Nema to veze sa dizajnom toliko, pogonske osovine se projektuju slično kod svih proizvođača tramvaja, kada blokiraju, ne možeš mu ništa.
Sećam se da sam to video i u Amsterdamu kod Siemens Combina samo što su oni rešavali problem terenski, ali trajalo je ceo dan.
To su teški kvarovi za koje je potrebno stručno osoblje, verovatno GSP-ovci nisu mogli da reše (nije omaložavanje, zato služe ovlašćeni serviseri).
Pisao je Kesha i o Divazima koji blokiraju, da Düwag još postoji kao firma verovatno bi neki njihov stručni tim mogao da izvrši dijagnozu kvara, ovako sami GSP radnici teško, oni su pripremljeni samo za redovno održavanje.
Imamo tu i pozitivan primer u GSP-u, mislim na saradnju SDT-a i GSP-a, kao ovlašćeni serviser uz ugovor vrše održavanje Solarisa, odnosno servisiraju, preuzimaju teže kvarove i oštećena vozila, dok GSP radi samo primarno održavanje.
Da nema SDT-a, verujem da bi situacija sa Solarisima bila ista kao sa CAF-ovima iako se radi o vrlo kvalitetnim proizvodima.
Nadam se da će isto postići sa MPN-om kada istekne garancija BMC, inače crno nam se piše. Isto važi i za Tursku prevaru na šinama.