Šta je novo?

Tramvaji

Како напредују радови у Савској,нисам скоро ишао?Хоће ли у петак пустити 11 и 12 да иду Савском?
 
Gangula je na današnjoj konferenciji izjavio da će samo tramvaje pustiti 1. novembra ali da se radovi na kolovozu u Savskoj nastavljaju.
 
Meni Savska ne deluje spremno za sutra.
Šta će biti uopšteno za 7 & 9 ako tramvaji ne krenu kroz Savsku sutra? Jer centrala NBG daje vozila za te linije.

Sve uvijeno pričaju za tramvaje kao da ne kasape 2 najbitnije Tranvajske linije u Gradu.

Sada ostaje da se nadamo da će sve biti OK, al ono, pričamo o ljudima koji su napravili saobraćajni tumor na Ušću.
 
Okej, počinjemo 2.
Znači još sutra tramvaji preko starog savskog mosta.

FB_IMG_1730391514762.jpg
 

Информација о промени режима саобраћаја и режима рада линија јавног превоза током извођења радова на уклањању Старог савског моста

7

9
9A

78
83
02/11/2024 - 02/09/2027
Од суботе 02. новембра почињу припремни радови на демонтажи Старог савског моста. Од наведеног датума, биће обустављен саобраћај на мосту и почеће искључење и уклањање инсталација, након чега следи скидање шина и уклањање коловоза и на крају расклапање и склањање носеће и главне конструкције. У складу са наведеним, од наведеног датума доћи ће до промена у режиму саобраћаја и раду линија јавног превоза.

Пре свега, трамвајске линије се измештају на трасу преко Моста на Ади, због чега ће важити следећи режим рада линија јавног превоза:

  • Трамвајске линије бр. 7 и 9 ће у оба смера, од зоне Савског трга саобраћати улицама Савска, Булевар војводе Мишића, Петља "Радничка", Мост на Ади, Булевар хероја са Кошара, Булевар Црвене Армије, Булевар Милутина Миланковића, Антифашистичке борбе и даље редовно до Блока 45 и носиће ознаке 7Л и 9Л.
  • Успоставља се привремена аутобуска линија бр. 9А (Трг Славија – Блок 45) која ће у интервалу од 12 минута покривати део трасе којим неће ићи трамваји (Булевар Милутина Миланковића, Милентија Поповића и Сајмиште) и имати двоструки режим:
  • у периоду од 02.11.2024. године, у склопу радова на прилагођавању саобраћајне инфраструктуре привременом режиму саобраћаја, траса аутобуске линије 9А биће: Трг Славија, Немањина, Балканска, Гаврила Принципа, Поп Лукина, Бранков мост, Булевар Михајла Пупина, Милентија Поповића и даље редовним трасама трамвајских линија до Блока 45;
  • у периоду након завршетка радова на прилагођавању саобраћајне инфраструктуре привременом режиму саобраћа, траса линије 9А биће: Трг Славија, Немањина, Балканска, Гаврила Принципа, Поп Лукина, Бранков мост, привремена девијација на улицу Ушће, Ушће (Булевар Михајла Пупина у смеру ка граду), Сајмиште, Земунски пут, трамвајском баштицом до улице Милентија Поповића и даље редовно трасама трамвајских линија до Блока 45.
  • Аутобуске линије бр. 78 и 83 су почев од 04. октобра због извођења припремних радова и оштећења на Старом савском мосту преусмерене на трасу Бранковим мостом и саобраћају улицама: Немањина, Балканска, Гаврила Принципа (Адмирала Гепрата у смеру ка Бањици односно Црвеном крсту), Поп Лукина, Бранков мост, Булевар Михајла Пупина и даље редовно до Земуна.
  • Возила ће на измењеним деловима траса користити постојећа као и новоуспостављена привремена стајалишта „Каменичка 1“ и „Бранков мост 1“ за линије бр. 9А, 78 и 83 – смер према Тргу Славија, односно „Старо сајмиште“ – смер према Блоку 45 за линију бр. 9А.

Што се тиче режима саобраћаја преносимо информацију Секретаријата за саобраћај и обавештавамо вас да ће на страни десне обале Саве возила саобраћајном сигнализацијом бити обавештена да је мост затворен и упућују се ка Бранковом мосту. У Карађорђевој улици, на раскрсници са Земунским путем, биће додата још једна саобраћајна трака, тако да ће по Кaрађорђевој бити у континуитету две саобраћајне траке, а једна ће бити намењена левом скретању у ул. Земунски пут. Такође, рад семафора је прилагођен овој промени.

На новобеоградској страни ће све време бити забрањен приступ мосту и возачи ће саобраћајном сигнализацијом бити обавештени о томе. Привремени режим саобраћаја ће бити спроведен у две фазе. У првој, за време припремних радова на прилагођавању инфраструктурне мреже привременом режиму саобраћаја (која није могла бити изведена док су саобраћали трамваји) биће затворене трамвајске баштице од Милентија Поповића до Зарије Вујошевића, а због тога неће бити могуће користити везу Владимира Поповића – Земунски пут, јер прелази преко баштица. Након завршетка ових радова режим саобраћаја се мења на начин да ће возилима бити омогућено кретање преко садашње трамвајске баштице у смеру од Милентија Поповића до Зарије Вујошевића и, из две траке укључивање у ул. Сајмиште.

