriju CAF i vozaju ga po depou kao da je to neka nova tajna tehnologija. Depo Novi Beograd gsp-ova AREA 51 :lool:
 
Da, zaista ga kriju, kao da se nećemo svi za koji mesec vozati njime. Ali, razumite im, njim aje to kao da su dobili leteći tanjir na observaciju
 
a izgleda da se caf krije i u saragosi. vratio se pre par dana a tamo ni traga ni glasa od tramvaja na ulicima, stoji da sam bio pripit ali bas tramvaj da ne primetim 3 dana...
 
oces reci da si bio pripit tri dana ili da tramvaja jednostavno nije bilo :p :lool:
 
Vrh