Šta je novo?

Tramvaji

Pobuniće se kao i svi do sada oko svih mogućih problema.
Eventualno neka bezvredna peticija na peticija.com i gostovanje na Jutarnjem programu Nova S, to je vrhunac pobune u Srbiji.

A tramvaj leti na keca, Šapić mrzi javni prevoz, smetaće mu dok šmrče kokain na kafiću u Pariskoj.
 
Пенетрацијом круга двојке до разбијања фамозног издајничког легла. Свака част Шапићу!
 
Ne brini, neće, svakako nemaju delove.
Imaju imaju bez brige,skoro su rashodovali 5 skoro novih duwaga koji nisu hteli da osposobe od dolaska 2017
GB(624,645,656,659) jedino sto nemaju su okrugli farovi pa se stavlaju od yuga redovno na katice dok su sad na duwaga 2649 stavili kocku sa šindlera sto i deluje ok a njegov okrugli je zavrsio na 2625 koji je konacno ofarban napred...sto se tice ostalih delova i njih ima samo nema ko da ih ugradi a za cafove je vec neka druga priča šapić je ionako rekao da ih postoji 20 a 10 je nestalo misteriozno🙃...još smesnije radi 13-14 a ne 20...
 
Imaju imaju bez brige,skoro su rashodovali 5 skoro novih duwaga koji nisu hteli da osposobe od dolaska 2017
GB(624,645,656,659) jedino sto nemaju su okrugli farovi pa se stavlaju od yuga redovno na katice dok su sad na duwaga 2649 stavili kocku sa šindlera sto i deluje ok a njegov okrugli je zavrsio na 2625 koji je konacno ofarban napred...sto se tice ostalih delova i njih ima samo nema ko da ih ugradi a za cafove je vec neka druga priča šapić je ionako rekao da ih postoji 20 a 10 je nestalo misteriozno🙃...još smesnije radi 13-14 a ne 20...
Pretužno.
 
је л' то и даље вози?



пајсер је за њега комплимент. мислили смо да од Весаре нема веће штеточине, кад оно смо се зај****
Vrabac uvek ima putnika, barem tako bude kada ga vidim... Ne znam da li je to neki poseban deo dana kada ima korisnika, ali sistem izgleda zanimljivo.
 
A mislim ima putnika ali nekako mi je cela ta ideja oduvek delovala sklepano. Vozila su premala, voze po maloj ruti, po raspadnutim pločama i provlače se između brojnih prepreka (bašte, automobili, tezge...) Čak su i menjali trasu tamo u Kralja Petra jer je Peconi toliko bio raširio baštu da ni ova vozila više ne mogu da prođu.

Ja nekako ne volim ta sklepana rešenja. Volim ili da bude punokrvni javni prevoz na kolovozu, ili da bude pešačka zona ali da onda i ona bude prilagođena prolasku tih malih šatl vozila. Da to sve liči na nešto. Da ima prostora, oznaka, da ploče budu celovite, itd. Ovako izgleda kao neko ad-hoc rešenje. Što i jeste.

Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno.

I mislim da ih ima previše. Kad rade, kad su im radni sati i dani, mogu se videti naređani tamo na Obilićevom vencu. Bar je tako bilo pre, neću da tvrdim da je i sad, nisam ih dugo video.
Пенетрацијом круга двојке до разбијања фамозног издајничког легла. Свака част Шапићу!
Nekad se pitam da li neke odluke koje Gungula najavljuje i radi potiču baš od njega, ili su neke po nalogu Nelečenog ili same partije. Msm npr opšte je poznato da SNS mrzi centralne opštine.
 
Takođe mi nije svejedno da se angažuje XY vozača za Vrapce dok JGP generalno kuburi sa vozačima na pravim autobusima (i trolejbusima i tramvajima). Mislim ok, da, uvek može da se uveze još stranaca da voze, ali sam protiv toga i smatram da to treba da se koristi samo u nuždi i to privremeno
Najbolje bi bilo da linija saobraća od 1. aprila pa do sredine oktobra i da bude sezonska. Nama domaćim nije toliko potrebna, a kao neka turistička atrakcija dobro doðe. Pogotovu što leti imamo redukovan broj vozila gradskog prevoza, pa samim tim broj angažovanih vozača, te tako ne bi bio problem za iste.​
 
Pobuniće se kao i svi do sada oko svih mogućih problema.
Eventualno neka bezvredna peticija na peticija.com i gostovanje na Jutarnjem programu Nova S, to je vrhunac pobune u Srbiji.

A tramvaj leti na keca, Šapić mrzi javni prevoz, smetaće mu dok šmrče kokain na kafiću u Pariskoj.
Taj tupan je do pre dve nedelje planirao da zabrani prelazak Gazele međugradskim autobusima i njihove putnike protera na stajalište Ikea usred ničega. Čim se narod pobunio, ekspresno je promenio ploču. Slično je bilo i sa njegovim prethodnim biserom da je ulazak na prednja vrata rešenje za naplatu javnog prevoza u BG. Nadam se da će javnost pritisnuti i da se odustane od bolesnog ukidanja tramvaja u Pariskoj, jer Gangulina patološka aporofobija polako prevazilazi čak i Vesićeve dijagnoze. Ima mentalni sklop ko da je "rođeni" naprdnjak, a ne preletač.
 
Vrh