Секретаријат за јавни превоз и Секретаријат за саобраћај вршиће констатни мониторинг над дефинисаним привремним режимом саобраћаја и по потреби доносити неопходне регулативне мере у правцу квалитетнијег одијања превоза и саобраћаја док трају радови.
 
Колики се продужава вожња 9 и 7? Исплати ли се уопште користити трамвај?
 
Da ima pameti pa da im se na onim semaforima, kada kruže da se popenju na most sa nbg strane, da prednost, bili bi i dosta brži.
 
Kakva je situacija s druge strane? Jel brzo prođe onu petlju kod Hipodroma?
 
Da ima pameti pa da im se na onim semaforima, kada kruže da se popenju na most sa nbg strane, da prednost, bili bi i dosta brži.
Мени се чини да трамваји у последње време брже скрећу из Јурија Гагарина у Антифашстичке борбе и обрнуто. Чак ми се чини да имају два интервала слободног пролаза у једном циклусу. Стоји 95, а трамваји пролазе. Од суботе могу да промене режим рада семафора на углу Антифашистчке борбе и Милутина Милановића јер трамваји више не иду ка Сава центру и да дају приоритет правцу којим тренутно иду 12Л и 13, а од суботе и 7Л и 9Л.

Да је било памети, изградила би се трамвајска пруга иза Белвила пре уклањања Старог савског моста.
 
Колики се продужава вожња 9 и 7? Исплати ли се уопште користити трамвај?
Vremenski skoro isto ima i isto stanica ja mislim...tak oda se isplati...još kad b istavili nagazni semafor na kraju savske ka mostaru bio bi pun pogodak ali cisto sumljam...
 
Kakva je situacija s druge strane? Jel brzo prođe onu petlju kod Hipodroma?
Brzo se prođe ali ce sad morati d acekaju semafore jer je vrlo opasno kad naiđe 13 sa novog beograda a 12 ide pravo ka sajmu ne vidi se a mnogi vozači idu na zatvoren signal bar do sada ali verovatno će sad morati da staju zbog koncentracije saobraćaja.
 
Kad god sam prelazila tramvajem preko mosta na Adi uvek mi se činilo da je potrebna "večnost". Ako uzmem u obzir i ono kruženje kod hipodroma onda bi bilo "večnost i jedan dan".
Imam utisak da bi bilo podnošljivije ukoliko bi tram.iz blokova ka gradu skretao odmah ispred DC-a ( i istim putem u povratku, naravno). Time se ne bi gubilo vreme na silno kruženje do bivšeg buvljaka, pa pored Bul.M.M. Da li postoji prepreka, ukoliko bi postojala dobra volja, da tram.tuda voze (budući da neke šine tu još uvek postoje)? Mogli bi da angažuju neku kraću autobusku liniju za ljude koji žele do nove autobuske st. preko Hajata itd.
 
Потребна су три минута; до почетка Пожешке - 6; до пред крај Пожешке (Требевићка) - 11.

Ако је то вечност, честитам на високим стандардима.
 
U popodnevnom špicu, 6 minuta treba samo od Kneza Višeslava do Josif Pančića.
 
@bv5156
Квантна физика је да се промени режим рада семафора код пијаце. И даље важи режим као да аутобуси из града долазе Кировљевом. Поподне и увече предуго пушта возила ка Шумарском иако је много мање возила у том смеру, а од Шумарског ка ОШ "Јосиф Панчић" се стварају колоне аутобуса и трамваја.
Кад су гужве на силаску са Моста на Ади, трамвај је бољи избор од 85. Прошле недеље је била гужва у кружном току петље "Радничка", што се ретко дешава. Да сам ушао у 85, не бих стигао на воз на НБГ. Пошто сам ушао у трамвај, ипак сам стигао. Кад крене новогодишње лудило и гужве преко моста, треба избегавати 85 и прећи на 13.
 
Потребна су три минута; до почетка Пожешке - 6; до пред крај Пожешке (Требевићка) - 11.

Ако је то вечност, честитам на високим стандардима.
Ko je pomenuo Požešku? Ko je pominjao uopšte Trebevićku?
Znači pre "čestitanja na visokim standardima" sa razumevanjem pročitati pa komentarisati.
Komentarisala sam NBG-i tram.deo. kada su tramvaji koji inače nisu išli preko tog mosta vozili izmenjenom trasom ka centru.
 
Poslednja izmena:
@bv5156
Квантна физика је да се промени режим рада семафора код пијаце. И даље важи режим као да аутобуси из града долазе Кировљевом. Поподне и увече предуго пушта возила ка Шумарском иако је много мање возила у том смеру, а од Шумарског ка ОШ "Јосиф Панчић" се стварају колоне аутобуса и трамваја.
Кад су гужве на силаску са Моста на Ади, трамвај је бољи избор од 85. Прошле недеље је била гужва у кружном току петље "Радничка", што се ретко дешава. Да сам ушао у 85, не бих стигао на воз на НБГ. Пошто сам ушао у трамвај, ипак сам стигао. Кад крене новогодишње лудило и гужве преко моста, треба избегавати 85 и прећи на 13.
Pre svega treba proširiti raskrsnicu kod Šumarskog da postoji skretanje levo iz pravca Hipodroma ka Ul. kneza Višeslava, a potom i vratiti žutu traku u smeru ka Josif Pančiću, pored "reforme" semafora kod pijace.
 
Vrh