Šta je novo?

Tramvaji

IMG-1facfdf1a606bf7d919b152c176861db-V.jpg

Jel treba nekom komad @Пантограф
 
Stanje sa tramvajima je haotično pogotvo ovim mučenim niskopodnim "kafovima" na liniji 7,9,12,13,14* je bilo sveukupno 8 njih 4 na liniji 7 2 na liniji 9 0 na liniji 12 2 na 13 i na 14* jer ga pošalju samo ako imaju naravno na 7,9 skoro svi divazi u operativi sa duplim katicama i poneka solo na tako opterećenim linijama što znači da trenutno radi maksimalno 10 niskopodnih tramvaja,ostalih 20 su sa težim kvarovima
 
Надам се да неће фарбати трамваје у плаво као што ће аутобусе. Питање је у којој ће боји доћи ова нова Турска срања.
 
Verovatno će da dođu u jednoj, pa će ovde da ih farbaju u drugu za masne pare.
А па да у томе је и поента свега. Само се надам да ће се то односити само на аутобусе и заобићи трамваје. Шта рећи.
 
Stari Savski most se zatvara 1.11, radovi u Savskoj se do tada neće završiti skoro pa sigurno.

Tehnički gledano, svi gradovi u Evropi praktikuju da pri rekinstrukcijama ulica sa tramvajskom infrastrukturom vreme zatvora tramvaja traje mininalno, odnosno da se razbuca sve, postave šine i odmah pusti tramvajski saobraćaj, a sve ostalo se radi uporedno sa tramvajem.

U Beogradu nema takve primene, neće je biti ni u Savskoj, tako da me jako brine ako se nekim čudom ulica završi za 2 nedelje, ne skrate svi tramvaji do Pristaništa i oteraju narod u buseve i to postane "novo nornalno".

Ima tu još nelogičnosti, kako će Centrala držati svoje polaske kada je praktično odsečena od druge obale, da li podstanica može da izdrži 5 linija (3, 7, 9 ,11, 12), da li će panduri strožije kontrolisati bašticu u Bulevaru Vojvode Mišića?
I pored kruženja oko ŽS NBG, trasa preko Mosta na Adi je objektivnije brža za 7 & 9 s obzirom da ove linije redovno uglavljuju već neki period na Starom Savskom mostu & na ukrštanju sa Bulevarom Zorana Đinđića.

Da li su Šapićeve konferencije otvorene, odnosno da li je potrebna akreditacija za prisustvo?
 
Моје виђење тога је да ће бити успостављене аутобуске линије 7А и 9А које ће ићи садашњом трасом 78 и 83.
 
Ima tu još nelogičnosti, kako će Centrala držati svoje polaske kada je praktično odsečena od druge obale, da li podstanica može da izdrži 5 linija (3, 7, 9 ,11, 12), da li će panduri strožije kontrolisati bašticu u Bulevaru Vojvode Mišića?
Ako je do podstanice, 11 ide kao Halejeva kometa, 3 pitanje je da li će i kada vratiti. 12 ima proređen red vožnje. Tako da ne treba očekivati tu vrstu problema, čak i ako je podstanica slaba.
 
Dobro, to je sve fine i za podstanice i za 7A / 9A, međutim mene brine da se ne ukine direktna 7ca & 9tka koje su veoma bitne, jednistavno niko više ne priča o njima.
Јел не постоји опција да иду 7 и 9 преко Моста на Ади па одатле пут Савске, не знам како су шине прављене?
 
Јел не постоји опција да иду 7 и 9 преко Моста на Ади па одатле пут Савске, не знам како су шине прављене?
Da ta opcija treba da bude samo da zavrse i puste Savsku pre nego sto zatvore Stari savski most.
 
Da ta opcija treba da bude samo da zavrse i puste Savsku pre nego sto zatvore Stari savski most.

Oni u Savskoj u delu raskrsnice sa Nikolaja Kravcova (gde pominju neki kružni tok) još nisu ni počeli radove, tako da budi siguran da Savsku neće završiti skorije za tramvaje. Nije im u interesu da puste tramvaje pa da posle prekidaju da odrade to parče, ovako će ljude da naviknu na buseve u startu pa ih možda zadrže i kad završe radove u Savskoj ako se niko ne bude bunio.
 
Vrh