Šta je novo?

Tramvaji

Ukloniti tramvaj između Kneza i Kalemegdana je toliko besmisleno da je jasno da je to tražio neko uticajan iz razloga lične pohlepe, bukvalno ne postoji nijedan drugi smisao. Samo je pitanje šta je ta pohlepa, može da bude neki sitan ćar a može i neka veća i trajnija destrukcija. Mafija funkcioniše po principu teritorije i ko zna kome je zapao sad taj deo grada za oko.
Naprdnjačke sociopate imaju u planu da tramvajsku prugu izmeste iz Pariske i Pjarona de Mondezira, tako da bi ista ubuduće prolazila duž Bulevara Vojvode Bojovića gde je sada kamionski tranzitni put.
Koliko god bi možda bio lep pogled iz tramvaja na ušće Save u Dunav sa jedne i zidine kalemegdanske tvrđave sa druge, besmisleno je zbog šačice turista ukidati praktično jedinu tramvajsku arteriju koja ide u najuže gradsko jezgro. Ako hoće turističku liniju pored Linijskog Parka, slobodno neka izgrade novu prugu, ali postojeću neka ostave na miru. Za bicikliste ima i više nego dovoljno prostora na Novom Beogradu, Gangula možda ne zna ni da bicikle baš ne funcionišu najbolje na onolikoj uzbrdici između Pristaništa i Saborne Crkve odakle hoće da proteruje tramvaj da bi na njihovom koridoru pravio biciklističku stazu. Čoveku je ipak automobil jedino prevozno sredstvo već decenijama.

Zaposleni u TC Rajićeva moraju dići glas na vreme, tramvajske linije 2 i 11 zajedno sa EKO-2 su im bukvalno jedini prevoz do radnog mesta. EKO-2 ne može ostati na ovoj trasi ako Pjarona de Mondezira postane pešačka zona . Postoje još samo trolejbusi na Studentskom Trgu 200 metara dalje, ali ni oni nemaju budućnost ako Gangula istraje u svojoj neronovskoj fiks-ideji da ceo Krug Dvojke bude pešački.
 
Vrh