Mogu da pišem samo iz ugla Stadlera, jer mi je najbliži, znači ovo su oni videli u GSP verziji:
1) Broj sedišta 79 + 1 ; ispunjava uslove tendera
2) Broj modula 3
3) Dužina vozila 30,6 metata ; ispunjava uslove tendera
4) Širina vozila 2, 400 metara ; ispunjava uslove tendera
5) Broj ukupnog kapaciteta 180 mesta ; ispunjava uslove tendera.
6) Širina vratiju 1300 mmdvokrilna, 800 mm jednokrilna ; ispunjava uslove
7) Masa po točku 9,5 t ; ispunjava uslove tendera
8) Što se tiče snage, sve 4 osovine su pogonske, 4x150 kw, izrazito jak.
9) Visina 3,515 metara, e ovde nastaje problem, traži se visina od 3, 600 metara knap su.
10) Prečnik je oko 600mm.
Od dodatnih karakteristika naveo bih i ovu da se "specijalno postolje tramvaja, koje se u donjem voznom delu prilogađava neravninama pruga, a u gornjem delu stabilizuje tramvaj. Tako, s jedne strane, ne dolazi do dodatnih oštećenja pruga i točkova tramvaja, a s druge strane, putnici ne osećaju truckanje i vibracije."
Raspored sedišta koji će izgleda morati da se promeni, skoro zasigurno, u odnosu na onu što su nudili u brošurama tokom Železničkog kongresa ove godine.
Pogledajte prilog 180963
Suma sumarum tender nije napisan za Turčina skoro pa sigurno, očekujem prijavu Stadlera kao za sada jedino izvesnog, potencijalno odustajanje bi bilo zbog nemogućnosti prilagaođavanja rasporeda sedenje u putničkom salonu, mada ne verujem da će se tako lako predati.
Toliko od mene.