Šta je novo?

Tramvaji

Vrlo kratko isprobam bio je planiran za liniju 3 ali se nesto nije dobro pokazao i onda je ostalo sve na tom jednom probnom primjerku isto kao i debeljko
 
Радио је на линији три нешто кратко непосредно после доласка жутих Швајцараца.
Screenshot_2023-12-20-23-24-34-564_com.google.android.apps.maps-edit.jpg
Screenshot_2023-12-20-23-22-32-177_com.google.android.apps.maps-edit.jpg
 
Nisam mnogo ukljucen u ovu temu ali jel se planira raspisivanje tendera tek kad se formira nova gradska vlast ili?
 
Uh, kakvo pitanje.
Vlast u Bgd ko zna kad će biti formirana. A i ako se formira, ko zna koliko će trajati.
Ulazimo u fazu intezivnih događaja.
Do raspleta koji neće skoro, ostaje nam da se zadovoljimo tim što imamo. A ni odlazećim, u svakoj varijanti, ne bi biše trebalo dozvoliti da odlučuju i o čemu bitnom. Sklapanje ugovora od više desetina miliona svakako je bitno.
Dovoljno su pokazali koliko znaju, a rok trajanja im je istekao, bez obzira na trenutne rezultate kvaziizbora.
 
I to nam je poznato, nakon izbora 1996, kada je u Miloševićevo vreme opzicija uzela Beograd.
Tada je nastao onaj čuveni cirkus sa autobusima iz Berlina. Republički organi su sabotirali uvoz do maksimuma, odugovlačeći, da bi na kraju, kad su pod pritiskom morali da ih puste u zemlju, morala da ode ekipa električara da im ugradi gabaritna svetla da bi ih na granici pustili da uđu u zemlju.
 
Neko bi trebalo da opomene saobraćajce za ovo što rade na kružnom na Autokomandi, preterano je da se blokira tramvaj preko 5 minuta za prolaz, šinsko vozilo uvek treba da ima prednost.

Sa druge strane moralna dilema, da li bi trebalo da čeka puni Švajcarac sa prikolicom i oko 200 putnika da prođu 80-100 putničkih vozila sa 1 eventualno 2 čoveka, ko bi tu trebao da ima prvenstvo?
 
Dobro, na dugoračnom planu.

Ali pričamo o sadašnjoj situaciji, zašto jedan čovek drži tramvaj 6-7 minuta i to prepun?
Zar je toliko teško zatvoriti tok iz Slavije manje od 1 minuta da prođe tram, ne razumem stvarno.
 
Saobraćajac kaže suprotno, pitao sam ja zašto to rade, kažu "da tako treba".

Najgore kada idu 3 Katice jedna za drugom i ako ste u onoj trećoj, ježa ste je*******ali. Meni se desilo i čekao sam 15 minuta, jer je dileja puštao samo po jedan tramvaj i tako.. od tada uvek gađam da uđem u prvi ili u 33jku (ako u nju i može da se uđe uopšte)

Osim dvojice koji su stvarno maksimalno korektni uvek, ostali bukvalno vrše teror nad tramvajima.
 
Totalni kretenizam. Dal je moguće da stvarno kaže da tako treba🙄 Video sam i sam da često baš ozbiljno zadržavaju tramvaje. Bukvalno bi trebalo da se reaguje i na nivou samog GSP-a, koji hteo ne hteo, dosta sarađuje sa saobraćajnom policijom. Otkud da nadređeni običnom saobraćajnom panduru daju tako naloge da zadržavaju tramvaj, nije toga bilo ranije mislim, a ako to rade na svoju ruku, pa možda treba početi sa prijavama. Al teško da bi tako nešto radili na svoju ruku.
 
20231115_142940.jpg

20231115_143058.jpg


Evo to obično ovako izgleda, ovaj sa zelenom pištaljkom voli često da ih drži dok se ne sakupi više tramvaja i tek ih onda pušta..

Zato ih u ovakvim situacijama nema nigde.
20231102_125912.jpg

20231030_134049.jpg


+ Kod Sava Centra vozači uporno blokiraju bašticu kada se uključuju na bivši AP prema Gazeli, pa se 95 nekako iščupa, ali tramovi ostanu zakovani i niko ih ne pušta.
Postoji par kritičnih tačaka u gradu gde vozači konstantno blokiraju tramove, ali baš tu nikada nema policije, zanimljivo..
 
Džaba nama i neka buduća nabavka novih modernih tramvaja, ako se njihovo kretanje direktno sabotira na više tačaka u gradu. Mi mnogo prostije stvari ne možemo da rešimo, da im damo nešto u svetu potpuno normalno, prednost u odnosu na ostatak drumskog saobraćaja. O samoj infrastrukturi tek. Puna rupa i grešaka u projektovanju. Onda će doći jedna pametnica u liku ovog našeg nesrećnog gradonačelnika, i reći kako je autobus i bolji i jeftiniji, onako stručno uz par usputnih ličnih analiza situacije ne terenu. Ustvari, šta čovek i da očekuje od lika, koji kaže da preko 25 godina nije ušao ni u jedno vozilo javnog prevoza. Po Evropi se mnogo veće glave od gradonačelnika mogu videti po prevozu, i to ne samo u metrou. Al ovdašnjim naduvanim šupljim glavama je to ispod časti, a to što nikad ne ulaze u vozila javnog prevoza svojevrsni statusni simbol.
 
Где и да га возе? И где је уопште возио осим за оне немачке туристе кад му је пукао пантограф?
 
Pogledajte prilog 184505
Pogledajte prilog 184506

Evo to obično ovako izgleda, ovaj sa zelenom pištaljkom voli često da ih drži dok se ne sakupi više tramvaja i tek ih onda pušta..

Zato ih u ovakvim situacijama nema nigde.
Pogledajte prilog 184507
Pogledajte prilog 184508

+ Kod Sava Centra vozači uporno blokiraju bašticu kada se uključuju na bivši AP prema Gazeli, pa se 95 nekako iščupa, ali tramovi ostanu zakovani i niko ih ne pušta.
Postoji par kritičnih tačaka u gradu gde vozači konstantno blokiraju tramove, ali baš tu nikada nema policije, zanimljivo..
Treća slika: polukružno skretanje na tramvajskoj pruzi, četiri auta parkiranja na stazi. Policija na kružnom toku pored to verovatno ne vidi...
 
Neko bi trebalo da opomene saobraćajce za ovo što rade na kružnom na Autokomandi, preterano je da se blokira tramvaj preko 5 minuta za prolaz, šinsko vozilo uvek treba da ima prednost.

Sa druge strane moralna dilema, da li bi trebalo da čeka puni Švajcarac sa prikolicom i oko 200 putnika da prođu 80-100 putničkih vozila sa 1 eventualno 2 čoveka, ko bi tu trebao da ima prvenstvo?
Da je imao morala, ne bi završio da radi u policiji, prosto.
 
Није баш ок етикетирати људе по занимању. Проблем је системски, што је МУП свет за себе а ГСП свет за себе. У добро организованом граду треба да постоји центар за руковођење саобраћајем, где седе људи из МУПа, ГСП, СЈП, паркинг сервиса, хитне помоћи и других комуналних служби, и гледало би се где настају застоји да интервенишу саобраћајци, да се уступи првенство возилима јавног превоза, хитној помоћи, да имамо даљински контролисане семафоре, да се одмах упућују службе где треба, нпр. Паук где неко блокира шине, водовод где пукне цев, и сл.
 
Vrh