Šta je novo?

Tramvaji

Meni se mnogo svidja kako su ulice uredjene u Zagrebu, a evo i u Osijeku. Super su mi i sine sa ovim kockama, a i to kako su ulice poplocane.

A tramvaji stvarno deluju lepo - to bi verovatno cekalo i ove nase Svajcarce.
 
Замена дотрајалих трамвајских шина
Због радова на замени дотрајалих трамвајских шина у улици Мије Ковачевића код окретнице „Омладински стадион”, од суботе, 10. новембра, од 00.30 часова до понедељка, 12. новембра, у 3.30 часова биће обустављен трамвајски саобраћај од раскрснице улице Краљице Марије и Рузвелтове до Омладинског стадиона.

Режим рада линија ГСП мења се на следећи начин: трамваји са линије 12 саобраћаће на релацији: Баново брдо – Устаничка улица са ознаком 12Л.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
 
Još par sličica sjajnih trmvaja, ovaj je iz Dablina


K4500


Mogli bi da preuzmu i deo kargo prevoza, npr. hrane od fabrike pkb-a do grada, ovo je folksvagenov kargo tramvaj u Drezdenu
 
^^ ne te nisu sredjene, to su samo šine za transport tramvaja do depoa.
 
Обнова шина у Булевару краља Александра
N_hJM5ZTzTnSI8Dwz6aMu1LoXzbLxsJIhjZnM.jpg

Обнова трамвајског коловоза
проузроковала гужву
(Фото П. Мирковић)

Замена трамвајских шина у Булевару краља Александра код „Вука”, коју већ пет дана изводе екипе Градског саобраћајног предузећа „Београд ”, проузроковала је саобраћајне гужве у овом делу града. Колона возила досезала је од Вуковог споменика до Дома Народне скупштине. Нервозни возачи покушавали су да, пролазећи кроз споредне улице, избегну саобраћајни колапс, па им је тако било потребно више од пола сата да се превезу од пијаце „Ђерам” до Трга Николе Пашића. Већих гужви у трамвајском саобраћају на потесу од Вуковог споменика до Славије није било.

Носилац пројекта обнове трамвајског колосека је ГСП, а асфалтне радове изводи „Београд пут”. Влада Матић, заменик директора Сектора грађевинске оперативе „Београд пута”, каже да је издао налог за завршетак асфалтирања између шина.

- Наше предузеће у овом пројекту игра улогу подизвођача, што значи да смо задужени само за асфалтирање. Замена шина, уређење тротоара и пешачког острва у надлежности су ГСП-а - рекао је Матић.

Слободан Вученовић, главни диспечер Градског саобраћајног предузећа „Београд”, подсетио је да је рок за завршетак радова 25. новембар, али да је у овом тренутку незахвално прогнозирати да ли ће он бити пробијен.

- Рано је о томе говорити. Најбоље ће бити да сачекамо још неколико дана, када ћемо са сигурношћу моћи да кажемо колико тачно ће трајати радови - казао је Вученовић.

С обзиром на то да је снег, који је у току викенда прекрио Београд, омео извођаче радова, остаје отворено питање да ли ће трамвајски колосек у овом делу Булевара краља Александра бити завршен у предвиђеном року.

Н. М.
[објављено: 22.11.2007.]
Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=48549
 
Krpljenje. Bice bolje, ali ne radi se isto kao u Nemanjinoj, Savskoj ili na NBG... Znaci "samo" zamene sine i asfaltiraju... Sto je trosenje para, imajuci u vidu da ce, ako je verovati najavama, naredne godine opet da ih raskopaju, urade isto , samo sa gumom i sto ce mozda umesto asfalta da bude travica, ili stampani beton. Sto je opet bacanje para, imajuci u vidu da ce, ako je verovati najavama, da za dve godine to sve razje*******u i pocnu da prave LRT :D
 
Radovi u Bulevaru trajaće do srede
Gužve zbog popravke šina

Autor: G.S. | 24.11.2007 - 06:02
radovi-bulevar-v.jpg

Osim uobičajenih gužvi u Karađorđevoj ulici, na Brankovom mostu i Gazeli, zbog radova na Starom savskom mostu, Beograđani moraju da se navikavaju na nove gužve u Bulevaru kralja Aleksanda gde su u toku radovi na redovnom održavanju tramvajskih šina.

