Šta je novo?

Tramvaji

Hajde nek se zalepi, pa da sutra imamo kompilaciju tramvaja u snegu.😉
20231206_145647.jpg
 
Hajde nek se zalepi, pa da sutra imamo kompilaciju tramvaja u snegu.😉
Pogledajte prilog 182943
Нема довољно ниску температуру да опстане нажалост, тако да мислим да нећемо још увек имати трамваје у снегу. Надам се да ће се ускоро то десити, није дуго.
 
Verovatno da jesu, ali je trenutno lažna, ne postoji ni tender niti bilo kakva javna dokumentacija u vezi nabavke (sem otkazanog tendera za tramvaje i namere da sekretarijat preuzme nabavku tramvaja) :)
 
Posle dužeg vremena eto malo više fotki, ništa od snega, ali baš je 'ladno.

CAF Urbos 3 GB 1503 ; Linija 9 Blok 45 - Banjica II
1503 (1).JPG

1503 (2).JPG

1503 (4).JPG

1503 (6).JPG


Düwag GT6 GB 2133 & GB 1440 ; Linija 9 Blok 45 - Banjica II
2133 & 1440 (1).JPG

2133 & 1440 (3).JPG


Düwag GT6 GB 2629 & 1474 ; Linija " Van Službe" (Stiže pojačanje za 9)
2629 & 1474 (1).JPG

2629 & 1474 (2).JPG


Katica GB 2226 & 2323 ; Linija 10 Kalemegdan Donji Grad - Banjica II ( Ovaj tram upadne na svakoj foto akciji lol)
2226 & 2323 (14).JPG

2226 & 2323 (15).JPG


Katica GB 2235 ; Linija 10 Kalemegdan Donji Grad - Banjica II
2235 (7).JPG


Katica GB 2267 ; Linija 14 Banjica II - Ustanička
2267 (2).JPG

2267 (3).JPG


Katica GB 2269 & 2403 / 2404 ; Linija "Van Službe"
2269 (9).JPG


Katica GB 2285 ; Linija 14 Ustanička - Banjica II
(Bukvalo jedna od jačih lokacija za fotkanje, uskoro ponovo dolazim.)
2285 (1).JPG

2285 (3).JPG


U povratku.
2285 (4).JPG


Katica GB 2319 ; Linija 9 Blok 45 - Banjica II
2319 (1).JPG

2319 (3).JPG


Katica GB 2349 ; Linija 10 Kalemegdan Donji Grad - Banjica II
2349 (14).JPG


U povratku.
2349 (16).JPG


Katica GB 2362 ; Linija 9 Banjica II - Blok 45
2362 (2).JPG


Katica GB 2368 ; Linija 14 Banjica II - Ustanička
2368 (2).JPG


I to bi bilo to od ove kratke ledene akcije brrr..🥶
 
Па и неће их бити, биће укинути.

Otkud to sad, ako prvom deonicom ne treba ni raditi tramvajske baštice. Valjda će ostati da ide kroz park. U principu, ne deluje mi to kao neka velika smetnja. Na ovom središnjem nesrećnom delu Bulevara patrijarha Pavla odveć urađene baštice. Taman posla da trajno ukinu trojku.
 
A majstorski, ako je samo stao ispod izolovanog dela (a izgleda da jeste na ukrštanju sa trolejbuskom mrežom), pa raskočen tramvaj se tih 50-100 cm pogura bez po muke (tramvaj jeste težak desetinama tona, ali otpor kotrljanju na šinama je minimalan).
Doduše nikad mi neće biti jasno zašto novi tramvaji nemaju bateriju za bar par desetina ili stotina metara, čisto da mogu da se sklone sa raskrsnica u slučaju da nestane struje, ako već ne i malo više (1-2 km) da "dohvate" deo mreže, iza sekcionera, koji je pod naponom.
 
Dešava se, posebno u gužvama. Vozač mora da ostavi prostor da to parče pređe pod inercijom, a onda mu se neki auto ubaci ispred, mora da koči i eto, stade na sred prekidača.
Trolejbusima se to češće dešava - više su izloženi gužvi, blokiranju točkova, veći otpor kotrljanja, manja masa... Sve se reši sa malo dobre volje i par momaka
 
Ja mislim da su ovo uradili da pametni ne voze tramvajskim šinama tuda do franšna. Dijagonalno su obe rupe, pa verovatno ne može da se prodje, jer bi se automobili za glavili.

Jednom je Fiat Doblo od Pošte prošao lagano po sredini.

Ovo bi trebalo da je šinska diletacija, deluje kao da su nešto krpili i ostavili tako.
 
Vrh