Šta je novo?

Tramvaji

Zna neko zasto nikda CAF nije isao rutama 2, 5 i 10 ? Kroz Dorcol pa na dalje?
Vec koliko dugo su u Beogradu nisam nikda video te tramvaje na tim linijama. Velika steta doduse jer se ovi ceski lepo raspadaju polako.
Raðena su testiranja, ja lično se zatekao jednom prilikom. Jednom prilikom, zvanično je saopštenje bilo da su nakon testiranja utvrdili da ima odreðenih problema na trasi. Ovde na forumu je neko pisao da je to zbog nedovoljnog broja putnika za kapacitet CAF - a.

Da je problem u okretnici kod Zoo vrta, to bi moglo da se reši rekonstrukcijom, jer ako je moglo na Ustaničkoj, može i na drugim okretnicama. Na trasi linije 7 je bilo utvrðeno da je problem samo pomenuta okretnica. Pardon, nešto i sa skretanjem iz Bulevara u Resavsku je bilo problem, pa je i to rekonstruisano i onda je doneta odluka da na 12 bude stavljen CAF, zbog čega je ista morala da bude prebačena kroz Resavsku, a kako se ne bi izgubila veza Slavije i Omladinskog stadiona, linija 3 je produžena preko Slavije i Beogradske do Omladinskog.​
 
Ja mislim da je problem od Pristaništa do Zoo Vrta deonica, CAF ima drugačija obrtna postolja od ČKD i ispostavilo se da je to stvorilo poteškoće.

Neka me neko ispravi, ali 10 & 5 drži Dorćol koji nema CAF-ove u voznom parku i zato ih ne viđamo.
Za Dorćolske linije je bio mit da Švajcarci ne mogu da rade, ali je letos to oboreno kada je na 10 radio Švajcarac.
 
Sve tramvaje drži pogon Centrala, zvanično smešten u depou Dorćol, ali sve funkcionalne tramvaje drži na Novom Beogradu. Depo na Dorćolu se koristi samo kao servisni. Ako sam dobro shvatio. Što se tiče CAF-ova bila je priča valjda pošto su koloseci u Cara Dušana u spoljnim trakama da ne mogu vrata da se otvore.
 
Za CAF je bila problem bandera kad ide iz Beogradske desno u Bulevar pa su tu nesto petljali,ali vidjeni su CAF kako puze oko Kalisa i Duewag na 10:
1465116092_473d1e055e_o.jpg

Doduse,tu su redji od jednoroga al su isli.
 
Ranije su Divazi jedno vreme imali zaduženja na 10. Otprilike 2011/12 ako se dobro sećam.
 
Ja mislim da je problem od Pristaništa do Zoo Vrta deonica, CAF ima drugačija obrtna postolja od ČKD i ispostavilo se da je to stvorilo poteškoće.

Neka me neko ispravi, ali 10 & 5 drži Dorćol koji nema CAF-ove u voznom parku i zato ih ne viđamo.
Za Dorćolske linije je bio mit da Švajcarci ne mogu da rade, ali je letos to oboreno kada je na 10 radio Švajcarac.
@Aleki37 je već odgovorio. Imaš samo pogon Centralu. Na Dorćol idu samo za teže i komplikovanije zahvate. Nije depo za tramvaje koji izlaze na liniju.
 
CAF valjda ne može na 10, zbog radijusa skretanja iz 27.marta u Beogradsku .
 
Ništa od ovih tračeva nije potvrđeno, čak je i demantovano. Do sad nije bilo nijedne reči o ukidanju bilo koje deonice tramvajske pruge.
Zato pitam, daj izvor, neki oficijalni dokument, ili nešto slično.
Bilo je reči. Plan da se ukinu tramvaji u Vojvode Stepe do sada niko nije ni potvrdio ni demantovao, Gangula je odgoorio nešto tuc-muc, nema kao informacije o tome, a da želi da ukine tramvaj u Pariskoj i Pjarona de Mondezira nije nikakava tajna. Bolesnik bi da protera 2 i 11 iz centra grada, da bi gradio beskorisnu i disfunkcionalnu biciklističku stazu na strmoj trasi tramvajske pruge između Pristaništa i Knez Mihajlove.
Većeg imbecila ovaj grad ne pamti, kao da se on uopšte vozi biciklom po brdima češće nego gradskim prevozom.
 
Vrh