Vozači, koji izgleda nisu navikli na gužve u ovom delu grada, juče su nervozno sirenama podizali tenziju zbog velike kolone automobila duž Bulevara kralja Aleksandra kod Vukovog spomenika. Jedina alternativa u ovom slučaju su sporedne ulice, koje su inače svakodnevno zakrčene, pa vozačima ne preostaje ništa drugo nego da se naoružaju strpljenjem kada krenu ka ovom delu grada. Radovi u okviru redovnog održavana tramvajskih šina u Bulevaru kralja Aleksandra traju već šest dana, a glavni izvođač je Gradsko saobraćajno preduzeće.
- Reč je o tekućem održavanju šina i slične intervencije izvode se najmanje 50 puta godišnje na različitim deonicama. Radovi su bili planirani još u septembru, a u ovom slučaju je bilo neophodno da se izvrši popravka jer je došlo do približavanja koloseka - kaže za "Blic" Slaven Tica, direktor GSP.
Po njegovim rečima radovi će biti završeni najkasnije do srede 28. novembra. Zbog rekonstrukcije zatvorena je krajnja leva traka u Bulevaru kralja Aleksandra. Ekipe "Beograd puta", koji je podizvođač radova, juče su postavile donji sloj asfalta, a narednih dana bi trebalo da usledi asfaltiranje.

Izmene na više linija
TRAMVAJI: Zbog radova na Starom savskom mostu do 1. decembra ukinute su tramvajske linije 5 i 6, dok tramvaji na linijama 7L i 14L saobraćaju delimično izmenjenom trasom i saobraćaju na relacijama: 7L(Pristanište - Žel. stanica - Omladinski stadion) i 14L (Omladinski stadion - Banjica).
AUTOBUSI: Privremena autobuska linija 6A saobraća od Vukovog spomenika do Ustaničke ulice. Po završetku radova u Bulevaru kralja Aleksandra ona će biti ukinuta.
Izvor: Blic Online
LInk: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=20907

Ne mogu da verujem da se kod nas radovi jos uvek izvode bez ikakvog obezbedjenja gradilista. Takva vrsta gradilista mora da svetli kao Nova godina!
 
Mene je oduvek interesovalo, zašto u Ulici Omladniskih brigada, kod crkve Sv. dimitrija, postoji semafor za tramvaje? Da li je nekada nekim planom bilo predviđeno da se Zemun (ponovo ) tramvajem poveže sa gradom? Tj, da trmavajske šine iz Jurija Gagarina skrenu i ka SO Novi beograd?
Zna li neko nešto o tome? :)
 
То није семафор за трамваје, наго за аутобусе гсп-а. Има их на још неким местима у граду. Конкретно, тај семафор у Омладинских бригада стоји ту јер се отвара нешто пре семафора за аутомобиле, тако да аутобуси 18 и 88 могу да им одмакну како би се престројили лево и укључили на аутопут ;)
 
Toga ima i to dosta ovde u Nemackoj. Koristi se upravo za to sto je Mihailo napomenuo. Posto su autobusi sporiji od automobila onda se oni 5-10 sekundi ranije pustaju na semaforima da bi mogli lepo da se prestroje.
 
Svašta čovek nauči :D
Ja sam stalno mislio da je nekad bio predviđen tramvaj do Zemuna :)
 
Pa tramvaj će i ići do Zemuna.
Samo će to biti "težak tramvaj" :D .
 
Troje povređenih u sudaru tramvaja

Dejan Tanasić (32), Albin Vučaj (32) i Jelena Radenić (56) lakše su povređeni kad su se juče oko 17 časova sudarila dva tramvaja na raskrsnici Nehruove i Ulice Jurija Gagarina. Oni su kolima Hitne pomoći prevezeni u Urgentni centar.

Do nezgode je došlo jer vozač tramvaja na liniji 11L nije uspeo na vreme da zakoči pa je „uleteo“ u tramvaj ispred, takođe na liniji 11L. Zbog naglog udara, povređena su oba vozača, kao i putnica Jelena Radenić. Razbijeni su zadnje staklo i zadnji kraj tramvaja ispred, kao i šoferšajbna, komandna tabla i retrovizori drugog tramvaja. Saobraćaj se sve do 19 časova otežano odvijao na raskrsnici ove dve novobeogradske ulice.
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=29172
 
au covece gde su naleteli bas jedan na drugog... od sveukupno 4 tramvaja na celoj liniji :?
 
26alb3za7.jpg


Prvo smo gradili prugu kod hot. 'Centrala', a onda je došao i tramvaj .... ispred pošte.

25alb3vj4.jpg
 
Sjajne slike Dragane, ima li ih još? Da li je ostalo nešto od tih šina u Zemunu? Verujem da će pre ili kasnije tramvaj opet ići kroz bulevar Mihajla Pupina do Zemuna, u idealnom slučaju do okretnice 73-jke. Do starog Meraktora nije problem, ima dovoljno mesta, ali su u Zemunu ulice ipak dosta uže, tramvaji i autobusi bi morali da dele traku.
 
Vrh