Šta je novo?

Tramvaji

Pobuniće se kao i svi do sada oko svih mogućih problema.
Eventualno neka bezvredna peticija na peticija.com i gostovanje na Jutarnjem programu Nova S, to je vrhunac pobune u Srbiji.

A tramvaj leti na keca, Šapić mrzi javni prevoz, smetaće mu dok šmrče kokain na kafiću u Pariskoj.
 
Ne brini, neće, svakako nemaju delove.
Imaju imaju bez brige,skoro su rashodovali 5 skoro novih duwaga koji nisu hteli da osposobe od dolaska 2017
GB(624,645,656,659) jedino sto nemaju su okrugli farovi pa se stavlaju od yuga redovno na katice dok su sad na duwaga 2649 stavili kocku sa šindlera sto i deluje ok a njegov okrugli je zavrsio na 2625 koji je konacno ofarban napred...sto se tice ostalih delova i njih ima samo nema ko da ih ugradi a za cafove je vec neka druga priča šapić je ionako rekao da ih postoji 20 a 10 je nestalo misteriozno🙃...još smesnije radi 13-14 a ne 20...
 
Imaju imaju bez brige,skoro su rashodovali 5 skoro novih duwaga koji nisu hteli da osposobe od dolaska 2017
GB(624,645,656,659) jedino sto nemaju su okrugli farovi pa se stavlaju od yuga redovno na katice dok su sad na duwaga 2649 stavili kocku sa šindlera sto i deluje ok a njegov okrugli je zavrsio na 2625 koji je konacno ofarban napred...sto se tice ostalih delova i njih ima samo nema ko da ih ugradi a za cafove je vec neka druga priča šapić je ionako rekao da ih postoji 20 a 10 je nestalo misteriozno🙃...još smesnije radi 13-14 a ne 20...
Pretužno.
 
је л' то и даље вози?



пајсер је за њега комплимент. мислили смо да од Весаре нема веће штеточине, кад оно смо се зај****
Vrabac uvek ima putnika, barem tako bude kada ga vidim... Ne znam da li je to neki poseban deo dana kada ima korisnika, ali sistem izgleda zanimljivo.
 
A mislim ima putnika ali nekako mi je cela ta ideja oduvek delovala sklepano. Vozila su premala, voze po maloj ruti, po raspadnutim pločama i provlače se između brojnih prepreka (bašte, automobili, tezge...) Čak su i menjali trasu tamo u Kralja Petra jer je Peconi toliko bio raširio baštu da ni ova vozila više ne mogu da prođu.

Ja nekako ne volim ta sklepana rešenja. Volim ili da bude punokrvni javni prevoz na kolovozu, ili da bude pešačka zona ali da onda i ona bude prilagođena prolasku tih malih šatl vozila. Da to sve liči na nešto. Da ima prostora, oznaka, da ploče budu celovite, itd. Ovako izgleda kao neko ad-hoc rešenje. Što i jeste.

Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno.

I mislim da ih ima previše. Kad rade, kad su im radni sati i dani, mogu se videti naređani tamo na Obilićevom vencu. Bar je tako bilo pre, neću da tvrdim da je i sad, nisam ih dugo video.
Пенетрацијом круга двојке до разбијања фамозног издајничког легла. Свака част Шапићу!
Nekad se pitam da li neke odluke koje Gungula najavljuje i radi potiču baš od njega, ili su neke po nalogu Nelečenog ili same partije. Msm npr opšte je poznato da SNS mrzi centralne opštine.
 
Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno
Najbolje bi bilo da linija saobraća od 1. aprila pa do sredine oktobra i da bude sezonska. Nama domaćim nije toliko potrebna, a kao neka turistička atrakcija dobro doðe. Pogotovu što leti imamo redukovan broj vozila gradskog prevoza, pa samim tim broj angažovanih vozača, te tako ne bi bio problem za iste.​
 
Pobuniće se kao i svi do sada oko svih mogućih problema.
Eventualno neka bezvredna peticija na peticija.com i gostovanje na Jutarnjem programu Nova S, to je vrhunac pobune u Srbiji.

