Šta je novo?

Tramvaji

Uzork se ne zna? Može biti da je zablokirao. Pisao sam o slučaju CAF-a koji je zablokirao na Brdu, pa pošto ne može da se uradi ništa na licu mesta, u smislu da se ne može prići ničemu ispod tramvaja, vučen je satima i hlađen iz dva vatrogasna kamiona, pogotovu je bilo čupavo preko Mosta na Adi. Sve se odvijalo tokom noći naravno.
Zna se uzrok i pisao je neko ovde, samo ne mogu da se setim al znam da je neki ozbiljan problem u samoj proizvodnji.
Dizajn spolja je odličan, dok je unutra baš gadan i ježim se kad vidim ona platična sedišta, kao i ona odvratna vrata i šipke.
 
Za enterijer ne znam. Nisam u Temišvaru ulazio u te tramvaje, a bio sam proletos tri dana u tom gradu. Spolja su prednja i zadnja stena ok, bokovi tako lomljeni meni baš i ne, pogotovo mi se vrata ne sviđaju tako iz tri dela. Ako neko zna o čemu se tačno radi, značilo bi da napiše, jer tramvaji stvarno nisu naivna stvar nimalo. Kažem opet, ako je blokirao, dešava se, pošto bih rekao da održavanje ni u Temišvaru nije bog zna kakvo, s obzirom na šta im trolejbusi liče, na primer.
 
Dizajn samog tramvaja meni uopšte nije loš.
Veći je problem što se firma forsira umesto fabrike u Kragujevcu.
Mislio sam na retardirani dizajn postolja i točkova koji se u slučaju havarije tako trajno i neizmenjivo zablokiraju da moraju "na silu" da vuku tramvaj do depoa i da ga usput hlade vodom. Neki inženjer je dobio pare za takav dizajn.

A slažem se da je na toliko mnogo nivoa pogrešno da se forsiraju turski mutanti umesto proizvoda iz Kragujevca.
 
Vrh