Šta je novo?

Tramvaji

Ukloniti tramvaj između Kneza i Kalemegdana je toliko besmisleno da je jasno da je to tražio neko uticajan iz razloga lične pohlepe, bukvalno ne postoji nijedan drugi smisao. Samo je pitanje šta je ta pohlepa, može da bude neki sitan ćar a može i neka veća i trajnija destrukcija. Mafija funkcioniše po principu teritorije i ko zna kome je zapao sad taj deo grada za oko.
Naprdnjačke sociopate imaju u planu da tramvajsku prugu izmeste iz Pariske i Pjarona de Mondezira, tako da bi ista ubuduće prolazila duž Bulevara Vojvode Bojovića gde je sada kamionski tranzitni put.
Koliko god bi možda bio lep pogled iz tramvaja na ušće Save u Dunav sa jedne i zidine kalemegdanske tvrđave sa druge, besmisleno je zbog šačice turista ukidati praktično jedinu tramvajsku arteriju koja ide u najuže gradsko jezgro. Ako hoće turističku liniju pored Linijskog Parka, slobodno neka izgrade novu prugu, ali postojeću neka ostave na miru. Za bicikliste ima i više nego dovoljno prostora na Novom Beogradu, Gangula možda ne zna ni da bicikle baš ne funcionišu najbolje na onolikoj uzbrdici između Pristaništa i Saborne Crkve odakle hoće da proteruje tramvaj da bi na njihovom koridoru pravio biciklističku stazu. Čoveku je ipak automobil jedino prevozno sredstvo već decenijama.

Zaposleni u TC Rajićeva moraju dići glas na vreme, tramvajske linije 2 i 11 zajedno sa EKO-2 su im bukvalno jedini prevoz do radnog mesta. EKO-2 ne može ostati na ovoj trasi ako Pjarona de Mondezira postane pešačka zona . Postoje još samo trolejbusi na Studentskom Trgu 200 metara dalje, ali ni oni nemaju budućnost ako Gangula istraje u svojoj neronovskoj fiks-ideji da ceo Krug Dvojke bude pešački.
 
Немају они уопште намеру да трамвај спроводе око тврђаве - него једноставнпо да га прекину у Париској. Ако јенеко некад и поменуо трамвај око тврђаве, то баците у Дунав. Око тврђаве ће аутомобили.
 
Па то је Врабац.
Meni ovaj u BG izgleda ozbiljnije.
62839041-grad-zagreb-predstavio-vozilo-fulir.jpg
1568638775_44.jpg

Slike od Dnevnik i Voždovačke vesti.
 
Ako me Dorćolci ne lažu, biće protesta i blokada protiv ovoga. Neće tek tako dozvoliti da im preseku jednu vezu sa NBG.
Gangulin pobratim Vesara je svojevremeno isto tako planirao da ukine trole i buseve u Kralja Milana, pa je narod krenuo u proteste i morao je da odustane od te sulude ideje. Na isti način će morati da se odbrani i tramvaj u Pariskoj, pošto mafija razume samo jezik ulice.

I kada bi tramvaj izmestili u Donji Grad, tu bi bile 2 ili 3 stanice između okretnice kod Zoološkog Vrta i Pristaništa gde bi faktički vozio vazduh. TC Rajićeva, najposećeniji deo tvrđave, vojni muzej, filozofski fakultet, veći deo Knez Mihajlove, Obilićevog Venca i glavni gradski korzo najbliže gravitiraju sadašnjoj tramvajskoj stanici Kalemegdan. Ako bi tramvaj išao oko tvrđave, putnici bi morali da planinare kako bi stigli od Linijskog Parka do Kneza.
Ovo je možda jeres, ali ako 12-ca treba da ostane na ovakvom nivou pouzdanosti kakav je danas, onda bolje da je i ne produžuju južnije od Banovog Brda. Ili neka podese semafore na koridorima sedmice i devetke da se automatski pali zeleno kada nailazi tramvaj, to će odmah osetiti i sve ostale linije koje sa njima dele trasu. Dati prvenstvo prolaza celokupnom tramvajskom podsistemu nije realno jer bi onda to dodatno mnogo usporilo ostale učesnike u saobraćaju, ali ako bi ove dve najopterećenije linije dobile prednost, odmah bi se otčepilo i to usko grlo između Manježa i Vukovog Spomenika koje danas najviše guši dvanaesticu i dovodi do iskakanja iz reda vožnje.
 
Nekome možda dobro dođe, uvek vidim da se neko vozi.
Ma dođu nekome i dobro svakako, al ja ne mogu da zamislim da budem vozač tih čuda. Budu i kišni dani i vetar, pa i hladnije vreme i leti. Kako si i sam rekao, bukvalno ti u Zagrebu su golf autići, izgledaju čak i malo ozbiljnije od ovih kineskih šasija, al svejedno, za redovan i svakodnevni prevoz putnika nisu, za moj pojam, a za vožnju još manje. Možda u Zagrebu ne vrte stalno, ne znam, al ovaj naš vrabac radi po ceo dan. Putnici i nekako, al vozačima zasigurno nije lako.
 
