Šta je novo?

Tramvaji

pa mi nemamo para da platimo nove tramvaje
mi smo sirotinja
ja cu biti srecan da vidim bilo kakav tramvaj, makar i star 50 godina
 
Eve gi na snimku:

Ali nama ne treba to, mi ćemo da pazarimo ovo:
1412_ygdc5.jpg

A glavni posrednik će biti NN firma osnovana pre dve godine u porodičnoj kući podno Prokopa, kao kad su se kupovali Higer autobusi.

I što rekoh na temi o Prokopu, fascinantno je kako u Srbistanu ne može da se kupi kamion sijalica za zamenu bez tendera, ali zato kad se kupuju stotine autobusa, desetine tramvaja i vozova, onda može sve i mimo tendera, i mimo procesa žalbi, i mimo javnih rasprava, a bogme i mimo javnih tokova...
Zar ne bi bili slicni onima u Temisvaru ?
 

Prilozi

  • 50307_timisoarabozankayatram4_983175_crop.jpg
    50307_timisoarabozankayatram4_983175_crop.jpg
    239,6 KB · Pregleda: 196
pa mi nemamo para da platimo nove tramvaje
mi smo sirotinja
ja cu biti srecan da vidim bilo kakav tramvaj, makar i star 50 godina
Пара има али иду на глупости - ЕХПО, линијски парк, реновирања реновираних базена, мале серије електробуса, тв преносе спортских такмичења, планиране жичаре (пу-пу-пу далеко било), очајно трасирани метро, мали метро, таблете за школе, таблете за шефове комуналаца, и тд.
Пара има.
 
To što si naveo nisu gluposti. Expo je najveća razvojna šansa Srbije. I ove druge stvari smatram da su potrebne, sem prenosa premier lige na Areni za šta smatram i ja da je potpuno bačen novac.

Prvo premier liga nije baš toliko zanimljiva (ajde da su za te pare otkupili sve Evropske fudbalske lige + NBA + F1 + WRC + Evroligu u košarci to bi onda bila dobra investicija i ne bi imao ništa protiv) drugo mogli su za te pare da izgrade još jedan autoput ili tako nešto.
 
ЕХПО ће сахранити БГ функционално.

Линијсли парк није потребан, било је довољно само средити приобалну стазу.

Базен су требали да ураде како треба приликом првог реновирања.

Електробуси су возила која леп део експлоатације проведу на пуњењу, боље да су узети аутономни тролејбуси.

Држава има прече ствари од тв преноса лиге. Нпр. животе тешко болесне деце (знам да пуцам на патетику, али то јесте прече).

Жичара је погубна за тврђаву.

Лоше трасирани метро је губиташ у старту.

Мали метро, тј. Шапићева иживљавања над булеварским зеленилом је само представа да се нешто ради, без ефекта.

Таблети су Весићева шема да се музе државна каса. Деца нису такла те таблете у настави, а у ЈКП стоје по фиокама.

Заборавио сам још и јарбол и префарбавања возила јавног превоза.

Све су то докази да има пара и да се бацају.
 
Све су то докази да има пара и да се бацају.
Čak i da jeste tako, i da se parama komotnije raspolaže, bolje i to, nego da je situacija koje se mi stariji (ja sam 88 godište) i te kako dobro sećamo, a to je situacija kada se nije imalo para uopšte, a kamoli da je moglo da pretekne i da se troši na, kako kažeš, gluposti.

A EXPO je vrhunska priča i super je što se gradi van grada jer će to oživeti te krajeve grada u koje sada ne ideš bez preke potrebe.

Linijski park će isto biti vrhunska stvar, jer ljudi inače kukaju kako nema dovoljno parkova, evo sada dobijate linijski park i uz sve parkove i zelene površine u BG, moĉi će da "prodišu" ako nisu mogli do sada.
 
Ок, aко има пара за ЕХПО, има и за трамваје, зар не?
Шта се онда чека?
 
Pa ne čeka se. Ako sam dobro video već su naručeni neki turski tramvaji.
 
Има ли конкретно конкурс, тендер, документација, или је рекла-казала?

И зашто неки турски, ако правимо у Србији у Шумадији Сименс ?
Да се брукамо за ЕХПО?
 
ЕХПО ће изгледа бити на републичкој грбачи.
 
Има ли конкретно конкурс, тендер, документација, или је рекла-казала?
Otkud znam.
И зашто неки турски, ако правимо у Србији у Шумадији Сименс ?
Nemam pojma. Verovatno je neka direktna pogodba u pitanju
Ne može Beograd da iznese EXPO. Beograd je sada već u fazi kada sam sebe ne može da iznese, a kamoli EXPO i svu megalomaniju oko njega.
Pa neće odustati od EXPO-a. A ROI će svakako biti ogroman i godinama iza EXPO-a, tako da koliko god to sada zvučalo skupo, od 2027 ćemo kupiti "šlag".
 
