Zašto ti voziš BMW (ako sam dobro shvatio)? Eno u EU je Dačija najprodavanija. Što ne uzmeš Sandera?Koliko vidim ovo su snimci iz EU. Ako u EU nikom ne smetaju ti tramvaji, zašto se kod nas postavlja pitanje?
Pa gde si ti brate, dugo te nema na ovim temama, ipak se ti voziš svojim kolima i ni ne koristiš gradski prevoz. Ne znam šta bih ti rekao kad porediš rumunski grad od 58 hiljada stanovnika i grad kao što je Beograd.Koliko vidim ovo su snimci iz EU. Ako u EU nikom ne smetaju ti tramvaji, zašto se kod nas postavlja pitanje?
Rece covek gore da nemaju proizvedenih 100 u prethodne 2g tako da otpadaju. Mislim da će ovde 2-3 proizvođača da budu izabrana na tenderu jer je velik broj tramvaja. Neka kombinacija tipa Štadler, Škoda, Siemens, lepo bi legla. Uz Božankaje i Caf-ove biće to lep dodatak za BegeJedva nekako progutasmo Bozankaya, pa sad moramo i ovo čudo.
Ovo vozi u Rešici, gradu od 55.000 stanovnika, i to u Rumuniji koja spada među siromašnije zemlje EU. Ajd da mi lepo uvedemo tramvaj u Kraljevu i Zaječaru, pa da nabavimo 20-30 komada za te gradove, a da za Beograd nabavimo trodelne i veće tramvaje prikladne jednom milionskom gradu?Koliko vidim ovo su snimci iz EU. Ako u EU nikom ne smetaju ti tramvaji, zašto se kod nas postavlja pitanje?
Nađite mi stavku gde je obavezno da neko ima 100 isporucenih tramvaja u protekle 2 godine, ja sam citao i nisam našao tu stavku nigde
Možda bi mogao da se napravi po dodatni pomoćni kolosek na obe strane Ruzveltove između Kraljice Marije i BKA. Postojeća stajališta ostanu kako jesu, a iza njih se na trotoaru prokrči još jedan kolosek koji bi koristile dvojke dok stoje. Time bi se postojeća stajališta našla na ostrvima, ali naravno do njih bi vodili izdignuti "prelazi" na početku i na kraju tako da pešaci stalno budu u istom nivou. Znači na početku i na kraju tog koloseka da bude izdignuti "spoj" trotoara platoa i trotoara stajališta, a između toga kolovoz/kolosek niži od trotoara tako da putnici mogu lako da uđu kao i sa bilo kog ivičnjaka/trotoara.Meni lično mnogo mi je logičnije da postoji terminus na Vukovom spomeniku
E sad je jasno, verovatno se to ne nalazi u tehničkoj specifikaciji nego u nekom od drugih delova tenderske dokumentacije.
Proizvodili su tramvaje i to pre možda deset i više godina. Sad su svakako u vlasništvu CAF-a, pa ne moraju ponovo da se upuštaju u tu priču.
Moram da te ispravim. Na prošlom tenderu je bio uslov da je proizvođač morao imati proizvedenih i isporučenih 50 tramvaja u poslednje 2 ili čak 3 godine.Inače ako nekog zanima, broj isporucenih tramvaja imaju proizvođači poput Siemensa, Škode, Stadlera, Cafa i Pese, barem je tako bilo na prošlom tenderu gde je mesec dana pred podnoše je ponuda i Bozankaya isporučila poslednje od 100 potrebnih tramvaja.