Ma dođu nekome i dobro svakako, al ja ne mogu da zamislim da budem vozač tih čuda. Budu i kišni dani i vetar, pa i hladnije vreme i leti. Kako si i sam rekao, bukvalno ti u Zagrebu su golf autići, izgledaju čak i malo ozbiljnije od ovih kineskih šasija, al svejedno, za redovan i svakodnevni prevoz putnika nisu, za moj pojam, a za vožnju još manje. Možda u Zagrebu ne vrte stalno, ne znam, al ovaj naš vrabac radi po ceo dan. Putnici i nekako, al vozačima zasigurno nije lako.
Treba vozačku kabinu rešiti kao u onim kamiončičima čistoće.
 
Ma dođu nekome i dobro svakako, al ja ne mogu da zamislim da budem vozač tih čuda. Budu i kišni dani i vetar, pa i hladnije vreme i leti. Kako si i sam rekao, bukvalno ti u Zagrebu su golf autići, izgledaju čak i malo ozbiljnije od ovih kineskih šasija, al svejedno, za redovan i svakodnevni prevoz putnika nisu, za moj pojam, a za vožnju još manje. Možda u Zagrebu ne vrte stalno, ne znam, al ovaj naš vrabac radi po ceo dan. Putnici i nekako, al vozačima zasigurno nije lako.
Ovakav mikrobus bi bio bolji, jedino bi možda njegova širina bila problem.
 
Pa da tako nešto. Slične mikro buseve se video u Kanu proletos. Jeste malo širi, al opet je pravi bus na kraju, a ne igračka.
 
Немају они уопште намеру да трамвај спроводе око тврђаве - него једноставнпо да га прекину у Париској. Ако јенеко некад и поменуо трамвај око тврђаве, то баците у Дунав. Око тврђаве ће аутомобили.
Дуго нисам био у Београду, а сада када сам дошао, добио сам информацију да Гангула хоће да направи булеварчину Ада-Ада, оно што је доста нас форумаша сугерисала за приобални трамвај од Аде Циганлије до Аде Хује. Врло велики и дебели знак питања је не само опстанак трамваја у Париској, него све од Савског трга преко Пристаништа до Зоолошког врта, укључујући и било какав трамвајски прелазак у зони Старог савског моста. Шарганска деветка (зато што ће туда ићи трамвај 9) преко Моста на Ади је трамвајски пројекат преко к***ца не са циљем да се развије трамвајска мрежа, већ да се станарима Наводног Београда укине бука.

Са овима немојте да вас чуди да укину трамвај у Војводе Степе и на делу Булевара после Цветка, јер ето, заузима драгоцени улични простор, који би могао да се користи за кола. Једно моје запажање данас, први пут да сам видео на терминусу трамваја Бањица 2 да путници одатле улазе у гомилама. Обично је потез 400 више користио тролејбусе и 47+48. Изгледа да је у међувремену док сам живео у иностранству квалитет аутобуског и тролејбуског превоза знатно срозан, и да се још једино трамвај креће некако,
 
Дуго нисам био у Београду, а сада када сам дошао, добио сам информацију да Гангула хоће да направи булеварчину Ада-Ада, оно што је доста нас форумаша сугерисала за приобални трамвај од Аде Циганлије до Аде Хује.
То би била одавно покојна идеја нове савске магистрале, гурана релативно скромно осамдесетих и деведесетих. С овом најавом Гангуле о "путу поред Саве код Београда на води" могло би да има везе, а делује да би и Весићев (Стојчићев) мегапројекат линијског парка могао у мутно Дунаво...
 
Дај Боже. Мислим нека и остане, али на шине ставити трамвоз или слично возило. Греота је уништавати већ готово земљише које са минималним улагањем може да подигне и цену земљишта и да реши питање превоза. Па не морамо све дупло да платимо увек.

Да не пирчам да је могуће још увек забезецовати место за дунав у продужетну Цвијићеве. Па, кад буде.
 
Дуго нисам био у Београду, а сада када сам дошао, добио сам информацију да Гангула хоће да направи булеварчину Ада-Ада, оно што је доста нас форумаша сугерисала за приобални трамвај од Аде Циганлије до Аде Хује. Врло велики и дебели знак питања је не само опстанак трамваја у Париској, него све од Савског трга преко Пристаништа до Зоолошког врта, укључујући и било какав трамвајски прелазак у зони Старог савског моста. Шарганска деветка (зато што ће туда ићи трамвај 9) преко Моста на Ади је трамвајски пројекат преко к***ца не са циљем да се развије трамвајска мрежа, већ да се станарима Наводног Београда укине бука.

Са овима немојте да вас чуди да укину трамвај у Војводе Степе и на делу Булевара после Цветка, јер ето, заузима драгоцени улични простор, који би могао да се користи за кола. Једно моје запажање данас, први пут да сам видео на терминусу трамваја Бањица 2 да путници одатле улазе у гомилама. Обично је потез 400 више користио тролејбусе и 47+48. Изгледа да је у међувремену док сам живео у иностранству квалитет аутобуског и тролејбуског превоза знатно срозан, и да се још једино трамвај креће некако,
Dobro nam dosao Karlo
 
Hajde, pitanje za milion dolara...kada je poslednji put proširena tramvajska mreža?

verovatno se niko ne seća...a bilo je razgovora ovde i o Višnjiškoj, o Zemunu, BZĐ, levoj obali... ovaj je sa svojim trakama i parking mestima uništio i poslednju nadu za širenje mreže u narednih 100godina...šta više ostaće samo turistička šarganska osmica na kraju koja neće ič da služi beograđanima.
 
Vrh