A tramvaj leti na keca, Šapić mrzi javni prevoz, smetaće mu dok šmrče kokain na kafiću u Pariskoj.
Taj tupan je do pre dve nedelje planirao da zabrani prelazak Gazele međugradskim autobusima i njihove putnike protera na stajalište Ikea usred ničega. Čim se narod pobunio, ekspresno je promenio ploču. Slično je bilo i sa njegovim prethodnim biserom da je ulazak na prednja vrata rešenje za naplatu javnog prevoza u BG. Nadam se da će javnost pritisnuti i da se odustane od bolesnog ukidanja tramvaja u Pariskoj, jer Gangulina patološka aporofobija polako prevazilazi čak i Vesićeve dijagnoze. Ima mentalni sklop ko da je "rođeni" naprdnjak, a ne preletač.
 
A mislim ima putnika ali nekako mi je cela ta ideja oduvek delovala sklepano. Vozila su premala, voze po maloj ruti, po raspadnutim pločama i provlače se između brojnih prepreka (bašte, automobili, tezge...) Čak su i menjali trasu tamo u Kralja Petra jer je Peconi toliko bio raširio baštu da ni ova vozila više ne mogu da prođu.

Ja nekako ne volim ta sklepana rešenja. Volim ili da bude punokrvni javni prevoz na kolovozu, ili da bude pešačka zona ali da onda i ona bude prilagođena prolasku tih malih šatl vozila. Da to sve liči na nešto. Da ima prostora, oznaka, da ploče budu celovite, itd. Ovako izgleda kao neko ad-hoc rešenje. Što i jeste.

Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno.

I mislim da ih ima previše. Kad rade, kad su im radni sati i dani, mogu se videti naređani tamo na Obilićevom vencu. Bar je tako bilo pre, neću da tvrdim da je i sad, nisam ih dugo video.

Nekad se pitam da li neke odluke koje Gungula najavljuje i radi potiču baš od njega, ili su neke po nalogu Nelečenog ili same partije. Msm npr opšte je poznato da SNS mrzi centralne opštine.
Plašim se da bi oznake u pešačkoj zoni samo naružile izgled ulice.
Neka lepo utegnu bašte kafića da budu normalno postavljene da ima više mesta i za pešake.

Inače ako hoće da ofarbaju autobuse u plavo neka to bude tako svetlo plava kao što ima Vrabac.
 
Taj tupan je do pre dve nedelje planirao da zabrani prelazak Gazele međugradskim autobusima i njihove putnike protera na stajalište Ikea usred ničega. Čim se narod pobunio, ekspresno je promenio ploču. Slično je bilo i sa njegovim prethodnim biserom da je ulazak na prednja vrata rešenje za naplatu javnog prevoza u BG. Nadam se da će javnost pritisnuti i da se odustane od bolesnog ukidanja tramvaja u Pariskoj
Verujem da su tu dosta velik pritisak napravili prevoznici i biće da je zbog njih, ne zbog naroda, odustao od te ideje
Gangulina patološka aporofobija polako prevazilazi čak i Vesićeve dijagnoz
On je njega odavno prevaziso, mislim da sad vec nema sumnje da je najgori gradonacelnik
 
Kada je po novoj mreži linija pre 10 godina predloženo da linija 2 ide kroz Starine Novaka umesto preko Vuka ali da i dalje ima pun krug, građani su se pobunili i istakli da se ne sme dirati tradicionalni krug dvojke i to nije menjano mada je i cela nova mreža iz istog razloga suspendovana kao projekat.

Nadam se da će se to ponoviti i da se ta pruga neće uklanjati, čak šta više, nadam se da će jednog lepog dana vratiti jedinicu.

Opet s druge strane, kao što je nekad neko uklonio jedinicu pa nam je cilj da je oživimo, tako će uvek moći da se ponovo zaokruži dvojka ako za to bude volje.
 
