Šta je novo?

Tramvaji

Мутне радње, постоји велика вероватноћа да ово раде из погрешних разлога. Вероватно ће спровести велику пљачку и узети неке кршеве. Надам се да се то ипак неће десити али мале су шансе. Јбг то тако код нас функционише, и јако ми је жао због тога. Треба им ј..... матер.
 
20231124_194246.jpg
 
Baš me zanima kako će sertifikovati ove tramvaje... Mislim da još nisu ni zvučnike ugradili u njih.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Ali... ko je tu lepo pare potrošio (čitaj prebacio nekome svom) za štampanje toliko naplenica, odnosno duplo više nego potrebno - šta meni znači informacija da je vozilo u procesu sertifikacije, kada niti je to neki zvaničan zakon niti pravilnik? A onda će jednog dana nekog da ili skine tu nalepnicu ili da jednostavno preko nje zalepi novu da je vozilo sertifikovano. I još gore od toga - u saobraćaj je pušteno nesertifikovano vozilo, koje treba da ispuni ko zna kakve uslove, što u normalnom slučaju znači da je otprilike bezbedno za vožnju - drugim rečima "evo nalepnica da vam kažemo da vozilo trenutno možda jeste bezbedno za vožnju, ali kada bude stvarno bezbedno, onda ćemo vas obavestiti još jednom nalepnicom". Kakva debilana...
 
Sva vozila su bezbedna (trebalo bi hahha), nije to poenta nalepnice za sertifikaciju.
Već ispunjenje uslova u vidu, displeja, klime, terminala za plaćanje u vozilu, najave itd...

Kako god, glupost živa, ta nalepnica nije ni namenjena za tehničku ispravnost vozila, a evudenciju o gore pomenutim uslovima su mogli da vode unutar preduzeća/sekretarijata.
Ali pranje novca u vidu štampanje naleonica, to obožavamo.
 
На основу члана 33. став 1. тачка 18. Статута ЈКП Градског саобраћајног предузећа
„Београд“ број 3644 од 29. 3. 2013. године, Надзорни одбор Предузећа на 88. седници одржаној
28.6.2016. године, донео је
П Р А В И Л Н И К
О ЕКСПЛОАТАЦИОНО-ТЕХНИЧКИМ УСЛОВИМА
ФУНКЦИОНИСАЊА ТРАМВАЈСКОГ ПОДСИСТЕМА У ЈКП ГСП „БЕОГРАД

 
Neko pomenu da će Končar možda da se javi na tender, kako stoji njihov tram sa ovim uslovima?

Mada ako Šapić ostane na vlasti, Končar neće voziti Beogradom, znamo koliki je lik kompleksaš.

Moze, samo onda kada nasi proizvodi budu imali jednak tretman na njihovom trzistu.
 
Сећате се оне рекламе из 90их где солидарни, насмејани грађани помажу симпатичном шоферу гсп-а и излазе из поквареног буса да погурају?
Био сам клинац и још тада сам капирао да имам "привилегију" одрастања у монтипајтоновском друштву.

С тим у вези, кад је овај град уопште и имао јавни превоз достојан човека? 1941е можда? 1912е?
 
Stao na prekidač, vrv, ili mu je malo falilo do prekidača (sekcinera) da pređe na deo mreže na kome ima struje.
Pisao sam ovde već, o guranju trolejbusa na Dedinju. Dugo nije bilo trolejbusa i išao sam ka gradu. Nešto pre kružnog toka kod D. Mišovića je sekcioner. Trebalo je da na toj deonici bude isključena struja i žurio sam da stignem pre isključenja, ali nisam uspeo. Pustio sam ide koliko je mogao, ali je ipak stao koju desetinu metara pre. Kako je bilo dosta putnika koji su žurili, a i ekipa je bila mlađa, zamolio sam ih da poguraju, pokazavši crvenu pločicu na mreži koja označava sekcioner. Pristali su, pogurali, sačekao ih da uđu i nastavili su vožnju. Prevezli su se normalno dalje, umesto da čekaju ili da se pate kombinujući druge prevoze. Zar je problem nekad učiniti nešto tako i zar treba od toga praviti senzaciju?
Nije bila retkost da vozač ugasi autobus ili da se ugasi sam u mestu, a da neće da upali. Dok su bili ručni menjači, lako se rešavalo sa malo guranja.
 
Vrh