Stari Savski most se zatvara 1.11, radovi u Savskoj se do tada neće završiti skoro pa sigurno.
Tehnički gledano, svi gradovi u Evropi praktikuju da pri rekinstrukcijama ulica sa tramvajskom infrastrukturom vreme zatvora tramvaja traje mininalno, odnosno da se razbuca sve, postave šine i odmah pusti tramvajski saobraćaj, a sve ostalo se radi uporedno sa tramvajem.
U Beogradu nema takve primene, neće je biti ni u Savskoj, tako da me jako brine ako se nekim čudom ulica završi za 2 nedelje, ne skrate svi tramvaji do Pristaništa i oteraju narod u buseve i to postane "novo nornalno".
Ima tu još nelogičnosti, kako će Centrala držati svoje polaske kada je praktično odsečena od druge obale, da li podstanica može da izdrži 5 linija (3, 7, 9 ,11, 12), da li će panduri strožije kontrolisati bašticu u Bulevaru Vojvode Mišića?
I pored kruženja oko ŽS NBG, trasa preko Mosta na Adi je objektivnije brža za 7 & 9 s obzirom da ove linije redovno uglavljuju već neki period na Starom Savskom mostu & na ukrštanju sa Bulevarom Zorana Đinđića.
Da li su Šapićeve konferencije otvorene, odnosno da li je potrebna akreditacija za prisustvo?