Nekad se pitam da li neke odluke koje Gungula najavljuje i radi potiču baš od njega, ili su neke po nalogu Nelečenog ili same partije. Msm npr opšte je poznato da SNS mrzi centralne opštine.
Гангула је девијација у СНС редовима, жели да негује свој лични култ и најмање хвали АВ.
Што се тиче трамваја и Париске уопште, ја се надам да ће се грађани који живе ту побунити, као и ТЦ Рајићева. Кружење скроз около нема смисла. Семафор код библиотеке града није толико страшан из угла пешака.
Мене више плаши унутрашњи (полу)прстенчић Бранков мост-Цара Душана кроз тврђаву.
 
Gangula kao da se iz petnih žila trudi da u gradu uvede što više inovacija koje je on sam izmislio i po kojima će se spominjati njegovo ime, pa koliko god bile iracionalne, glupe i štetočinske.
Šta čoveka koji u životu nije ušao u tramvaj (niti ga razlikuje od voza) zanima da li će on voziti centrom grada? Njegov naprdnjački svet su hoteli sa 5 zvezdica, skupi kafići i restorani, a javni prevoz je za sirotinju koju preziru i kad bi mogli zakonom bi nam zabranili ulaz u centar Beograda i "elitna" naselja. Ako centar ostane bez prevoza, to i jeste vid socijalne segregacije.
 
Poslednja izmena:
Plašim se da bi oznake u pešačkoj zoni samo naružile izgled ulice.
Neka lepo utegnu bašte kafića da budu normalno postavljene da ima više mesta i za pešake.

Inače ako hoće da ofarbaju autobuse u plavo neka to bude tako svetlo plava kao što ima Vrabac.
Nisam mislio na neke upadljive oznake ali da, razumem šta hoćeš da kažeš.

Bašte kafića bi svakako trebalo dovesti u red ali slabe su vajde za to, ogromna je pohlepa za njima.

Meni je svetlo plava boja na Vrapcima baš grozna i ne bih voleo da je vidim na autobusima ali okej, to je stvar ukusa. Da je do mene, JGP bi ostao u sadašnjim crveno-belim varijantama i to bi bilo to.
Гангула је девијација у СНС редовима, жели да негује свој лични култ и најмање хвали АВ.
Што се тиче трамваја и Париске уопште, ја се надам да ће се грађани који живе ту побунити, као и ТЦ Рајићева. Кружење скроз около нема смисла. Семафор код библиотеке града није толико страшан из угла пешака.
Мене више плаши унутрашњи (полу)прстенчић Бранков мост-Цара Душана кроз тврђаву.
Slažem se sa svim. Mada problem je što je sve manje stanara u tom kraju, pogotovu starosedelaca. Tu ti sad niču hosteli, firme u stanovima, kancelarije, ordinacije... ima i mnogo novopečenih koji su operisani od urbanizma i bilo kakve vezanosti za kraj. Ali da, vredelo bi pokušati nešto svakako.

@solecar
Bolje neka radi cele godine, jer Vrabac je namenjen i slabo pokretnim ljudima u regionu pešačkih zona, a i da povremeno poveze nekoga sa puno stvari (namirnice i tako to). Neka radi cele godine, samo nek ga optimizuju da ne stoji više praznih vozila kod garaže. Mada kažem, nisam dugo prolazio tuda pa možda i preterujem, možda ih i nema previše.
 
Можда је крај око Кнеза, Васина и Симина са више издавања и скоројевића, али је крај испод, ка Цара Душана ипак густо насељен.
 
Ukloniti tramvaj između Kneza i Kalemegdana je toliko besmisleno da je jasno da je to tražio neko uticajan iz razloga lične pohlepe, bukvalno ne postoji nijedan drugi smisao. Samo je pitanje šta je ta pohlepa, može da bude neki sitan ćar a može i neka veća i trajnija destrukcija. Mafija funkcioniše po principu teritorije i ko zna kome je zapao sad taj deo grada za oko.
 
