Baš loše izgleda baštica u Nehurovoj. Bolje da je asfaltiraju
Baš loše izgleda baštica u Nehurovoj. Bolje da je asfaltiraju
I mene brine ja se nadam da će za ovih 10 dana završiti jer bi stvarno nenormalno bilo koristiti 7 i 9 prištaništa,što jelte nikom netreba...Podstanica bi trebalo da izdrži jer se pre par godina dešavalo da su vikendom izmene i 7,9,11 su išle tuda mada ne znam mozda bi bilo pametnije tramvajima sa 11 pojacati liniju 2 da opterećenje ne bi bilo toliko jer 4 linije su previše...ako skrate do pristaništa 7 i 9 što se nadam se nece dogoditi,to ce biti haos...nece služiti ničemu 78,83 itd će biti duplo popunjenije kao da već nisu dovoljno.Ne znam ni kako bi slali tramvaje u garažu?? Jedino na dorćol što podrazumeva liniju 7,9 bez cafova bar za to vreme jer se nisu setili da srede kolosek u dorćolu za Caf zašto bi naravno...a i da neće u depo,preko Cara Dusana,Dzordza Vašingtona i Kraljice Marije ne može jer su izmislili neki bezvezan razlog...takođe duwag ne šalju na dorćol zašto ne znam? Konkretno 5 i 10.Pominjala se i gradnja kružnog toka u savskoj na raskrsnici za Višegradaku od kule,pa me to još vise zabrinjava da se ne oduži... ili planiraju da rade u toku sa saobraćajem mada čisto sumljam šta reći kao neko sređivanje ulice da bi sa druge strane idalje ostale 2 trake zbog nekih 25 parking mesta...Stari Savski most se zatvara 1.11, radovi u Savskoj se do tada neće završiti skoro pa sigurno.
Tehnički gledano, svi gradovi u Evropi praktikuju da pri rekinstrukcijama ulica sa tramvajskom infrastrukturom vreme zatvora tramvaja traje mininalno, odnosno da se razbuca sve, postave šine i odmah pusti tramvajski saobraćaj, a sve ostalo se radi uporedno sa tramvajem.
U Beogradu nema takve primene, neće je biti ni u Savskoj, tako da me jako brine ako se nekim čudom ulica završi za 2 nedelje, ne skrate svi tramvaji do Pristaništa i oteraju narod u buseve i to postane "novo nornalno".
Ima tu još nelogičnosti, kako će Centrala držati svoje polaske kada je praktično odsečena od druge obale, da li podstanica može da izdrži 5 linija (3, 7, 9 ,11, 12), da li će panduri strožije kontrolisati bašticu u Bulevaru Vojvode Mišića?
I pored kruženja oko ŽS NBG, trasa preko Mosta na Adi je objektivnije brža za 7 & 9 s obzirom da ove linije redovno uglavljuju već neki period na Starom Savskom mostu & na ukrštanju sa Bulevarom Zorana Đinđića.
Da li su Šapićeve konferencije otvorene, odnosno da li je potrebna akreditacija za prisustvo?
Могу ваљда још да их складиште на Дорћолу? Тако су радили док је обнављан Стари мост последњи пут.
Nabavljeno je ukupno 30 CAF-ova, šta je sa preostalih 12 ? Nisu u upotrebljivom stanju, a da li bar u jednom komadu čekaju popravku, ili su ih možda kanibalizovali da bi imali delove? Divota ako im je pocrkalo još 9 vozila, jel moguće da lakše održavaju Katice stare 40 godina nego CAF-ove stare 15 godina?Juce i danas samo 9 CAF u saobracaju, a trebalo bi 18
Ali ok, popravice se stanje kada dodje 25 Bozankaja, a do tada ce im ocigledno svi CAF pocrkati.
Koju bašticu? Kad je tramvaj uopšte išao Trgovačkom? 1986. Je izgrađena pruga do današnje okretnice na Banovom Brdu, a pre rata je na celoj Čukarici postojao samo krak od Gospodarske Mehane do današnjeg Ada Mola, koji je naknadno ukinut.Tramvaj ne može više kroz Trgovačku pošto je premešten toplovod u nekadašnju tramvajsku bašticu.
13 I privremena linija 12L.Koji tramvaj trenutno ide preko mosta na adi , tj do autobuske nove?
Pa nije išao nikad. Mislio sam da ne mogu više šine da se postave u planiranu bašticu zbog topolovoda, valjda je jasno na šta se misli.Koju bašticu? Kad je tramvaj uopšte išao Trgovačkom? 1986. Je izgrađena pruga do današnje okretnice na Banovom Brdu, a pre rata je na celoj Čukarici postojao samo krak od Gospodarske Mehane do današnjeg Ada Mola, koji je naknadno ukinut.
Koji si ti lik! Kada su problem za neki projekat samo podzemne instalacije to je JUHUU, EUREKA, SREĆA SREĆA RADOST. Pogotovu toplovod, moguće ga je premestiti ispod kolskih traka van grejne sezone, a da građani i ne osete. Sa vodovodom i kanalizacijom je osetljivije, ali ne nerešivo.Pa nije išao nikad. Mislio sam da ne mogu više šine da se postave u planiranu bašticu zbog topolovoda, valjda je jasno na šta se misli.