A mislim ima putnika ali nekako mi je cela ta ideja oduvek delovala sklepano. Vozila su premala, voze po maloj ruti, po raspadnutim pločama i provlače se između brojnih prepreka (bašte, automobili, tezge...) Čak su i menjali trasu tamo u Kralja Petra jer je Peconi toliko bio raširio baštu da ni ova vozila više ne mogu da prođu.
Ja nekako ne volim ta sklepana rešenja. Volim ili da bude punokrvni javni prevoz na kolovozu, ili da bude pešačka zona ali da onda i ona bude prilagođena prolasku tih malih šatl vozila. Da to sve liči na nešto. Da ima prostora, oznaka, da ploče budu celovite, itd. Ovako izgleda kao neko ad-hoc rešenje. Što i jeste.
Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno.
I mislim da ih ima previše. Kad rade, kad su im radni sati i dani, mogu se videti naređani tamo na Obilićevom vencu. Bar je tako bilo pre, neću da tvrdim da je i sad, nisam ih dugo video.
Nekad se pitam da li neke odluke koje Gungula najavljuje i radi potiču baš od njega, ili su neke po nalogu Nelečenog ili same partije. Msm npr opšte je poznato da SNS mrzi centralne opštine.