Problem vrabaca što mi nisu prijateljski nastrojeni prema vozačima kad je hladno i vlažno. A realno onako šuplji nisu ni za putnike zimi. Iskreno, za moj pojam grozna vozila. Tako nešto nigde sem u Beogradu nisam video. Male mikro buseve sam viđao po gradovima Evrope, kačio sam i slike, i to mi je ok, pravi autobusi iako mali, al ne izgledaju kao neko sklepano rešenje, već su od sarta pravljeni isključivo za prevoz putnika. Ovo što mi imamo su kineske električne šasije, pre pogodne za nadogradnju raznih komunalnih uređaja nego li za prevoz ljudi. Pisao sam i pre da iste šasije koristi i JKP pogrebno. Isuviše je to jednostavno, i ok za ljude koji uđu na desetak minuta, al to sigurno nije pravljeno da se vozi osam sati. Znam da vozači tramvaja beže od njih kad god mogu. Moralo je to mnogo ozbiljnije da se uradi, ako se tako nešto već htelo, a ne ovako kako je odrađeno, onako na brzinu sklepano kao da je neko privremeno rešenje.
 
Problem vrabaca što mi nisu prijateljski nastrojeni prema vozačima kad je hladno i vlažno. A realno onako šuplji nisu ni za putnike zimi. Iskreno, za moj pojam grozna vozila. Tako nešto nigde sem u Beogradu nisam video. Male mikro buseve sam viđao po gradovima Evrope, kačio sam i slike, i to mi je ok, pravi autobusi iako mali, al ne izgledaju kao neko sklepano rešenje, već su od sarta pravljeni isključivo za prevoz putnika. Ovo što mi imamo su kineske električne šasije, pre pogodne za nadogradnju raznih komunalnih uređaja nego li za prevoz ljudi. Pisao sam i pre da iste šasije koristi i JKP pogrebno. Isuviše je to jednostavno, i ok za ljude koji uđu na desetak minuta, al to sigurno nije pravljeno da se vozi osam sati. Znam da vozači tramvaja beže od njih kad god mogu. Moralo je to mnogo ozbiljnije da se uradi, ako se tako nešto već htelo, a ne ovako kako je odrađeno, onako na brzinu sklepano kao da je neko privremeno rešenje.
Slažem se sa svim. Reko bih da su možda birali ova vozila i zato što su imali na umu brzo i lako ulaženje i izlaženje. I manje opterećenje na ploče, zbog nedostatka zidova i prozora vozila. Jer znaju i oni kakvi su im radovi na pločama - nikakvi.

Ali da, trebalo je da imaju u vidu i vozače, koji treba da sede u tome na hladnoći pola dana. Što me dovodi do sledećeg pitanja - jel Vrabac radi zimi kad su niske temperature? Ne sećam se da sam ih viđao zimi...
 
Povlače se vozači tramvaja za njih, a radili su od aprila do novembra obično, barem do ove godine. Nisam ispratio dal je bilo promena za njih, u smislu dal su im produžavali rad i tokom zimskog perioda.
 
Тема микро аутобуса уопште није лоша, авдизајндамиј возила може бити и прикладније на пример: e.go mover од ZF за 9-15 путника
 
Problem vrabaca što mi nisu prijateljski nastrojeni prema vozačima kad je hladno i vlažno. A realno onako šuplji nisu ni za putnike zimi. Iskreno, za moj pojam grozna vozila. Tako nešto nigde sem u Beogradu nisam video. Male mikro buseve sam viđao po gradovima Evrope, kačio sam i slike, i to mi je ok, pravi autobusi iako mali, al ne izgledaju kao neko sklepano rešenje, već su od sarta pravljeni isključivo za prevoz putnika. Ovo što mi imamo su kineske električne šasije, pre pogodne za nadogradnju raznih komunalnih uređaja nego li za prevoz ljudi. Pisao sam i pre da iste šasije koristi i JKP pogrebno. Isuviše je to jednostavno, i ok za ljude koji uđu na desetak minuta, al to sigurno nije pravljeno da se vozi osam sati. Znam da vozači tramvaja beže od njih kad god mogu. Moralo je to mnogo ozbiljnije da se uradi, ako se tako nešto već htelo, a ne ovako kako je odrađeno, onako na brzinu sklepano kao da je neko privremeno rešenje.
U Zagrebu postoji isto takav servis za pešačku zonu, imaju one autiće što se voze na golf terenima, samo dužu verziju.
 
Vrh