Šta je novo?

Tramvaji

Јака понуда за град који има трамвај од 1892. И који је нпр. пред рат имао савременији трамвај (Бреду) него икоји немачки град.

Запатио се овде неки озбиљан људски коров.
 
IMG_9808.jpeg

©byconecto
 
Tramvaji u Zagrebu poređani po starosti. Da nismo divljačko društvo koje je dozvolilo da izgori Depo i bude prodat privatniku koji je srušio Depo i sada tu gradi zgrade mogli smo i mi imati nešto slično.

Pogledajte prilog 178631
Realno nikada nije trebalo dozvoliti da depo postane tržni centar. Otet GSPu, oteto prokleto
 
Трагедија ако узму Бозанкаја трамваје, одвратни су ми и делују ми не функционално. Исто као и Шпанци. Авенијо је дефинитивно један од лепших нових модела и верујем да је поприлично квалитетан, ту је прави се у Крагујевцу.
 
Danas kod Franša ulazi Romska porodica sa decom, niko ne želi da im ustupi mesto.
No, potez vozačice tramvaja će vas oduševiti, pripretila je svim putnicima da ona ne polazi dok neko ne ustupi mesto deci, prošlo je sigurno koji minut dok neki nisu popustili i deca se nisu smestila te je tramvaj krenuo.

Kao za baksuza zaboravih da pogledam GB, inače bih prijavio, ovo je za zasluženu stimulaciju.🙂
Inače, vozači često pomažu osoboma sa invaliditetom, to sam lično video nekoliko puta (pogotovo ženski vozači), zaista jedan od najboljih kolegijuma u GSP-u.
 
Moram malo rušiti sneška: vozač kad insistira da se putnike iz neke kategorije obezbedi mesto, insistira sigurno zbog altruizma i želje da pomogne, ali i da zaštiti sebe, da mu neko ko to nije u stanju, ne stoji, kako se ne bi povredio u vožnji
 
Danas kod Franša ulazi Romska porodica sa decom, niko ne želi da im ustupi mesto.
No, potez vozačice tramvaja će vas oduševiti, pripretila je svim putnicima da ona ne polazi dok neko ne ustupi mesto deci, prošlo je sigurno koji minut dok neki nisu popustili i deca se nisu smestila te je tramvaj krenuo.

Kao za baksuza zaboravih da pogledam GB, inače bih prijavio, ovo je za zasluženu stimulaciju.🙂
Inače, vozači često pomažu osoboma sa invaliditetom, to sam lično video nekoliko puta (pogotovo ženski vozači), zaista jedan od najboljih kolegijuma u GSP-u.


Sa jedne strane lepo da se bar negde pokaze civilna courage (gradjanska hrabrost).

Za mene se postavlja pitanje, dali i decima (ne mislim bebe i todlere (do otprilike 3 godine), naravno) se mora/treba ustupiti mesto. Gotovo u celom svetu se ustupa mesto samo ljudima kojima stojenje prestavlja problem (invalidi, starije osobe (bar u penziji) ili vidnim trudnicama). Ja licno imam malo dete i ne vidim problem da i ono ceka u redu ili stoji u prevozu (ako voznja ne traje satima, naravno).
Ako se to uzme u obzir, onda ovo insistiranje vozaca na ustupljivanje mesta, dovodi pomenutu porodicu tek u neprijatnu situaciju. Posto sad vise deluje da je rasizam u pitanju od nekulture.

Zato mislim da bi civilna couraga na drugom mestu bila mozda malo prikladnija, na primer pri svedocenju i prijavi korupcije/kriminala, sprecavanju bahatom ponasanju, zastiti zivotne sredine, angaziranje u humanitarnim delima...
 
Imaš recimo, dete od 2,3,4 godine i pustiš ga stoji u gužvi.
Kako to misliš da izvedeš a da dete ne bude zgnječeno, da se ne uguši i bar ne povredi ili samo uplaši?
Toliko dete moraš da držiš u naručju. A da li uvek možeš sigurno da se držiš i sadržiš za neki gelender dok držiš dete od petnestak kila a ostali te guraju, gaze i ljuljaju?
Naravno da bi neko trebalo da ustupi mesto osobi koja drži dete. I svakako pozdravljam potez vozača da ne krene dok se dete ne smesti, jer i sam sam to radio, i tako, pored tog deteta, čuvao i sebe
 
Trideset godina se nije sirila tramvajska mreza, ni ne nazire se tako nesto. Javni prevoz se nije unapredio ni malo a potrebe su velike, ne bavimo se time a poprilcino je bitno. Sve to je totalno nenormalno a nama je to postalo normalno. Zivimo u nenormalnom drustvu ja ne znam dal su ljudi toga ovde zaista svesni, cast izuzecima.
 
I kako će tramvaji dobiti sertifikovan status?

Da se podsetimo Šapićeve izjave:
"Na vozilima sada se često može videti tabla na kojoj piše 'Vozilo u procesu sertifikacije', a to znači da se trenutno u tom autobusu proverava da li radi klima i grejanje i da li je ispravan GPS uređaj, odnosno da li je vidljiv na aplikaciji.

Ah da, još jedan dokaz da su nalepnice bacanje para, jer će biti sertifikovano svako vozilo, bez obzira na stanje vozila, čistoću, postojanje klima uređaja...
 
Forma, kao i uvek, kao i sve.
Ali, neko je i sertifikaciju, ali i te sertifikacijske nalepnice (u 2 navrata) debelo naplatio.
A suština je da su truli, prljavi, da klima nema... Na osnovu čega ih sertifikuju? Što imaju sve točkove?
 
Primetio sam da su skoro svi privatnici završili taj proces "sertifikacije" a da GSPova vozila i dalje čekaju....to nam dovoljno govori o stanju u ovom preduzeću kad svoj proces ne mogu da ispoštuju.
 
Primetio sam da su skoro svi privatnici završili taj proces "sertifikacije" a da GSPova vozila i dalje čekaju....to nam dovoljno govori o stanju u ovom preduzeću kad svoj proces ne mogu da ispoštuju.

To nije istina, većina Higera i zglobnh BMC-a je prošlo proces sertifikacije, svi električni takođe.
Dobar deo privatnika trenutno nema nijedno sertifikovano vozilo što dosta govori.
Slike ne mogu da lažu:
3592 (1).jpg

3380 (1).jpg


Ta nalepnica je čista glupost i nema nikakav smisao, pa čak su i Banetove (R)AKI(J)E prošle njih, a do juče smo čekali da padnu na tehničkom.
 
Primetio sam da su skoro svi privatnici završili taj proces "sertifikacije" a da GSPova vozila i dalje čekaju....to nam dovoljno govori o stanju u ovom preduzeću kad svoj proces ne mogu da ispoštuju.
Nalepnice za sertifikaciju nemaju nikakve veze sa stanjem vozila.
Sertifikovano vozilo mora da poseduje ugradjen GPS sistem za praćenje, klima uredjaj, uredjaj za plaćanje svim karticama, jedinstveni broj pod kojim je zaveden autobus u javnom saobraćaju, kao i još neke parametre koje mora da ispunjava da bi vozio na odredjenoj liniji (broj sedišta, ukupni kapaciteti itd…).
Tako da, te nalepnice se uopšte ne odnose na mehanički deo autobusa, nemojte da vas zavarava. Svaki bus će biti sertifikovan.
 
Сертификована возила а 90% нема уређаје за плаћање свим картицама сем Дине.
 
Vrh