Pa i ja u neku ruku. Dvojka treba da bude funkcionalna i praktična linija, kao i sve ostale.
Dvojka će moći da postane funkcionalna tek kada i ako se u Beogradu razvije brzi i potpuno nezavisni teški šinski sistem, odnosno metro. Onda će bez ikakvih neželjenih efekata po ostatak saobraćaja svi tramvaji moći da dobiju nagazne indukcione trake na svakom semaforu, i svi će se drastično ubrzati, tada ćemo dvojku čekati do 10 minuta u toku dana i 15 minuta uveče kako nalaže RV, a ne 20-30 minuta kao danas.
Na toj liniji mogu ostati i one dvodelne Katice koje su u boljem stanju, a kada se i one konačno isluže treba ih zameniti nekim od ovih 100 komada koje tek treba da izaberu.
Ako pretpostavimo da će do njihovog prostačkog vašara 2027. stići svih 25 Bozankaja i ovih novih 100 tramvaja koje god da naruče ajd da kažemo da će biti dvodelni Štadler, i da se popravi 28 čitavim CAF-ova, ako ima i promil šanse da do tada proradi i trojka, mislim da bi organizacija linija trebala da izgleda ovako:
Linija 2-------------8 x KT-4, dakle 4 vozila po smeru.
Linija 3 Omladinski Stadion-Kneževac-------------1 x 2xŠtadler, 4 x Bozankaja, 2 x CAF, 2 x Divag sa prikolicom, 2 x 2xKT-4.
Linija 5------------------5 x Štadler, 2 x Bozankaja, 1 x CAF, 1 x KT-4
Linija 6------------------4 x Bozankaja, 1 x CAF
Linija 7------------------8 x CAF, 5 x Bozankaja, 2 x 2xŠtadler, 2 x Divag sa prikolicom
Linija 9------------------5 x Bozankaja, 4 x CAF, 2 x 2xŠtadler, 1 x 2xKT-4, 1 x Divag sa prikolicom, 1 x KT-4, 1 x Štadler
Linija 10----------------1 x Bozankaja, 1 x CAF, 1 x 2xŠtadler, 3 x Štadler, 3 x KT-4
Linija 11----------------2 x Divag sa prikolicom, 2 x Štadler, 2 x KT-4
Linija 12----------------2 x Bozankaja, 4 x CAF, 3 x 2xŠtadler, 1 x Divag sa prikolicom, 1 x KT-4
Linija 13----------------1 x Bozankaja, 4 x CAF, 3 x Štadler
Linija 14----------------1 x Bozankaja, 3 x CAF, 1 x Štadler.