Па како то може?

Причаш друже напамет, ништа лично али то даје дозу неозбиљности тебе као учесника у дискусији.

Директна погодба је у супротности са законом о јавним набавкама где мора тендер.

О ЕХПО можемо на теми о ЕХПО, ја сам га само навео као пример да има пара.
 
ЕХПО ће изгледа бити на републичкој грбачи.
Mislio sam najpre na to da neće moći organizaciono, saobraćajno i urbanistički da iznese EXPO.
Ovaj grad puca po šavovima, rekonstrukcije traju 10x više od razumnog, divlja gradnja je svuda, trotoari su parkinzi, prevoz je neuslovan, svakih par nedelja imamo situaciju da sve od Zemuna do Konjarnika stoji, jača kiša ga parališe totalno, saobraćajna mreža mu je mahom iz 19. veka, a njime upravljaju totalni nesposobnjakovići.
Pa neće odustati od EXPO-a. A ROI će svakako biti ogroman i godinama iza EXPO-a, tako da koliko god to sada zvučalo skupo, od 2027 ćemo kupiti "šlag".
Ni Kazahstan nije izvukao neku korist od EXPOa pa neće ni Srbija. To je odavno drugorazredna manifestacija koja je iz godine u godinu sve manje posećena i profitabilna.
Zaostavština 20. veka koja još uvek ima neku prođu u istočnjačkom svetu, ali ne dovoljnu da bude i opravdana i profitabilna.
 
Има ли конкретно конкурс, тендер, документација, или је рекла-казала?
Jedini dokaz o turskim tramvajima je ovo:
 
Ako ce postavljati šine od Slavije do Kalemegdana bez kontaktne mreže, onda taj na baterije i nije toliko loša kupovina.
 
Čak i da jeste tako, i da se parama komotnije raspolaže, bolje i to, nego da je situacija koje se mi stariji (ja sam 88 godište) i te kako dobro sećamo, a to je situacija kada se nije imalo para uopšte, a kamoli da je moglo da pretekne i da se troši na, kako kažeš, gluposti.

A EXPO je vrhunska priča i super je što se gradi van grada jer će to oživeti te krajeve grada u koje sada ne ideš bez preke potrebe.

Linijski park će isto biti vrhunska stvar, jer ljudi inače kukaju kako nema dovoljno parkova, evo sada dobijate linijski park i uz sve parkove i zelene površine u BG, moĉi će da "prodišu" ako nisu mogli do sada.
Državne pare se troše na probleme koji postoje i na potrebe grada dok god se ne reše pravi problemi, a među potrebama grada su i novi tramvaji i trolejbusi.
EXPO će biti savršen izgovor da se privatnicima omogući da izgrade stanove na mestu sajma, i da od javnih površina građani dobiju samo maksimalno 20m uz reku. Ja ne mogu da se pomirim sa činjenicom da ću na sajam knjiga morati da idem u polja van grada.
Taj linijski park koji ti toliko hvališe su zapravo pešačka i biciklistička staza razdvojene travnjakom. Ljudi kukaju da nema zelenila zato što se između ostalog, na svaku zelenu površinu proširio mali metro, jer se pare troše na nacionalni stadion i ko zna šta umesto za npr. gradnju funkcionalne linije metroa, koja bi neutralisala dobar deo saobraćajnih problema Beograd bi još više prodisao jednim pravim parkom na bilo kojoj od reprezentativnih lokacija rezervisanih za investitore.
 
Danas sam se vozio tramvajem 12L2 do Sajma, i zapao mi je za oko jedan detalj: 2 i po godine nakon što je otvoren Savski Trg posle epske rekonstrukcije, konačno su završili i tramvajsko stajalište Savski Trg za linije 11 i 3. Sada imamo apsurdnu situaciju da i 12-ca takođe staje na tom stajalištu, kao i na svom starom stajalištu u Nemanjinoj. Jedna ista linija staje na 2 uzastopna stajališta u razmaku od samo 200 metara, a oba se zovu "Savski Trg".

Po meni je to samo bespotrebno zagušenje već opterećene elektromreže, zbunjivanje putnika i gubljenje vremena putovanja: 12-ca, 7-ca i 9-ka treba da staju samo u Nemanjinoj kao i dosad, a u Savskoj samo 11-ca i, ako se ikada ponovo vrati, 3-ka. Videćemo kako će biti kada ponovo uvedu najavu stajališta preko razglasa u svim vozilima.
 
Poslednja izmena:
Vrh