Ne treba preterivati. I sam sam protiv oslanjanja na donacije, plus da se još na iste čeka, al daleko su "Švajcarci" od nekog otpada. Nisu svi slati sa ciljem da idu na liniju, al oni koji jesu, vala su došli u izuzetno dobrom stanju, pogotovu pojedini Schindler-i. Treba kupiti novo naravno, ne pišem ja ovo prvi put, al za to nam grad Bazel nije kriv. Neki od tih tramvaja rade skoro 20 godina, iako je bilo predviđeno maks desetak. Düwag i Schindler, ma koliko bili stariji od naših KT4, ipak su za bar dve klase iznad Čeha. Možda ne toliko za vozače, jer prosto su tehnološki u 60-tim godinama, al ovako po ukupnom kvalitetu, tehničkim karakteristikama, performansama itd., svakako na osetno višem nivou u odnosu na većinu tramvaja, koji su krstarili Beogradom. CAF je neka druga priča, kao moderan niskopodan tramvaj. Tako da "Švajcarci" nisu sramota Beograda, već je sramotna naša inertnost u kombinaciji sa opuštenim stavom da će donacije doveka pokrivati rupe u voznom parku. Uz to što su nam slali, lagano smo usput mogli, pa makar i na pet godina, uzimati barem po 20 novih tramvaja.